AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Coordonator de instruire

 

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Coordonator de instruire

POZIȚIE: full-time

OBIECTIVELE POSTULUI:

Sub supravegherea specialistului principal în protecția copilului, coordonatorul de instruire:

  • planifică și facilitează livrarea activităților de instruire în cadrul AO AVE Copiii;
  • asigură managementul echipei de Consultanți locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+.

SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ

Coordonatorul de instruire:

  1. planifică participativ activitățile relative postului și le implementează eficient; Monitorizează termenele și face toate demersurile necesare pentru ajustarea acestora; Previne întârzierile și adresează toate provocările în acest sens;
  2. implementează toate procedurile de procurare relative procurării de bunuri și servicii necesare punerii în aplicare a planului de activități;
  3. coordonează și gestionează eficient procesul logistic de organizare și livrare a evenimentelor de instruire, inclusiv dar nelimitat la: planificarea participativă și coordonarea termenelor de livrare a evenimentelor de instruire; coordonarea cu formatorii și multiplicarea seturilor de materiale necesare a fi distribuite participanților; coordonarea și controlul calității livrării serviciilor de transport, cazare, alimentație, traduceri etc.; asigurarea documentării corespunzătoare a procesului de livrare a evenimentelor de instruire și arhivarea corespunzătoare a dovezilor livrării lor;
  4. înregistrează beneficiarii unici de instruire și monitorizează linear participarea acestora la evenimentele de instruire;
  5. monitorizează rezultatul și impactul sesiunilor de instruire asupra participanților și elaborează rapoarte corespunzătoare;
  6. coordonează colectarea datelor despre copiii refugiați de către echipa de Consultanți locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+;
  7. verifică toate datele introduse de Consultanții locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+, și monitorizează calitatea introducerii acestora la timp în Primero CPIMS+;
  8. elaborează și coordonează semnarea Actelor de primire-predare a serviciilor de către Consultanții locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+;
  9. înregistrează în Registru pentru Sesizări, toate sesizările primite pe cazurile de violență, neglijare, exploatare și trafic față de copii, precum și autosesizările pe cazurile similare;
  10. elaborează rapoarte de activitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale și/ sau altele la solicitarea managementului), precum și note informative, explicative, analitice sau altele referitoare la domeniul de activitate;
  11. participă proactiv la ședințele echipei Asociației;
  12. execută orice alte dispoziții date de Directorul Executiv în realizarea strategiilor Asociației;

 

Data începerii activităţii: IMEDIAT

Studii și CALIFICĂRI NECESARE PENTRU OCUPAREA POTULUI:

Pregătire și instruire necesare

Studii superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educație și/ sau studii de master în asistență socială/ educație și/ sau administrare;

Avantaje Formare în Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului, și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii.

Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului

Minimum 2 ani în management și administrare de proiecte/ programe de instruire;;

           

Cunoștințe specializate

Legislație: Convenția ONU cu privire la Drepturile copilului, Liniile directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Comentariul General nr.6 (2005) cu privire la tratamentul copiilor neînsoțiți și separați în afara țării lor de origine; Legea 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți, HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului;

Cunoștințe limbi străine: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Rusă;

                        Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză;

                        Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

Competențe digitale și/ sau tehnice: Abilități avansate de mânuire a Pachetului Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint);

                        Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.

COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:

Competențe personale: lucru eficient sub presiune; pro activitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;

Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactarea de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la aria de competență; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției; abilități de negociere și capacitatea de a coordona activități complexe, cu implicarea mai multor părți interesate; Capacități de a realiza sarcini complexe și de a lucra ca parte a unei echipe;

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare);

CONDIŢII: ContraCt INDIVIDUAL de MUNCĂ cu perioadă determinată (5 luni, cu posibilitate de prelungire)

 

Cerinţe DE aplicare:

Data limită pentru depunerea dosarului: 01 septembrie 2024, ora 00:00.

Conținutul dosarului candidatului:

            CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Coordonator de instruire”.

 

Pentru informații suplimentare contactați: +37360311044 – Constanța Gaideu

Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola