Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Caritas Moldova angajeaza Asistent administrativ centru în or. Orhei și Ungheni
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundatia de Binefacere Caritas Moldova anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de “Asistent administrativ centru” în or. Orhei și or. Ungheni
Condiții de angajare:
Perioada de angajare: Contract pe perioada determinata (cu posibilitate de extindere).
Obiectivele postului:
- Coordonarea implementării activităţilor în cadrul proiectului;
- Implicare în realizarea obiectivelor proiectului;
- Asistă educatorii în planificarea, dezvoltarea și monitorizarea programelor de promovare a coeziunii între copiii și îngrijitorii ucraineni și moldoveni;
- Asigurarea bunei activități a centrului;
- Coordonarea activităților de logistică în cadrul proiectului;
- Ajută la coordonarea și implementarea programelor recreative, a evenimentelor speciale și a serviciilor de sprijin;
- Responsabili pentru operațiunile zilnice și sarcinile administrative, inclusiv documentația, întreținerea instalațiilor, comunicarea și programarea;
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare;
- Experienţa profesională într-o poziție similară sau în cadrul ONG-urilor naţionale şi internaţionale prezintă un avantaj;
- Competenţe: profesionalism, lucrul în echipă, responsabilitate, punctualitate, creativitate, comunicare eficientă, bun management al timpului;
- Disponibilitate pentru deplasări în teritoriu;
- Cunoaștere a limbilor română, engleza și rusă (fluent);
- Cunoștințe temeinice de MS Office (Power Point, Excel, Word, Access), browsing etc;
Procesul de recrutare
Expedierea CV-urilor se va face prin email la adresa hr@caritas.md, subiect mesaj: „Coordonator local/centru” pînă la data 31 octombrie 2024.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate.
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









