Specialist Principal în Direcția Promovare Export
Denumirea şi sediul angajatorului: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată să atragă investiții strategice în Republica Moldova, să contribuie la creșterea exporturilor, să promoveze imaginea de țară și să dezvolte dimensiunea de diplomație economică.
Denumirea funcţiei vacante: Specialist Principal în Direcția Promovare Export.
Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:
- Acordă asistență agenților economici şi mediului asociativ din diferite domenii având ca scop promovarea exporturilor produselor autohtone;
- Contribuie la implementarea programelor de promovare a exporturilor;
- Participă la organizarea evenimentelor de promovare a exporturilor;
- Contribuie la identificarea barierelor în activitățile de export şi formularea recomandărilor de soluționare a acestora pentru mediul de afacere local;
- Organizează participarea mediului asociativ și de afaceri la expoziții şi târguri internaţionale, la evenimente de promovare a exporturilor, precum şi la misiunii de afaceri în Republica Moldova şi peste hotare;
- Contribuie la elaborarea și implementarea programelor/ documentelor strategice (planuri de acțiuni) ale Agenției;
- Asigură suport / asistență în atragerea și implementarea proiectelor și programelor finanțate cu suportul partenerilor de dezvoltare;
- Contribuirea la evaluarea și raportarea instituțională privind rezultatele obținute de către Agenție în realizarea obiectivelor și a priorităților strategice de activitate.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: economie, marketing;
- Experiență profesională minimum 2 ani de în domeniu relevant activității la Agenție;
- Abilități puternice de coordonare și planificare;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel minim B2. Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.
Data-limită de depunere a documentelor: 16 august 2024, 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. Sau fizică, prin depunerea dosarului la sediul Agenției, pe str. Eugen Doga, nr. 2. Dosarul sau e-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante la care aplică candidatul.
Date de contact: office@invest.gov.md sau +373 78 443 331.
Salariul minim de funcție: începând de la 15.000 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus trimestrial.
Alte anunturi de angajare
- Coordonator/-oare Club Tineret, A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale''
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă coordonator/oare al/a Direcției combaterea spălării banilor și finanțării terorismului
- People in Need Moldova angajează Coordonator pentru educație în zona de sud
- Compania Date Inteligente SRL angajează Specialist în Promovare
- Termeni de referință pentru selectarea unui consultat (ă) care va dezvolta Youth Score Card în regiunile Cahul și Ungheni
- Centru de Drept al Avocatilor hires consultant in the analysis and expertise of some EU acts for the transposition for the Implementation Unit within MLSP
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de inginer principal în domeniul administrare infrastructură TIC
- Senior Legal Advisor/Analyst
- Consultant to support the Ministry of Education and Research, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- People in Need is hiring an Administrative Assistant in Balti