BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă principal/ă în raportări

Obiectivele postului:

  • Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal fiind elaborarea/actualizarea cerințelor metodologice de reglementare a procesului de raportare la BNM și modelelor de date aferente.

Scopul sau atribuțiile direcției:

  • Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.

Principalele atribuții ale postului:

  • Elaborarea și dezvoltarea cadrului normativ aferent procesului de raportare;
  • Conlucrarea cu subdiviziune BNM în scopul identificării cerințelor informaționale și dezvoltarea cadrului normativ aferent domeniului de raportare a sectorului financiar bancar, în conformitate cu recomandările UE și internaționale;
  • Participarea la implementarea/ajustarea modelului de date în conformitate cu actele normative în vigoare.

Cerințe obligatorii:

  • Studii superioare în domeniul economic, statistic sau juridic;
  • Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul economic, statistic sau juridic;
  • Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
  • Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel mediu);
  • Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
  • Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

  • Cunoștințe generale aferent cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorității Europene Bancare (EBA), alte cadre similare.

Beneficiile oferite de BNM:

  • Experiență profesională într-o bancă centrală;
  • Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
  • Mediu de muncă modern și prietenos;
  • Procese de activitate digitalizate;
  • Flexibilitate în programul de muncă;
  • Pachet salarial competitiv;
  • Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 16 iulie 2024.

! Depunerea CV-ului:  Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.

Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

Recomandăm insistent consultarea bibliografiei de mai jos până la concurs.

Bibliografie:

Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos

https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola