Asistent/ă administrativ(ă)



Societatea de Cruce Roșie din Moldova  (urmează SCRM) reprezinţă o asociaţie obştească care, in corelaţie cu autorităţile administraţiei publice, realizează funcţii auxiliare în domeniul umanitar în baza Statutului, Legii privind Societatea de Cruce Roșie din Moldova, Convenţiilor de la Geneva din 1949 şi a Protocoalelor adiţionale la acestea din 1977. Misiunea Societății de Cruce Roșie din Moldova este de a preveni și atenua suferința umană și de a proteja demnitatea umană, fără nicio discriminare bazată pe naționalitate, rasă, sex, convingeri religioase sau politice.

 

Denumirea postului: Asistent/ă administrativ(ă)
Locul de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru
Tipul contractului de muncă: Determinat, cu posibilitatea de extindere.
Program de lucru: Full-time, 5 zile pe săptămână, între orele 9:00 – 17:30, pauză de masă 30 min.
Experiență: Minim 1 an.

Principalele responsabilități:

  • Oferirea de suport administrativ la nivel de entitate (departamentele administrative);
  • Întocmirea documentelor specifice pentru departamente;
  • Acordarea de suport în realizarea rapoartelor;
  • Efectuarea traducerilor din/în limbile română, rusă și engleză;
  • Gestionarea oficiului (evidența și achiziția consumabilelor, gestionarea corespondenței);
  • Implicarea activă în organizarea logistică a evenimentelor interne și externe;
  • Monitorizarea cheltuielilor administrative și contribuția la întocmirea rapoartelor financiare;
  • Identificarea și implementarea soluțiilor pentru eficientizarea proceselor administrative;
  • Stabilirea relațiilor cu alte organizații și colaborarea în cadrul proiectelor comune;
  • Participarea la recrutarea, selecția și integrarea voluntarilor/angajaților;
  • Participarea la sesiuni de formare pentru dezvoltarea abilităților personale și profesionale;
  • Îndeplinirea altor sarcini conexe și relevante pentru poziție.

Calificări și abilități personale:

  • Capacitatea de a oferi suport administrativ la nivel de entitate;
  • Experiență în întocmirea documentelor specifice departamentelor;
  • Abilități în realizarea rapoartelor;
  • Traduceri din/în limbile română și rusă; cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Discreție în activitatea cu date cu caracter personal, inițiativă, corectitudine și disciplină;
  • Atitudine pozitivă și abilitatea de a comunica eficient;
  • Cunoștințe de limbă străină suplimentară constituie un avantaj;
  • Abilități de planificare, organizare și implementare a activităților;
  • Flexibilitate și capacitatea de a te adapta la situații noi.

Ce oferim:

  • Salariu motivant, achitat la timp;
  • Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
  • Instruiri online și offline atât în țară, cât și în afară;
  • Societatea de Cruce Roșie din Moldova este un angajator care apreciază diversitatea și se străduiește să ofere un mediu de lucru incluziv.

Dacă ești o persoană organizată, disciplinată și pasionată de comunicarea cu oamenii, te încurajăm să aplici cu un CV și o scrisoare de intenție la hr.office@redcross.md, indicând în subiectul e-mail-ului “Asistent administrativ”.

Termen-limită pentru aplicații: 31.08.2024.