Ofițer, Departamentul management dezastre
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova
Societatea de Cruce Roșie din Moldova (urmează SCRM) este o organizatie non-guvernamentală, non-profit, apolitică și funcționează în baza Convențiilor de la Geneva din 1949, Decretul Președintelui Republicii Moldova Nr. 234/1992 din 01.12.1992, Legea nr. 139 din 10.05.2001 privind "Societatea de Cruce Roșie din Moldova" este Statutul Crucii Roșii și Statutul Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semiluna Roșie. Actualmente SCRM se află într-o perioadă de dezvoltare intensă și, datorită partenerilor Societății, suntem implicați în mai multe proiecte umanitare. În scopul realizării proiectelor suntem în căutare de persoane profesioniste în domeniu. În procesul de dezvoltare de parteneriate și implementare a programelor în legătură cu dezvoltarea departamentului Management dezastre suntem în căutare de colegi noi.
Denumirea postului: Ofițer, Departamentul management dezastre;
Locație: Chișinău, s. Centru;
Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauză de masa 30 min;
Experiență: minim 2 ani în domeniu;
Subordonare: se subordonează direct coordonatorului de proiect pe managementul dezastrelor;
Responsabilități principale:
- Va fi responsabil de sprijinirea filialelor în organizarea, gestionarea și monitorizarea în continuare a activităților legate de EMVT (Echipele mobile de voluntari pentru răspuns la crize);
- Sprijină Coordonatorul DM în dezvoltarea planurilor de activitate lunare/trimestriale și anuale pe sectorul MD, inclusiv legate de EMVT (inclusiv buget și calendar, dacă este necesar);
- Acordă sprijin Coordonatorului MD în gestionarea riscurilor legate de răspunsul operational, reducerea riscurilor de dezastre climatice, migrație și strămutare, evaluare nevoilor de urgență, depozite și alte intervenții relevante în cadrul programelor obișnuite și al situațiilor de urgență;
- Acordă sprijin în planificate și organizarea cursurilor de formare pentru personalul SCRM și membrii echipelor EMVT;
- În situații de urgență/dezastre oferă suport tehnic în toate fazele de intervenție a echipelor EMVT în zona de desfășurare a intervenției;
- Sub conducerea Coordonatorului MD planifică, organizează, monitorizează și raportează, procesul de distribuire a ajutorului umanitar;
- Cooperează pe dimensiune internă, cu toate ramurile Oficiului Central (Logistică, Finanțe, Sănătate, Prim ajutor calificat, etc.) în vederea bunei organizări a întregului sector MD;
- Alte atribuții ce reiese din specificul funcției.
Studii: studii superioare va constitui un avantaj, de preferință în administrare publică, securitatea antiincendiară, protecție civilă, inginerie, militare, drept.
Calificări și abilități personale:
- experiență cel puțin 1 an în protecție civilă, răspunsul la urgențe, nivel executiv în managementul dezastrelor;
- experiență în cadrul proiectelor (pregătire-organizare-evaluare) prezintă avantaj;
- experiență profesională în sectorul umanitar prezintă avantaj;
- cunoașterea avansată a limbilor română, rusă (engleză, va constitui un avantaj);
- permis de conducere cat. ”B”, experiență practică de conducere a automobilului, minim 3 ani;
- disponibilitate de a călători în interes de serviciu atât pe teritoriul țării cât și în afara țării.
Ce oferim:
-Salariu motivant, plătit la timp;
-Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
-Instruire online și offline.
-Participarea la reuniri internaționale (conferințe, workshop-uri).
Persoanele interesate sunt rugate să-și trimită CV-urile pană la 16.08.2024 la hr.office@redcross.md cu indicarea în subiectul e-mailului a poziției pentru care optați pentru ”Ofițer m/d”.
Dacă sunteți pasionat de a conduce schimbări pozitive prin practici incluzive și implicarea comunității și îndepliniți cerințele prezentate mai sus, vă încurajăm să aplicați pentru această oportunitate interesantă la Societatea de Cruce Roșie din Moldova.