BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă consultant/ă al/a Direcției FinTech
Atribuțiile de bază ale Expertului Consultant:
- Reprezentarea, Băncii Naționale a Moldovei ca punct de contact dedicat entităților Fintech pentru a oferi îndrumări și interpretări a cadrului de reglementare în legătură cu soluțiile inovatoare în domeniul serviciilor financiare și de plată;
- Participarea la definitivarea strategiei publice a Băncii Naţionale a Moldovei pe domeniul plăților retail;
- Cooperarea cu entitățile existente în domeniul Fintech, start-upuri și alte autorități cu scopul final de a crea mediul care să încurajeze apariția de soluții inovatoare în domeniul plăților și serviciilor financiare;
- Cooperarea cu diverși parteneri și alte părți interesate pentru apariția modelelor noi de afaceri în domeniul serviciilor financiare și de plată;
- Analiza și prezintarea către Șeful Direcției a evoluției pieței în domeniul serviciilor financiare și de plăți, în scopul creării unui mediu favorabil dezvoltării de produse eficiente și convenabile, în scopul creșterii incluziunii financiare;
- Participarea în proiecte și, după caz, coordonarea proiectelor, aferente domeniul de activitate al subdiviziunii cu realizarea activităților de analiză a aspectelor relevante cu definitivarea opotunităților și a riscurilor, raportarea la expertiza internațională pertinentă proiectelor și contrapunerea acesteia la particularitățile sectorului financiar aferent domeniului Fintech al Republicii Moldova.
- Elaborarea propunerilor în baza rezultatelor proiectelor realizate.
Cerințe minime obligatorii:
- Experienţă de muncă de minim 3 ani în domeniul economico–financiar, bancar, legal sau tehnologic;
- Studii superioare absolvite cu examen de licență sau studii de master, pentru absolvenții sistemului Bologna, în domeniul economic– financiar/bancar/legal/tehnologic.
- Cunoașterea limbii române și a limbii engleze la un nivel avansat;
- Competenţe digitale avansate a aplicaţiilor MS Office;
Expertul consultant trebuie să posede următoarele abilităţi:
- organizatorice, de planificare a proiectelor, comunicare eficientă;
- gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
- gândire creativă nelineară, abilitatea de a genera idei și soluții;
- capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
- de analiză şi formulare a concluziilor.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Certificări internaționale reputabile pe domeniile de finanțe sau tehnologie.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 6 august 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea nr.548/1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
- Legea nr.114/2012 cu privire la serviciile de plată și monedă electronică;
- Inovații tehnologice financiare în domeniul serviciilor financiare și de plată.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos