BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal al Direcției Fintech
Scopul postului:
Participarea activă în cadrul proceselor de identificare, analiză a oportunității și informare a tehnologiilor financiare noi în domeniul serviciilor financiare și de plată aplicabile pentru Republica Moldova, circumscrise atribuțiilor de bază ale BNM, în mod controlat, în vederea creșterii nivelului de accesibilitate a serviciilor respective pentru consumatorii finali și participanții pe piața financiară și de plăți, urmărind totodată și identificarea potențialelor riscuri implicate și măsurilor de gestionare a acestora.
Principalele atribuţii:
Participarea și coordonarea proiectelor, aferente domeniul de activitate al subdiviziuni
Cooperarea cu entitățile existente în domeniul Fintech, start-upuri și alte autorități cu scopul final de a crea mediul care să încurajeze apariția de soluții inovatoare în domeniul plăților și serviciilor financiare.
Participarea la evenimente organizate de catre Directia Fintech și domeniul Fintech;
Participarea la definitivarea strategiei publice a Băncii Naționale a Moldovei pe domeniul plăților retail;
Identificarea inovațiilor globale și regionale din sectorul financiar aplicabile pentru Republica Moldova;
Realizarea sesiunilor de instruire internă a angajaților BNM aferente domeniului de activitate a Direcției, precum consilierea continuă a acestor
Participarea la organizarea forumurilor de dialog pe subiectele de interes pentru Direcție.
Cerinţe obligatorii:
Studii superioare absolvite cu examen de licență sau studii de master, pentru absolvenții sistemului Bologna, în domeniul economic – financiar/bancar/tehnologic/marketing.
Experienţă de minim 1 an în domeniul economic– financiar/bancar/tehnologic/marketing;
Experiență în aplicaţiile MS Office.
Competenţe lingvistice: cunoaşterea limbii române la nivel avansat; cunoaşterea limbii engleze la nivel B2, cunoasterea limbii ruse - nivel mediu.
Expertul principal trebuie să posede următoarele competențe:
Organizarea și planificarea proiectelor, comunicare eficientă;
Gândire ordonată și constructivă, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitate de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
Capacitate de a comunica verbal și în scris, putere de convingere, analiză și formulare a concluziilor.
Cerinţe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Utilizator avansat al unei din metodologii Agile;
Experienţă specifica în crearea campaniilor de informare publică;
Expertiză în colaborarea cu echipele de marketing, design de conținut;
Gestionarea anterioară a unui proiect în domeniul digital/financiar/fintech.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 24 iulie 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=110338&lang=ro
- https://bnm.md/files/Reg_TrCrDDSEPA+IBAN_ro.pdf
- https://mia.bnm.md/
- https://www.bnm.md/ro/content/hce-al-bnm-nr-180-din-27062019-privind-comisioanele-aplicate-pentru-operatiunile-de-plata
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- ICRC is hiring Accountant
- People in Need is hiring a HR Manager/Coordinator
- Team of 3 experts to evaluate the national curriculum for Mathematics in general education
- UNWFP Moldova: Emergency Preparedness and Response Officer - SC9 based in Chisinau
- Secretary (Embassy of The State of Quatar)
- GIZ - Security Risk Management Advisor
- Selectarea unui grup de experți responsabili de evaluarea nivelului de participarea a tinerilor din Moldova în procesul electoral
- Program Officer - Moldova
- Project Associate (NPSA-7) - UNDP Moldova/ELearning - 15705
- Group of 3 experts in the area of STEAM education