Angajare în funcția de administrator al Hub-ului pentru Investiţii în Energie Sustenabilă



Asociația Obștească „Green City Lab Moldova” cu suportul Proiectul USAID Securitatea Energetică a Republicii Moldova (MESA) finanțat de către USAID și al Ambasadei Marii Britanii la Chisinau anunță concurs pentru funcția de administrator al Hub-ului pentru Investiţii în Energie Sustenabilă

Forma de angajare: full-time

PREAMBUL

Hub-ul pentru Investiţii în Energie Sustenabilă are scopul de a contribui la fortificarea domeniului eficienței energetice/energiei regenerabile, prin stabilirea unor relații de parteneriat între toate părțile din sector, prin colaborare, dialog și crearea conexiunilor. Implementat cu sprijinul USAID și al Ambasadei Marii Britanii la Chisinau, Hub pentru Investiții în Energie Sustenabilă va deveni un forum dinamic pentru dialog și colaborare între toate părțile interesate, în vederea dinamizării sectorului SRE/EE și sprijinirii tranziției către un sistem energetic verde și sustenabil.

  1. să reunească părțile interesate - de la dezvoltatori de proiecte la finanțatori și clienți, pentru a facilita interacțiunea dintre diferitele părți interesate în vederea avansării proiectelor, a eliminării obstacolelor și a promovării oportunităților de investiții în domeniul eficienței energetice și surselor de energie regenerabilă în Republica Moldova;
  2. să creeze un mediu favorabil pentru investiții în domeniul eficienței energetice și surselor de energie regenerabilă și să crească finanțările private a investițiilor în acest domeniu;
  3. să sporească investițiile în domeniul eficienței energetice și surselor de energie regenerabilă prin implementarea unei platforme online care va oferi mecanisme informatice pentru crearea unei piețe de schimb de informații în interesul părților interesate, precum partajarea transparentă a ofertelor de finanțare de la diverse instituții financiare, propunerilor de proiecte, ofertelor de consultanță, de materiale/instalații/echipamente, de prestare a lucrărilor de instalare/montare a instalațiilor etc.

 ROLUL ADMINISTRATORULUI

1. Responsabilități

Administratorul este responsabil pentru gestionarea activității curente a Hub-ului, având ca  responsabilități de bază:

  • punerea în aplicare a viziunii strategice a Hub-ului;
  • identificarea, evaluarea și implementarea oportunităților de dezvoltare;
  • executarea hotărârilor Adunării generale și ale Consiliului de Administrare;
  • organizarea și dirijarea întregii activități a personalului din subordine.

Administratorul se subordonează și raportează direct Consiliului de Administrare al Hub-ului.

2. Atribuții

Atribuțiile principale ale Administratorului sunt următoarele:

  • organizează și dirijează activitatea curentă a Hub-ului, a subdiviziunilor ei;
  • reprezintă Hub-ul în raport cu autoritățile publice și terții;
  • execută hotărârile organelor de conducere și de control ale Hub-ului;
  • decide asupra formelor și metodelor de lucru, asigură integritatea și folosirea rațională a patrimoniului Hub-ului;
  • administrează operativ mijloacele Hub-ului, încheie tranzacţii şi semnează contracte, eliberează procure, deschide conturi bancare, semnează alte documente financiare;
  • aprobă statele de personal, modul de remunerare a muncii şi a salariilor pentru salariaţii Hub-ului;
  • angajează și concediază personalul Hub-ului;
  • asigură ducerea evidenței contabile și statistice conform ordinii stabilite de legislația în vigoare;
  • oferă autorităților publice informațiile necesare și prezintă rapoartele stabilite de lege către acestea;
  • elaborează și coordonează strategia de dezvoltare a Hub-ului și a bugetului acestuiai;
  • emite ordine, indicații, instrucțiuni;
  • asigură lucrările de secretariat, întocmirea proceselor-verbale ale Adunărilor Generale şi ale şedinţelor Consiliului Asociaţiei;
  • semnează statutul, în redacţie nouă, sau actul adiţional cu privire la modificarea operată în actul de constituire, adoptate de Adunarea Generală, în cazul în care nu este desemnată o altă persoană de către Adunarea Generală;
  • întocmește anual raportul cu privire la activitatea Hub-ului și îl transmite organelor de conducere pentru aprobare;
  • asigură publicarea raportului anual cu privire la activitatea Hub-ului;
  • încheie din numele Hub-ului și semnează fără procură, atît în țară cît și peste hotare, acorduri de cooperare, contracte și alte acte, permise de lege și legate de activitățile curente ale Hub-ului;
  • aprobă planul anual de dezvoltare și evaluare a nivelului de performanță a personalului Hub-ului;
  • exercită alte atribuții prevăzute de lege și decide asupra tuturor chestiunilor ce țin de activitatea Hub-ului și care nu sunt de competența exclusivă a altor organe.

 

PROFILUL CANDIDATULUI

  1. Studii

Candidatul/ă la funcția de Administrator al Hub-ului trebuie să dețină:

  • studii superioare de licență sau masterat în unul din următoarele domenii: management și administrare, economie și  inginerie și activități inginerești.
  1. Experiență

Candidatul/ă la funcția de Administrator al Hub-ului trebuie să dispună de:

  1. Experiență managerială: minimum 5 ani de experiență generală de management.
  2. Experiență profesională: minimum 3 ani de experiență profesională în domeniile eficienței energetice și surselor regenerabile de energie sau în domeniile tangente cu acestea.

 

  1. Cunoștințe și abilități

Pentru funcția de Administrator al Hub-ului sunt necesare:

  • Viziune strategică, abilități analitice, gândire critică și creativă;
  • Abilități de planificare, organizare și de control al executării activităților, de stabilire a priorităților și de respectare a termenilor-limită;
  • Abilități de gestionare a resurselor umane, financiare și informaționale ale Hub-ului;
  • Cunoașterea legislației ce vizează activitatea asociațiilor obștești;
  • Cunoașterea legislației în domeniile eficienței energetice și surselor regenerabile de energie;
  • Abilități de comunicare avansată (verbală, în scris și online) în limbile română, rusă și engleză;
  • Abilități de utilizare a aplicațiilor Office 365 (inclusiv Word, Excel, SharePoint, PowerPoint).

4. Caracteristici necesare

Sunt apreciate următoarele caracteristici personale ale candidatului/ei:

  • Calități de lider;
  • Spirit de echipă, abilitatea de a negocia și de a identifica soluții;
  • Pasiune, spirit de inițiativă și angajament față de valorile Hub-ului;
  • Nivel înalt de responsabilitate și disciplină;
  • Inteligență emoțională.

DOSARUL DE PARTICIPARE  trebuie să conțină:

  • scrisoare de intenție;
  • conceptul/viziunea privind funcționarea și dezvoltarea Hub-ului;
  • CV-ul (în format Europass);
  • copiile diplomelor de studii universitare;

Dosarul de participare va fi completat în limba română și expediat prin e-mail la adresa office@greencitylab.md cu mențiunea "Hub-ului pentru Investiţii în Energie Sustenabilă”

Termenul limită pentru depunerea dosarelor de participare: 15.09.2024, ora 18.00.

Notă! Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.

Selecția candidatului/candidatei se va analiza în baza analizei dosarului de participare, urmată de un interviu. Fiecare candidat/ă va fi informat/ă în scris cu privire la decizia luată în privința sa.

Informații suplimentare pot fi obținute prin expedierea unui mesaj la adresa office@greencitylab.md.