Cerere pentru Depunerea Scrisorii de Intenție - Ofițer de programe



Centrul pentru Politici şi Analize în Sănătate (Centrul PAS) o organizație non-guvernamentală și non-profit  ce implementează proiecte în domeniul sănătății, intenționează să contacteze un Ofițer de programe ce urmează să contribuie la realizarea misiunii Centrului PAS prin implementarea și realizarea în echipă a activităților din sfera de competență a Centrului PAS având următoarele sarcini:

  • Planificarea și supravegherea implementării activităților proiectului/proiectelor și obținerea rezultatelor planificate.
  • Asistență la dezvoltarea și actualizarea planurilor de lucru, asigurând alinierea la obiectivele generale ale programului.
  • Colectarea și analizarea datelor privind performanța programului, folosind atât metode cantitative, cât și calitative.
  • Facilitarea cooperării și comunicării între participanții la proiect/proiecte.
  • Elaborarea rapoartelor intermediare și finale privind nivelul de realizare a activităților proiectului/proiectelor, asigurarea conformității cu cerințele de raportare, inclusiv transmiterea la timp a rapoartelor și a actualizărilor etc.

 Mai multe informații puteți găsi în Termenii de Referință ce pot fi accesați la acest link: https://pas.md/ro/PAS/Tenders/Details/618

Centrul PAS invită Consultanți Individuali eligibili pentru a-și exprima intenția în prestarea prezentelor servicii. Individualii sunt invitați să prezinte informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciilor date.

 Consultantul trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime de calificare:

  • Studii superioare integrate (studii superioare de licență și rezidențiat) în domeniul sănătății sau sociale.
  • Studii superioare de master în managementul sănătății publice vor constitui un avantaj.
  • Minimum 3 ani de experiență în domeniul implementării proiectelor de sănătate/sociale.
  • Experiența managerială în domeniu sănătății va constitui un avantaj.
  • Experiență de funcționar public în instituțiile din domeniul sănătății va constitui un avantaj.
  • Abilități excelente de scriere în limba română și cunoașterea limbii engleze. Cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj.
  • Abilități de analiză și sinteză, planificare, organizare, motivare, control, comunicare, lucru în echipă,  flexibilitate.
  • Abilitați de utilizare a PC la nivel avansat - MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) si aplicații online.

Atenția consultanților interesați este atrasă asupra Secțiunii III, paragrafele 3.14, 3.16 și 3.17 din „Regulamentele privind achizițiile pentru împrumutații din IPF ai Băncii Mondiale” iulie 2016, revizuite în noiembrie 2017 și august 2018 („Regulamentele privind achizițiile”), care stabilesc politica privind conflictul de interese.

Consultantul va fi selectat conform metodei „Selecție deschisă competitivă a consultanților individuali” prevăzută în Regulamentele privind achizițiile.

Informaţii suplimentare referitoare la sarcina alocată, pot fi obținute la adresa de mai jos în timpul orelor 09:00 și 17:00.

Sergiu Gherman  – Director, Centrul PAS
Tel: /+373/ 22 22-63-43 ext. 101
E-mail: sergiu.gherman@pas.md

Cererile trebuie să includă o scrisoare de exprimare a interesului, CV-ul și scrisori de recomandare relevante, dacă există.

Aplicanții vor fi evaluați prin compararea calificărilor şi experienţei acestora, în conformitate cu cerințele de calificare menționate mai sus.

Scrisorile de Intenție trebuie să fie livrate în formă scrisă la adresa de mai jos (personal, prin poștă, fax sau e-mail) până la data de 16 septembrie 2024, ora 16:00, ora locală a Republicii Moldova.

Centrul pentru Politici și Analize în Sănătate,

Municipiul Chișinău, str. V. Alecsandri 99/1, MD-2012,

Fax: /+373/ 22  22-63-87,

E-mail: cezar.captaciuc@pas.md