BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă principal/ă în raportări
Obiectivele postului:
- Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal fiind elaborarea/actualizarea cerințelor metodologice de reglementare a procesului de raportare la BNM și modelelor de date aferente.
Scopul sau atribuțiile direcției:
- Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.
Principalele atribuții ale postului:
- Elaborarea și dezvoltarea cadrului normativ aferent procesului de raportare;
- Conlucrarea cu subdiviziune BNM în scopul identificării cerințelor informaționale și dezvoltarea cadrului normativ aferent domeniului de raportare a sectorului financiar bancar, în conformitate cu recomandările UE și internaționale;
- Participarea la implementarea/ajustarea modelului de date în conformitate cu actele normative în vigoare.
Cerințe obligatorii:
- Studii superioare în domeniul economic, statistic sau juridic;
- Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul economic, statistic sau juridic;
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
- Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel mediu);
- Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
- Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Cunoștințe generale aferent cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorității Europene Bancare (EBA), alte cadre similare.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 16 iulie 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent consultarea bibliografiei de mai jos până la concurs.
Bibliografie:
- Legea nr. 548/1995cu privire la Banca Națională a Moldovei;
- Instrucțiunea privind modul de prezentare a rapoartelor în formă electronică la Banca Națională a Moldovei, aprobată prin HCE al BNM nr. 245 /2019;
- Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0