CCR selectează un expert / grup de experți în elaborarea standartelor minime de calitate și a metodologiei de calcul pentru serviciile de telemedicină în îngrijirea la domiciliu și stabilirea condițiilor de acreditare



CCR selectează un expert / grup de experți în elaborarea standartelor minime de calitate și a metodologiei de calcul pentru serviciile de telemedicină în îngrijirea la domiciliu și stabilirea condițiilor de acreditare

Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea a unui expert / grup de experți  în  elaborarea standartelor minime de calitate și a metodologiei de calcul pentru serviciile de telemedicină în îngrijirea la domiciliu și stabilirea condițiilor de acreditare

Organizația

Caritas Cehia în Moldova

Tipul Contractului

Prestare servicii

Locație

Chișinău, Republica Moldova

Termenul limită de aplicare:

03.08.2024

Proiectul de referință:

 „Tehnologii pentru viitor  - telemedicina în îngrijiri la domiciliu în Republica Moldova” 

Durata contractului

09.2024 – 10.2024

Limba de lucru

Româna

CONTEXT ORGANIZAȚIONAL

Caritas Republica Cehă în Moldova (CCR MD) este o organizație non-profit care activează în Moldova din anul 2004. De-a lungul anilor CCR MD a implementat multiple proiecte de cooperare pentru dezvoltare, dezvoltarea afacerilor mici, capacitarea societății civile, agricultură și incluziune.

Mai multe informații despre activitatea Caritas Cehia în Moldova pot fi găsite pe:

site-ul nostru https://moldova.charita.cz/ și

pe pagina noastră de fb: https://www.facebook.com/CCRinMoldova.

INFORMAȚIE GENERALĂ DESPRE PROIECT

Caritas Cehia în parteneriat cu A.O. Homecare implementează proiectul „Tehnologii pentru viitor  - telemedicina în îngrijiri la domiciliu în Republica Moldova” finanțat de Agenția Cehă de Dezvoltare. Obiectivul specific al proiectului propus este de a sprijini și îmbunătăți funcționarea serviciilor de teleconsultații existente (platformă electronică) în sectorul îngrijirii la domiciliu . Proiectul se concentrează pe dezvoltarea și aplicarea în continuare a conceptului de telemedicină în Moldova, în special în domeniul îngrijirii la domiciliu pentru persoanele în vârstă, persoanele cu dizabilități și pacienții care necesită îngrijire paliativă.

În acest scop, Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea unui expert sau o entitate/organizație, cu formare/experiență relevantă în următoarele domenii: economie, finanțe, drept, medical/sănătate, care să presteze următoarele servicii:     

  1. Actualizarea Metodologiei de calcul al costului telemedicinii (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.
  2. Actualizarea standardelor minime de calitate pentru serviciile de telemedicină în îngrijirea la domiciliu și cerințele pentru acreditare.

SARCINI ȘI ACTIVITĂȚI SPECIFICE

Sub îndrumarea managerului de proiect și a echipei de implementare, expertul/entitatea/organizația va fi responsabilă de:

  1. Actualizarea metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.
  2. Studierea/analiza platformei electronice și proprietăților acesteia cu ghidarea companiei care a elaborat și asigură mentenanța platformei, analiza cadrului normativ legal existent în domeniul îngrijirilor medicale și sociale, inclusiv integrate la domiciliu;
  3. Actualizarea Standardelor de calitate privind aplicarea teleconsultațiilor/ telemedicinei în prestarea Serviciului de îngrijire la domiciliu;
  4. Elaborarea criteriilor de acreditare/contractare privind aplicarea teleconsultațiilor/ telemedicinii în prestarea Serviciului de îngrijire la domiciliu;
  5. Studierea/analiza experienței internaționale în comun cu expertul din Republica Cehă din cadrul proiectului, precum și consultarea actelor elaborate cu acesta;
  6. Consultarea actelor elaborate cu managerul de proiect și echipa implicată;
  7. Prezentarea actelor elaborate în cadrul grupului de lucru guvernamental;
  8. Definitivarea actelor elaborate și prezentarea acestora.

Expertul selectat/entitatea va fi în comunicare constantă cu echipa Caritas Cehia, echipa Asociației Obștești „Homecare”, precum și specialiști implicați în dezvoltarea platformei electronice și în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu.

DURATA PRESTĂRII SERVICIILOR ȘI PRODUSELE CE VOR FI FURNIZATE

Durata contractului pentru prestarea serviciilor menționate în acești termeni de referință este de max. 2 luni.

Produsele și lista de activități ce vor fi furnizate în perioada de implementare:

Nr.

Produsul ce va fi furnizat

1.

Actualizarea Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.

2

Conceptul privind aplicarea teleconsultațiilor/telemedicinei în prestarea Serviciului de îngrijire integrată la domiciliu, coordonat și definitivat.

3

Standarde de calitate privind aplicarea teleconsultațiilor/telemedicinei în prestarea Serviciului de îngrijire la domiciliu, coordonate și definitivate.

4

Criteriile de acreditare/contractare privind aplicarea teleconsultațiilor/ telemedicinei în prestarea Serviciului de îngrijire la domiciliu, coordonate și definitivate.

CERINȚE DE CALIFICARE, EXPERIENȚĂ ALE EXPERTULUI/ENTITĂȚII:

  • Experiență în domeniul economic/finanțe, estimare costuri în domeniul medical și social;
  • Experiență de elaborare a metodologiilor/instrucțiunilor
  • Experiență în domeniul serviciilor de îngrijire integrată (medico-socială) la domiciliu;
  • Experiență în domeniul elaborării actelor normative, concepte în domeniul medical și social;
  • Experiență de elaborare a standardelor de calitate, criterii de acreditare/contractare;

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • Oferta tehnică financiară care să cuprindă viziunea asupra conceptului/standardelor de calitate/criteriilor de acreditare/contracte și prețurile pentru serviciile incluse în lista de activități;
  • CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante domeniului de expertiză.

CONDIȚII DE CONTRACTARE ȘI RAPORTARE

Se va încheia un contract de prestări servicii cu expertul sau entitatea/organizația selectată în conformitate cu oferta financiară negociată. Achitarea serviciilor va fi efectuară prin transfer bancar, în lei. 

PROCEDURA DE APLICARE

Propunerile urmează a fi expediate la următoarele adrese de e-mail: ccrm@caritas.cz, ecaterina.tichim@caritas.cz cu indicarea subiectului „Concurs - expert în telemedicină”.

Atașamentele trebuie denumite după cum urmează:

Numele_prenume_Expert telemedicină_CV

Numele_prenume_Expert telemedicină_Oferta tehnică_financiară

Criteriile de selecție vor fi următoarele:

Preț oferit (25%)

Experiență și expertiză demonstrată (75%).

Termenul limită de depunere a aplicațiilor este 03.08.2024. Doar candidații selectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la e-mailurile menționate mai sus sau la telefonul  079161176.

In orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, Caritas Cehia în Moldova poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la Caritas Cehia.

Caritas Cehia în Moldova își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul  de  selectare  și  de  a  respinge  toate  ofertele  în  orice  moment  înainte  de  atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.