HelpAge Moldova angajează o companie/expert(ă) care să faciliteze instruiri în utilizarea avansată de telefoane smart și aplicații mobile
HelpAge Moldova angajează o companie/expert(ă) care să faciliteze instruiri în utilizarea avansată de telefoane smart și aplicații mobile
Solicitant (angajator): HelpAge Moldova
Tipul de contract: Contract prestări servicii pe durată de 3 luni
Perioada de lucru estimată: începând cu luna februarie 2025
Termen limită pentru aplicare: 24 ianuarie 2025
Informații generale
HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea femeilor și bărbaților vârstnici, de a reduce sărăcia și discriminarea persoanelor vârstnice. Totodată, HelpAge Moldova este partener de implementare al Fondului Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) care susține realizarea activităților Programului național privind îmbătrânirea activă şi sănătoasă pentru anii 2023-2027.
Pe parcursul anului 2025, HelpAge Moldova implementează Inițiativa care reprezintă un efort comun de facilitare a coeziunii sociale în Moldova prin dialog și implicare comunitară, susținută de Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA), în parteneriat cu UNDP, Ministerul Muncii și Protecției Sociale al Republicii Moldova, implementată de HelpAge Moldova, cu suportul financiar din partea Biroului de Cooperare al Elveției în Moldova. La moment, în cadrul proiectului sus-menționat, suntem în căutarea unei companii/expert(e) capabil(ă) să faciliteze instruiri, cu accent pe formare de formatori, pentru un grup de 60 tineri voluntari (14-35 ani) din 4 comunități partenere de proiect. Pentru realizarea instruirilor, este necesar de a coordona agenda și subiectele instruirii, de a identifica necesitățile și așteptările participanților, de a pregăti suportul de curs și prezentările în limbile română și rusă, de a decide asupra modalității de instruire pentru asigurarea formării desprinderilor practice, și de raportare a realizării sarcinii.
Subiectele instruirilor vor include, dar nu se vor limita la: obținerea de deprinderi în utilizarea telefonului și aplicații mobile, a rețelelor de socializare și programe de comunicare (Zoom, Viber, Facebook, Skype, WhatsApp, altele), înțelegerea operațiunilor de plăți online, de accesare a paginilor de Internet și salvare, stocare documente, la fel altele relevante.
Compania/Expertul(a) va ține cont de specificul și contextul de lucru al proiectului care lucrează în cea mai mare parte cu și pentru persoane în etate. Se va ține cont și de necesitatea ajustării materialelor și formatul instruirii atât pentru localnici, cât și pentru persoane strămutate din Ucraina, pentru a oferi abilități de formator voluntarilor tineri, care ulterior vor ghida persoanele în etate în obținerea deprinderilor practice.
Pentru sarcinile propuse implicarea companiei/expertului(ei) se estimează la 16 zile, care includ pregătirea, desfășurarea instruirilor, și raportarea. Numărul de zile de lucru final va fi estimat și agreat în comun de către părți.
Unele responsabilități includ, dar nu se limitează la:
- Elaborarea Agendei și materialelor de suport pentru participanți;
- Facilitarea a câte 2 sesiuni de instruire online separat pentru voluntarii tineri din 4 comunități partenere ale proiectului;
- Participarea la 1 sesiune offline de instruire organizată pentru beneficiarii din cele 4 comunități;
- Călătorii spre 4 localități din proiect;
- Elaborarea raportului pe serviciul prestat.
Calificări și experiență
- Experiență de lucru în domeniul TIC, de cel puțin 2 ani;
- Experiență demonstrată în prestare de servicii de consultanță și abilități excelente de facilitare (predare, instruire);
- Se va aprecia cunoașterea mediului de lucru al organizațiilor neguvernamentale în proiecte de asistență tehnică cu finanțare externă;
- Abilități excelente de comunicare cu persoane din diferite domenii, de lucru în echipă;
- Înțelegere și deschidere spre a înțelege specificul de activitate cu diferite grupuri de populație (tineri, adulți vârstnici) și de ajustare a limbajului și a materialelor informaționale după necesități;
- Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română și rusă;
- Abilități excelente de realizare a prezentărilor, de elaborare a materialelor informative și ilustrative;
- Utilizarea avansată a calculatorului, internet-ului;
- Deținerea cunoștințelor despre cele mai recente tehnologii informaționale, aplicații, programe de comunicare online, metode de plăți online în Moldova, etc.;
- Experiență de lucru cu telefoanele mobile (pregătire, setare, curățare, verificare).
Aplicare la concurs
Persoanele interesate vor depune dosarul de aplicare care va conține obligatoriu:
- Scrisoare de intenție în care să descrieți, succint, experiența în domenii relevante sarcinii;
- Oferta de preț:
- pentru Companii: suma per zi indicată în MDL cu TVA 0% (proiectul este scutit de TVA).
- pentru persoane fizice: suma netă per zi de muncă.
- Disponibilitatea de a efectua 4 călătorii în teritoriu în perioada martie-aprilie 2025
*Costurile de tipărire a materialelor, transportul – vor fi acoperite de HelpAge.
Notă: La această etapă, vă rugăm să nu expediați scrisori de recomandare sau copii ale diplomelor sau certificatelor.
Dosarul de aplicare poate fi depus până la data de 24 ianuarie 2025, la adresa de email: officehelpage@gmail.com cu titlul ”Concurs - Instruire telefon mobil”, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge Moldova.
HelpAge își rezervă dreptul de a refuza candidații care nu aplică setul complet de documente, care aplică după termenul limită indicat sau care nu se încadrează în calificările solicitate pentru această funcție, fără a fi notificați.
Informații suplimentare la nr. de tel: 060450560, persoană de contact Rusu Renata
În conformitate cu Politica de Protecție:
HelpAge Moldova se angajează să protejeze comunitățile cu care lucrăm, partenerii noștri, personalul și orice alte persoane cu care intrăm în contact. Prin urmare, veți fi, de asemenea, responsabil(ă) pentru: Prevenirea abuzului din partea oamenilor și proiectelor noastre pentru oricine este vizat de munca noastră.