AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Coordonator de instruire

 

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Coordonator de instruire

POZIȚIE: full-time

OBIECTIVELE POSTULUI:

Sub supravegherea specialistului principal în protecția copilului, coordonatorul de instruire:

  • planifică și facilitează livrarea activităților de instruire în cadrul AO AVE Copiii;
  • asigură managementul echipei de Consultanți locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+.

SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ

Coordonatorul de instruire:

  1. planifică participativ activitățile relative postului și le implementează eficient; Monitorizează termenele și face toate demersurile necesare pentru ajustarea acestora; Previne întârzierile și adresează toate provocările în acest sens;
  2. implementează toate procedurile de procurare relative procurării de bunuri și servicii necesare punerii în aplicare a planului de activități;
  3. coordonează și gestionează eficient procesul logistic de organizare și livrare a evenimentelor de instruire, inclusiv dar nelimitat la: planificarea participativă și coordonarea termenelor de livrare a evenimentelor de instruire; coordonarea cu formatorii și multiplicarea seturilor de materiale necesare a fi distribuite participanților; coordonarea și controlul calității livrării serviciilor de transport, cazare, alimentație, traduceri etc.; asigurarea documentării corespunzătoare a procesului de livrare a evenimentelor de instruire și arhivarea corespunzătoare a dovezilor livrării lor;
  4. înregistrează beneficiarii unici de instruire și monitorizează linear participarea acestora la evenimentele de instruire;
  5. monitorizează rezultatul și impactul sesiunilor de instruire asupra participanților și elaborează rapoarte corespunzătoare;
  6. coordonează colectarea datelor despre copiii refugiați de către echipa de Consultanți locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+;
  7. verifică toate datele introduse de Consultanții locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+, și monitorizează calitatea introducerii acestora la timp în Primero CPIMS+;
  8. elaborează și coordonează semnarea Actelor de primire-predare a serviciilor de către Consultanții locali responsabili de colectarea și operarea Managementului de caz în Primero/SPIMS+;
  9. înregistrează în Registru pentru Sesizări, toate sesizările primite pe cazurile de violență, neglijare, exploatare și trafic față de copii, precum și autosesizările pe cazurile similare;
  10. elaborează rapoarte de activitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale și/ sau altele la solicitarea managementului), precum și note informative, explicative, analitice sau altele referitoare la domeniul de activitate;
  11. participă proactiv la ședințele echipei Asociației;
  12. execută orice alte dispoziții date de Directorul Executiv în realizarea strategiilor Asociației;

 

Data începerii activităţii: IMEDIAT

Studii și CALIFICĂRI NECESARE PENTRU OCUPAREA POTULUI:

Pregătire și instruire necesare

Studii superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educație și/ sau studii de master în asistență socială/ educație și/ sau administrare;

Avantaje Formare în Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului, și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii.

Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului

Minimum 2 ani în management și administrare de proiecte/ programe de instruire;;

           

Cunoștințe specializate

Legislație: Convenția ONU cu privire la Drepturile copilului, Liniile directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Comentariul General nr.6 (2005) cu privire la tratamentul copiilor neînsoțiți și separați în afara țării lor de origine; Legea 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți, HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului;

Cunoștințe limbi străine: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Rusă;

                        Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză;

                        Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

Competențe digitale și/ sau tehnice: Abilități avansate de mânuire a Pachetului Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint);

                        Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.

COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:

Competențe personale: lucru eficient sub presiune; pro activitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;

Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactarea de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la aria de competență; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției; abilități de negociere și capacitatea de a coordona activități complexe, cu implicarea mai multor părți interesate; Capacități de a realiza sarcini complexe și de a lucra ca parte a unei echipe;

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare);

CONDIŢII: ContraCt INDIVIDUAL de MUNCĂ cu perioadă determinată (5 luni, cu posibilitate de prelungire)

 

Cerinţe DE aplicare:

Data limită pentru depunerea dosarului: 01 septembrie 2024, ora 00:00.

Conținutul dosarului candidatului:

            CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Coordonator de instruire”.

 

Pentru informații suplimentare contactați: +37360311044 – Constanța Gaideu

Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola