Asociația Amici dei Bambini, Moldova angajează Coordonator/ Coordonatoare de activități educative



Titlul funcției:                  Coordonatoare de activități educative

  Locul desfășurării activității: mun. Chișinău, cu deplasări frecvente în teritoriu

Proiect:                             Nr. AID 012832: ”PACE - PROTECȚIE, ACCEPTARE, CULTURĂ și EDUCAȚIE”

Beneficiar:                        A.O. ”Amici dei Bambini – Moldova”

Aranjamente de plată:    Contract cu sumă fixă (time-based)

Tipul contractului:          Contract individual de muncă, cu program deplin (8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână)

Durata contractului:       Perioada de angajare: octombrie 2024 – mai 2025

Condiții specifice:            Nivelul de risc al funcției în relație cu beneficiarul 8/13 sau 61,5%

  1. Context:

A.O. ”Amici dei Bambini – Moldova” este o Organizație Non-Guvernamentală care activează în Republica Moldova de mai bine de 20 ani și promovează dreptul fiecărui copil la familie, educație și timp liber.

Amici dei Bambini - Moldova implementează, în perioada martie 2024 - mai 2025, proiectul Nr. 05/UCR/012832: ”PACE - PROTECȚIE, ACCEPTARE, CULTURĂ și EDUCAȚIE” pentru integrarea familiilor refugiate din Ucraina, prezente în comunitățile gazdă din Republica Moldova în cadrul inițiativei de urgență în favoarea populației afectate de conflictul din Ucraina și țările vecine.

În cadrul acestui proiect, vor fi implementate o serie de activități cu caracter educativ și psiho-social, prestate în cadrul celor 5 Ludoteci în raioanele Edineț, Dondușeni, Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă, necesitând angajarea unui Coordonator/Coordonare pentru echipa de psihologi locali.

  1. Scopul postului:

Coordonarea activității echipelor de animatori socio-educativi din cadrul cele 5 Ludoteci din raioanele Edineț, Dondușeni, Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă în vederea atingerii obiectivelor proiectului.

Toată activitatea va fi organizată în conformitate cu Politica privind Protecția Copilului și Politica privind Protecția Împotriva Exploatării și Abuzului Sexual precum și cu Regulamentul Intern al organizației, aprobate în cadrul A.O. Amici dei Bambini – Moldova.

  1. Domeniul de activitate, atribuții și responsabilități:

GESTIONAREA ECHIPELOR DE ANIMATORI SOCIO-EDUCATIVI

  • Elaborarea, în colaborare cu echipele de animatori socio-educativi, a programelor lunare de animație socio-educativă;
  • Coordonarea activității echipelor de animatori socio-educativi în vederea realizării activităților de animație socio-educativă din cadrul celor 5 Ludoteci;
  • Oferirea suportului metodologic echipelor locale de animatori în vederea dobândirii abilităților specifice de organizare a activităților de animație socio-educativă prin organizarea sesiunilor periodice de instruire și oferirea demonstrațiilor practice în domeniul educației bazate pe joc;
  • Evaluarea activităților de animație socio-educativă, organizate de echipele locale de animatori socio-educativi din cele 5 Ludoteci;
  • Coordonarea procesului de achiziție lunară a materialelor didactice (articole de papetărie și birotică, jocuri de societate, etc) necesare pentru buna desfășurare a activităților de animație socio-educativă din cadrul celor 5 Ludoteci;
  • Coordonarea procesului de colectare a datelor cu privire la evidența copiilor beneficiari ai activităților de animație din cadrul celor 5 Ludoteci, conform registrelor elaborate de echipa de proiect;
  • Asigurarea respectării Politicii de Protecție a Copilului în cadrul celor 5 Ludoteci;
  • Promovarea Ludotecilor și a serviciilor oferite de acestea, în raport cu partenerii locali și serviciile media prezente în teritoriu.

MANAGEMENT ȘI RAPORTARE

  • Participarea la ședințele săptămânale de coordonare a proiectului în vederea asigurării reușitei activităților și rezultatelor programate în cadrul proiectului;
  • Raportarea lunară către coordonatorul de proiect a tuturor aspectelor cheie legate de realizarea obiectivelor și atingerea indicatorilor;
  • Arhivarea tuturor documentelor justificative, relevante activităților organizate în cadrul celor 5 Ludoteci, inclusiv a imaginilor foto și video pentru care a fost obținut, preventiv, consimțământul scris din partea beneficiarului sau al reprezentantului legal al acestuia;
  • Participarea la elaborarea rapoartelor de proiect prin oferirea datelor obținute în cadrul activităților coordonate;
  • Alte roluri şi responsabilități la delegarea Coordonatorului de proiect.
  1. Abilități și experiență necesare:
  1. Calificări academice:
  • Studii superioare în domeniul educației (ex: psihopedagogie, pedagogie, psihologie etc.) și alte domenii conexe.
  1. Experiență profesională generală:
  • Minim 3 ani de experiență profesională în managementul proiectelor educaționale și sociale cu un accent specific pe activități destinate copiilor și familiilor;
  • Experiență demonstrată în domeniul creării, amenajării și gestionării spațiilor prietenoase copiilor (coordonarea procesului de renovare, dotare cu mobilier, materiale didactice etc.)
  • Abilități și Competențe generale:
  • Abilitatea de a coordona și motiva membrii echipei în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
  • Experiență în delegarea responsabilităților și în asigurarea unei comunicări eficiente în cadrul echipei;
  • Capacitatea de a identifica și de a rezolva eficient eventualele conflicte sau probleme în cadrul echipei;
  • Capacitate de a lucra în echipă cât și individual;
  • Experiență în negocierea și gestionarea colaborărilor cu diverse părți interesate pentru a sprijini implementarea cu succes a intervenției de proiect;
  • Abilități avansate de comunicare și relaționare interpersonală;
  • Abilități avansate de realizare a sarcinilor stabilite, de organizare eficientă a timpului și de respectare a termenilor limită;
  • Capacități avansate de organizare şi management al informațiilor;
  • Capacități de elaborare și redactare a documentelor și a programelor educaționale;
  • Capacități de generare a soluțiilor;
  • Capacități de gestionare a bugetelor (mici și medii), de a efectua achiziții și a prioritiza cheltuielile în limita bugetului disponibil;
  • Responsabilitate, disciplină, corectitudine, dinamism, spirit de cooperare şi seriozitate;
  • Rezistență pentru activitate în condiții şi situații de stres;
  • Disponibilitate pentru deplasări frecvente în teren (pe teritoriul RM);
  • Angajament pentru muncă flexibilă în timp (orientare spre realizarea obiectivelor);
  • Disponibilitate imediată de angajare.
  1. Abilități lingvistice și tehnice specifice:
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză și/sau italiană.
  • Abilități de operare cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.);
  • Permis de conducere (categoria B) constituie un avantaj.
  1. Documente care trebuie incluse la depunerea aplicației de concurs:

Persoanele interesate trebuie să transmită următoarele documente/informații pentru a-și demonstra calificările:

  1. Scrisoarea de motivare, explicând corespunderea candidatului pentru sarcinile descrise, inclusiv experiența anterioară în proiecte similare, alte documente;
  2. CV cu minim 2 referințe profesionale specificate.

Alte aranjamente contractuale:

Relații conform organigramei:

Coordonatorul/coordonatoarea de activități educative se subordonează Coordonatorului de proiect şi colaborează cu alți membri ai echipei de proiect.

Coordonatorul/coordonatoarea de activități educative coordonează  echipele de animatori socio-educativi din cele 5 raioane beneficiare de proiect.

Evaluarea activității:

Evaluarea se efectuează de către Coordonatorul de proiect în baza raportului lunar de activitate.

Persoanele interesate vor expedia CV-ul actualizat, scrisoarea de motivare cu indicarea datelor de contact ale cel puțin 2 persoane de referință, la adresa electronică: moldova.aibi@gmail.com, cu mențiunea “Angajare – Coordonator / coordonatoare de activități educative”, până la 27 septembrie 2024.

Persoană de contact: Tatiana Lungu (cell. 069291115)

Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.