Termeni de Referință pentru selectarea unui Consultant(e) în domeniul comunicării cu experiență de instruire a adulților
TERMENI DE REFERINȚĂ
pentru selectarea unui Consultant(e) în domeniul comunicării
cu experiență de instruire a adulților
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei AVE Copiii (în continuare AO AVE Copiii) este o organizație neguvernamentală, apolitică, non profit care are drept scop promovarea și respectarea drepturilor copilului în Republica Moldova. AO AVE Copiii oferă asistență socială, educațională și acces la diverse servicii (sociale, educaționale, medicale, psihologice etc.) celor mai vulnerabili copii și tineri, în special victime ale violenței de orice gen și în orice mediu, precum și capacitează resursa umană din domeniul protecției copilului.
În cursul anului 2024, în parteneriat cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale și având suportul UNICEF, UNHCR și Plan Internațional, AO AVE Copiii instruiește Specialiștii în Protecția Drepturilor Copilului nou-angajați în cadrul Reformei în asistența socială – RESTART. Programul de instruire conține patru Sesiuni, ultima urmând a fi livrată în perioada 2-6 decembrie 2024. Cel puțin 124 de Specialiști în protecția drepturilor copilului, divizați în 6 grupuri, vor participa la această Sesiune, care între altele, conține un Modul menit să dezvolte abilitățile de comunicare interpersonală ale SPDC (cu copii și părinți).
Obiectivul acestor Termeni de Referință: Identificarea unui/ unei Consultant(e) în domeniul comunicării, cu experiență de instruire a adulților.
Scopul serviciilor de consultanță
Consultantul(a) va elabora un Modul de instruire compus dintr-o Sesiune teoretică (4 ore) ș o Sesiune practică (3 ore) care vor fi livrate după cum urmează:
Dăți pentru livrarea sesiunilor |
Grupuri |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
02.12.2024 |
11:30 – 17:00 (T) |
|||
03.12.2024 |
9:00 – 13:00 (P) |
14:00 – 17:00 (P) |
||
05.12.2024 |
09:00 – 13:00 (T) |
|||
14:00 – 18:00 |
||||
06.12.2024 |
08:30 – 12:30 |
Modulul de instruire va include, între altele: Teoria comunicării; Comunicarea cu persoane de diferite vârste; Comunicarea sub presiune; Ascultare activă, comunicare verbală și non-verbală; Abordare centrată pe client.
Termene și Livrabile: Consultantul(a) va oferi un șir de livrabile așa cum este indicat mai jos
Nr |
Livrabil |
Termene |
1 |
Elaborarea Agendelor detaliate pentru Sesiunea 1 și Sesiunea 2 (Livrabil 1) |
0,5 zile de la semnarea Contractului |
2 |
Elaborarea Prezentărilor detaliate (de exemplu în Power Point) pentru fiecare sesiune (Livrabil 2) |
2 zile de la validarea Agendelor |
3 |
Livrarea Sesiunilor (Livrabil 3): Sesiunea 1: patru ore pentru Grupurile 1-2 concomitent (02.12.2024) și patru ore pentru Grupurile 3-4 concomitent (05.12.2024) Sesiunea 2: patru ore pentru Grupul 1 și patru ore pentru Grupul 2 (03.12.2024); patru ore pentru Grupul 3 (06.12.2024); patru ore pentru Grupul 4 (05.12.2024) |
3 zile – în perioada 2-6.12.2024 |
4 |
Elaborarea Raportului de consultanță (Livrabil 4) |
1,5 zile – 9.12.2024 |
Total zile de muncă |
7 zile |
Interval de timp pentru livrarea consultanței: 20 noiembrie 2024 – 9 decembrie 2024
Termeni de plată:
100 % - după validarea Livrabilului 4.
Condiții de eligibilitate pentru consultanță:
Vor fi considerate oferte depuse de Consultant(ă) individual(ă), care vor demonstra:
- Experiență avansată în livrarea de servicii similare de consultanță
- Reputație ireproșabilă în livrarea de servicii similare de consultanță
- Abilități de mânuire perfectă a limbii române (vorbit, scris).
Dosarul de participare la concurs (în continuare Dosarul) va conține Oferta tehnică conform Anexei 1 și anexele aferente acesteia, precum și Oferta financiară conform Anexei 2.
Dosarul va fi expediat la office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului "Consultant comunicare".
Termen limită de depunere a dosarelor: 16 noiembrie 2024.
Condiții de acceptare a dosarelor de participare la concurs:
Pentru asigurarea condițiilor egale de participare la concurs, AO AVE Copiii va accepta doar dosarele care vor fi prezentate conform acestor Termeni de referință.
Toate dosarele incomplete, precum și cele trimise în afara termenului, vor fi respinse fără explicații.
Criterii de evaluare a dosarelor de participare la concurs:
Criteriile aplicate pentru evaluarea dosarelor acceptate în acest concurs sunt următoarele:
Nr |
Criterii de evaluare |
% |
1 |
Experiență avansată în livrarea de servicii similare de consultanță |
20 |
2 |
Reputație ireproșabilă în livrarea de servicii similare de consultanță |
10 |
3 |
Abilități de mânuire perfectă a limbii române (vorbit, scris) |
15 |
4 |
Disponibilitate imediată de oferire a serviciilor |
5 |
5 |
Oferta financiară |
50 |
TOTAL |
100 |
Pentru informații suplimentare puteți apela următorul număr de telefon 60311044.
AO AVE Copiii promovează incluziunea și nu acceptă comportamente discriminatorii sau acte de corupție sub orice formă.
Mariana IANACHEVICI
Director executiv
Ex.: C. Gaideu
Anexa 1
la Termeni de Referință pentru selectarea unui/ unei Consultant(e) în domeniul comunicării
cu experiență de instruire a adulților
din 06.11.2024
OFERTĂ tehnică
Date generale despre consultant(ă) |
|
Nume și Prenume |
|
Adresa |
|
|
|
Telefon |
Experiență relevantă Termenelor de referință propuși (max. 300 de cuvinte)
Abordarea și Metodologia propuse (max. 1500 de cuvinte), inclusiv Cronologie și repere, Riscuri și Măsuri de atenuare a acestora, Considerații etice și modul în care consultantul le va aborda
Anexă: CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu
Data depunerii ofertei _______________________
Nume și Prenume _______________________
(semnătura)
Anexa 2
la Termeni de Referință pentru selectarea unui/ unei Consultant(e) în domeniul comunicării
cu experiență de instruire a adulților
din 06.11.2024
OFERTĂ financiară
Date generale despre consultant(ă), inclusiv |
|
Nume și Prenume |
|
Adresa |
|
|
|
Telefon |
Livrabile |
Nr de zile de muncă |
Preț/ zi (MDL) brut |
Suma totală (MDL) brut |
Elaborarea Agendelor detaliate pentru Sesiunea 1 și Sesiunea 2 (Livrabil 1) |
0,5 |
||
Elaborarea Prezentărilor detaliate (de exemplu în Power Point) pentru fiecare sesiune (Livrabil 2) |
2 |
||
Livrarea Sesiunilor (Livrabil 3): Sesiunea 1: patru ore pentru Grupurile 1-3 concomitent (02.12.2024) și patru ore pentru Grupurile 4-6 concomitent (05.12.2024) Sesiunea 2: trei ore pentru Grupul 1 și trei ore pentru Grupul 2 (03.12.2024); trei ore pentru Grupul 3 (04.12.2024); trei ore pentru Grupul 4 (05.12.2024); trei ore pentru Grupurile 5 și 6 concomitent (06.12.2024) |
3 |
||
Elaborarea Raportului de consultanță (Livrabil 4) |
1,5 |
||
TOTAL |
7 |
|
|
Prezenta ofertă este valabilă pentru un termen de minimum 30 zile din data de ______________.
Data depunerii ofertei _______________________
Nume și Prenume _______________________
(semnătura)
Alte anunturi de angajare
- Programme Associate (NPSA-7) - UNDP Moldova/EU4MD Project - 22203
- IWPR - Project Administrator and Content Producer (Extended)
- CNTM selectează un grup de experți responsabili de evaluarea nivelului de participarea a tinerilor din Moldova în procesul electoral
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern
- CNTM lansează concurs de selectare a unui expert/expertă în domeniul politicilor publice din perspectiva agendei de tineret
- Fundația Orange anunță concurs de selectare a Partenerului de implementare a proiectului Women Digital Center, ediția 2024
- Angajarea unui consultant juridic pentru Centrul European al Consumatorului din Republica Moldova
- CONCORDIA Sozialprojekte - Consultant for Gender Analysis
- Licitație pentru studiu tip Baseline în cadrul proiectului INSPIRED Moldova
- Executive Secretary (Embassy of The State of Quatar)