WeWorld Moldova este în căutarea unei asistente sociale în orașul Soroca
WeWorld Moldova este în căutarea unei asistente sociale în orașul Soroca
WeWorld este o organizație italiană laică, independentă, activă în cooperarea internațională și ajutorul umanitar din 1971. Prezentă în 29 de țări cu 128 de proiecte, WeWorld este implicată în următoarele domenii de asistență: drepturile omului (egalitatea de gen, prevenirea și combaterea violenței împotriva copiilor și femeilor, migrația), ajutorul umanitar (prevenirea, ajutorul de urgență și reabilitarea), securitatea alimentară, accesul la apă, salubritate și igienă, educație, cetățenie globală și voluntariat internațional. WeWorld colaborează cu parteneri locali și internaționali pentru a dezvolta și implementa proiecte pe teren care îmbunătățesc viața de zi cu zi a persoanelor aflate în situații de urgență și pentru a garanta o viață demnă, oportunități și un viitor mai bun prin programe de dezvoltare umană și economică, în cadrul Agendei 2030. WeWorld este prezent în Moldova și Ucraina din 2022, în domeniile securității alimentare, educației, protecției, mijloacelor de trai și coeziunii sociale.
A te alătura echipei WeWorld înseamnă a face parte din dezvoltarea unei organizații dinamice în care contribuția fiecărui membru al personalului este apreciată, lucrând împreună pentru realizarea colectivă a obiectivelor și viziunii comune.
Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.weworld.it/
- CONDIȚII DE MUNCĂ ȘI REMUNERARE
Loc: |
WeWorld Moldova, este în căutarea a 1 Asistente Sociale în Soroca. 10% din timpul de muncă urmează a fi deplasări în zonele învecinate |
Contract: |
Contract determinat de 10 luni, cu o perioadă de probă de 1 lună. Cu posibilitate de prelungire în cazul unor performanțe bune. Cu oferirea a două opțiuni pentru programul de muncă: normă întreagă sau normă redusă, în funcție de disponibilitatea și profilul profesional al candidatului. |
Data de începere: |
Urgent |
Manager de linie: |
Coordonatoare pentru Centru Comunitar |
Salariu: |
Va fi determinat în funcție de calificările și experiența candidatului selectat. |
- DESCRIEREA POSTULUI
WeWorld Moldova angajează o ASISTENTĂ SOCIALĂ (F) cu experiență. ASISTENTA SOCIALĂ va fi responsabilă de Managementul Cazurilor și Căile de Referire, Proiectarea și Implementarea Activităților, Serviciile de protecție, Implicarea Comunității, Păstrarea Înregistrărilor și Raportarea.
RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE
- Managementul Cazurilor și Căile de Referire
Colaborează în permanență cu Punctul Focal de Protecție pentru:
- Realizarea evaluărilor inițiale și evaluărilor continue ale nevoilor și riscurilor copiilor și adulților.
- Elaborarea și punea în aplicare a planurilor de îngrijire individualizate în colaborare cu persoanele și părțile interesate relevante, precum autoritățile tutelare.
- Asigurarea urmăririi și monitorizării periodice a progreselor persoanelor și adaptarea intervențiilor, în caz de necesitate.
- Coordonarea referințelor către servicii și resurse externe, asigurând astfel continuitatea asistenței.
- Menținerea unor dosare complete și confidențiale în conformitate cu protocoalele organizaționale și cu cerințele legale.
- Proiectarea și Implementarea Activităților
- Colaborează cu psihologa pentru a facilita ședințe individuale pentru persoanele care se confruntă cu traume, suferințe și probleme psihosociale.
- Colaborează cu echipa de proiect pentru a organiza și conduce sesiuni de grup PSS axate pe teme ca abilități de adaptare, consolidarea rezilienței și grijă față de sine.
- În timpul activităților educaționale și recreative, promovează un mediu de susținere și de responsabilizare pentru copii și adulți, pentru ca aceștia să își împărtășească experiențele și să se sprijine reciproc în procesul de vindecare.
- Colaborează cu membrii și liderii comunității pentru a identifica și aborda nevoile psihosociale din cadrul comunității.
- Serviciile de protecție
- Organizează sesiuni de sensibilizare privind protecția copilului, prevenirea violenței de gen și gestionarea sănătății menstruale în cadrul comunității.
- Instruiește membrii comunității și personalul cu privire la identificarea semnelor de abuz, la mecanismele de raportare și la serviciile de asistență disponibile.
- În coordonare cu echipa de proiect, ofițerul responsabil de Gen și Protecție, susține drepturile și interesele depline ale victimelor în cadrul sistemelor legale și sociale, asigurând accesul la justiție și serviciile de sprijin.
- Se implică în inițiative comunitare pentru a promova egalitatea de gen, drepturile copilului și sănătatea menstruală.
- Implicarea Comunității
- Stabilește și menține relații de colaborare cu membrii comunității, autoritățile locale și organizațiile partenere.
- Participă la întâlniri și evenimente comunitare pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la facilitățile acordate și pentru a încuraja participarea comunității.
- Desfășoară activități de sensibilizare pentru a identifica și a se implica cu persoanele și familiile vulnerabile care ar putea beneficia de ajutor.
- Colaborează cu liderii și promotorii comunității pentru a aborda stigma socială și obstacolele în ceea ce privește accesul la servicii.
- Colectează feedback de la membrii comunității și de la părțile interesate pentru a îmbunătăți și adapta serviciile programului.
- Păstrarea Înregistrărilor și Raportarea
- Colectează formulare de consimțământ corespunzătoare pentru toate activitățile.
- Păstrează cu acuratețe înregistrările confidențiale despre evaluarea fiecărui titular de drepturi, sesiuni, progres, planurile de îngrijire individualizate și intervențiile.
- Colectează toate documentele solicitate pentru raportare, ca mijloace de verificare (MdV), și le transmite Coordonatoarei Centrului Comunitar.
- Raportează periodic progresul activităților și intervențiilor folosind instrumentele furnizate de WeWorld.
- Colectează în mod regulat și utilizează feedback-ul participanților pentru a îmbunătății continuu intervențiile.
- Asigură respectarea reglementărilor privind protecția datelor și protocoalele de confidențialitate.
- Respectă procedurile privind prezență, precum semnarea fișelor de pontaj, conform indicațiilor Coordonatoarei Centrului Comunitar.
- Contribuie la pregătirea rapoartelor pentru donatori și de monitorizare, a actualizărilor privind progresele înregistrate, a prezentărilor și a propunerilor, furnizând informații și date relevante pentru activitățile relevante.
6. Alte atribuții
- Ofera suport colegilor de echipa la pregătirea și petrecerea activităților, în dependență de disponibilitate și în coordonare cu managerul de linie.
- Contribuie și asista la organizarea și coordonarea campaniilor de sensibilizare.
- Îndeplinește orice altă sarcină solicitată de managerul de linie.
- PROFILUL SOLICITAT PENTRU POST
- Calificări și experiență profesională
- Diplomă de licență în Asistență Socială sau într-un domeniu conex, cum ar fi Psihologia, Educația, Protecția sau Sociologia.
- Minimum 3 ani de experiență relevantă.
- Experiență anterioară de lucru cu refugiați și/sau comunități vulnerabile.
- Experiență în gestionarea cazurilor, intervenție în situații de criză, advocacy și organizare comunitară.
- Cunoștințe privind cadrul juridic și politicile legate de protecția temporară, solicitarea de azil.
- Abilități Personale
- Abilități excelente de comunicare, inclusiv capacitatea de a lucra eficient cu persoane din diverse medii culturale și lingvistice.
- Empatie, compasiune și capacitatea de a crea încredere în relația cu copiii și adulții care au suferit traume sau au fost strămutați.
- Abilități organizatorice și managementul timpului, capacitatea de a gestiona eficient mai multe cazuri și priorități.
- Cunoștințe privind resursele de servicii sociale și căile de referire, precum și capacitatea de a stabili legături între persoane și ajutorul necesar.
- Competență culturală și sensibilitate față de problemele legate de rasă, etnie, sex, naționalitate, religie și alte aspecte ale apartenenței.
- Capacitatea de a lucra în colaborare cu echipe multidisciplinare, inclusiv cu agenții guvernamentale, ONG-uri și organizații comunitare.
- Cunoașterea limbilor rusă și română sau/și ucraineană.
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
WeWorld este o organizație de oportunități egale și nu va permite discriminarea bazată pe vârstă, etnie, strămoși, gen, origine națională, dizabilitate, rasă, mărime, religie, orientare sexuală, origine socioeconomică sau orice alt statut interzis de legea în vigoare.
WeWorld are, de asemenea, o abordare de toleranță zero față de orice vătămare sau exploatare a unui copil sau a unui adult vulnerabil de către oricare dintre personalul nostru, persoanele sau partenerii noștri afiliați. Verificările de protecție fac parte din procesul de selecție. Angajamentul WeWorld față de instituirea unei organizații sigure începe cu procesul de recrutare al personalului, care include verificări meticuloase, precum verificările antecedentelor penale sau verificarea informațiilor condamnărilor anterioare, pentru a se asigura că copiii și persoanele vulnerabile sunt protejate și că abuzurile sunt prevenite.
WeWorld promovează un loc de muncă prietenos, diversificat, fără discriminare și hărțuire și se așteaptă la cele mai înalte standarde de comportament din partea personalului său, căruia i se cere să adere la principiile și normele comportamentale definite în CoEC și Politicile Organizaționale. Codul de Etică și Conduită (CoEC), Politica privind Protecția împotriva Exploatării, Abuzului și Hărțuirii Sexuale (PSEAH), Salvgardarea Copilului și toate politicile organizaționale pot fi găsite aici: https://www.weworld.it/en/about-us/transparency.
Asistenta Socială trebuie să acționeze în permanență în conformitate cu sistemul de management al calității umanitare al WeWorld, inclusiv cu Codul de etică și conduită (CoEC) al WeWorld, cu PSEAH, cu politicile de protecție a copiilor, antifraudă și anticorupție, precum și cu standardul Parteneriatului pentru responsabilitate umanitară (HAP).
Această descriere a postului este parte integrantă a contractului de muncă și prezintă responsabilitățile și așteptările asociate cu poziția de Asistentă Socială la WeWorld Moldova. Atât Organizația, cât și Angajatul sunt așteptați să respecte termenii și atribuțiile descrise în prezentul document.
- PROCEDURA DE RECRUTARE
- (1) Preselecție pe baza cererii - (2) Interviu individual;
- Doar candidații selectați vor fi contactați pentru proba scrisă și/sau interviu.
- DOCUMENTE NECESARE PENTRU CERERE
- O scrisoare de motivație adresată șefului misiunii.
- Un CV actualizat care să includă o listă de cel puțin trei (03) referințe de la angajatorii precedenți\șefi ierarhici (trebuie precizate numerele de telefon și adresele de e-mail ale acestora). De asemenea, trebuie specificate datele (de început și de sfârșit) ale diferitelor posturi ocupate.
- Primirea aplicațiilor numai prin e-mail:md.hr@weworld.it, menționând titlul postului în subiect.
- Candidați sunt rugați să aplice cât mai curând posibil. Poziția va fi închisă când va fi selectat candidatul potrivit.
- Doar candidații selectați vor fi contactați pentru o analiză suplimentară.
Alte anunturi de angajare
- HelpAge Moldova anunță concurs pentru funcția de fotograf
- E-Commerce Growth Specialist
- Anunț repetat privind angajarea unui specialist în monitorizare și evaluare activități proiect - AO PRODOCS
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unui asistent/unei asistente pentru programul de sprijin psihosocial pentru femeile și fetele care au experiența violenței în bază de gen
- Team of 2 mediation experts (research and capacity building) to perform desk research, develop context analysis and development plans, provide capacity building and coaching on insider mediation
- BDR Associates angajează un Consultant PR
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist superior, Secția evaluare riscuri și analiză, Fondul pentru antreprenoriat și creștere economică a Moldovei
- Investigator-Analyst. Prosecutorial Vetting Secretariat
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de Șef/Șefă, Secția Evaluare Riscuri și Analiză, Fondul Pentru Antreprenoriat și Creștere Economică a Moldovei (FACEM)