Echipa Tarna Rom angajează Asistent pe Educație și Protecție a Copilulu
Organizația: Asociația Obștească ”Uniunea Tinerilor Romi din Republica Moldova “Tărnă Rom”
Postul: Asistent de Proiect pe Educație și Protecție a Copilului
Scopul general al postului: Asistentul în Educație și Protecția Copilului va oferi suport Coordonatorului de Proiect pe Educație în implementarea activităților educaționale și de protecție a copilului pentru copiii refugiați romi. Acesta va facilita accesul la educație, va sprijini integrarea copiilor refugiați în școlile locale și va asigura măsuri de protecție a acestora în conformitate cu principiile și reglementările internaționale.
Asociația Obștească ”Uniunea Tinerilor Romi din Republica Moldova “Tărnă Rom” este o organizație neguvernamentală, apolitică, nonprofit.
Scopurile Asociației constau în contribuirea la:
- Contribuirea la dezvoltarea strategiilor din domeniul cultural, educativ, social, economic a populației de etnie romă;
- Realizarea și apărarea drepturilor, intereselor și libertăților legitime ale romilor;
- Sensibilizarea opiniei publice vis-a-vis de problemele societății populației de etnie romă;
- Promovarea și susținerea romilor în Republica Moldova.
La etapa actuală, Asociația implementează proiectul ”Crearea de oportunități de educație și facilitarea incluziunii în muncă a refugiaților romi din Republica Moldova” finanțat de UNHCR. În acest sens, pentru asigurarea cadrului logistic aferent activităților Asociației se anunță concurs pentru suplinirea funcției de Asistent de Proiect pe Educație și Protecție a Copilului.
Responsabilități principale:
- Suport administrativ și logistic în organizarea și desfășurarea activităților educaționale;
- Coordonarea și monitorizarea activităților educaționale, inclusiv clase de alfabetizare pentru copii și tineri;
- Colaborarea cu instituțiile educaționale, autoritățile locale și organizațiile partenere pentru a asigura accesul copiilor refugiați la educație;
- Identificarea și gestionarea riscurilor la adresa protecției copilului și implementarea măsurilor de protecție;
- Participarea activă la pregătirea și realizarea sesiunilor de formare pentru profesori în domeniul non-discriminării și protecției copilului;
- Colectarea și păstrarea datelor relevante pentru raportare și monitorizarea progresului în activitățile educaționale;
- Raportarea periodică privind progresul activităților și îndeplinirea indicatorilor proiectului.
Cerințe față de candidat:
Educație și experiență anterioară:
- Studii superioare în domeniul educației, sociologiei, psihologiei, dreptului sau domenii conexe;
- Minimum 2 ani experiență relevantă în educație sau protecția copilului.
Competențe și abilități:
- Abilități excelente de organizare, planificare și comunicare;
- Cunoașterea limbii române la nivel avansat; cunoașterea limbii engleze, ruse, ucrainene și/sau romani constituie un avantaj;
- Experiență în lucrul cu copii refugiați sau grupuri vulnerabile reprezintă un avantaj;
- Capacitate de a lucra eficient în medii interculturale și de a stabili relații solide cu diverse părți interesate;
- Înțelegere și angajament față de principiile egalității de gen și incluziunii;
- Empatie, seriozitate, punctualitate și dorința de a participa la traininguri pe teme relevante;
- Abilitate de a lucra cu documente și cu respectarea termenelor limită, regulilor și procedurilor Asociației;
- Abilități de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic;
- Empatie, responsabilitate și angajament față de protecția drepturilor copilului.
Locul de muncă: mun. Chișinău (sediul Asociației va fi comunicat la etapa de angajare).
Dosarul candidatului va include:
1) CV (format EuroPass)
2)Scrisoare de motivație;
3) Oferta financiară (MDL);
4) Trei persoane de referință de la serviciile anterioare.
Regim de muncă și avantaje:
Contract de prestări servicii pe termen determinat,ianuarie 2025-decembrie 2025, cu posibilitate de extindere;
Activitate în cadrul unei echipe profesioniste și dinamice și a unui mediu dinamic cu impact direct asupra
comunităților vulnerabile;
Orar zilnic de muncă de 8 ore, de obicei între orele 9.00 - 18.00, (cu pauza de masa 12.00-13.00) de luni
până vineri, dar care poate fi ajustat în funcție de necesități și activitatea curentă a Asociației;
Formare profesională continuă;
Posibilitatea de a contribui activ la incluziunea și protecția copiilor refugiați romi.
După examinarea dosarelor recepționate la adresa _tarna.rom.hr@gmail.com_, candidații admiși la concursul de
selectare a asistentului de proiect vor fi invitați pentru a susține proba interviului.
Dosarele pot fi expediate la __tarna.rom.hr@gmail.com_ până în data de _10.01.2025, ora _18:00______.
Informații suplimentare la telefonul 067 74 00 74.
AO ”Tărnă Rom” este un angajator care garantează egalitatea de șanse și încurajează candidaturile tuturor celor care
îndeplinesc criteriile de eligibilitate și de selecție, fără discriminare pe criterii de vârstă, rasă, convingeri politice,
filozofice sau religioase, gen sau orientare sexuală și dizabilitate.