Laolaltă angajează Manager/ă Financiar/ă
MANAGER/Ă FINANCIAR/Ă
AO „Laolaltă” este o organizație non-guvernamentală din Republica Moldova, fondată în 2020, care face organizare și dezvoltare comunitare, dezvoltare urbană participativă și pledoarie pentru grupuri neprivilegiate. Credem în comunități empatice și implicate cu oportunități echitabile pentru dezvoltare continuă. Valorile noastre sunt: solidaritate, compasiune, implicare, echipa, egalitate de gen, queer-prietenos, feminism, non-discriminare.
DESPRE JOB
Căutăm coleg/ă, care va împărtăși valorile noastre și va contribui la dezvoltarea organizației. Fiecare viitor/oare angajat/ă va trebui să semneze Codul de Etică care, în primul rând, prevede tratarea beneficiarilor și beneficiarelor cu demnitate, respect, empatie și grijă.
SCOPUL GENERAL, SARCINILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI
1. Dezvoltarea și Supravegherea Bugetelor Proiectelor
- Dezvoltarea și gestionarea strategiilor financiare pe termen lung și scurt, inclusiv bugete, proiecții financiare și planuri de achiziții;
- Crearea și prezentarea rapoartelor financiare periodice (bilanțuri, state de profit și pierdere, fluxuri de numerar etc.) pentru a evidenția situația financiară a organizației.
2. Coordonarea și Supravegherea Activităților Financiare
- Asigură înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare conform standardelor contabile și legislației în vigoare;
- Menținerea unei evidențe precise și riguroase în ceea ce privește situația financiară a organizației;
- Coordonarea echipei departamentului financiar, alcătuită din Contabilă, Ofițeră de Achiziții, Asistent Executiv Contabil;
- Coordonarea procesului de îmbunătățire a Manualului Financiar al asociației.
3.Asigurarea Corectitudinii și Acurateței Datelor Financiare
- Evaluarea performanței financiare a organizației, identificarea tendințelor și furnizarea de informații relevante pentru luarea deciziilor;
- Garantarea respectării adecvate a tuturor mecanismelor de control intern conform regulilor, reglementărilor, procedurilor stabilite de parteneri, donatori și legislația curentă.
- Interacțiunea cu auditorii, instituțiile financiare, donatorii, managerii și alte departamente pentru a furniza informații financiare și a răspunde cerințelor acestora;
- Asigurarea corectitudinii și acurateței datelor financiare pentru conformitatea cu cerințele legislative și standardele contabile.
4. Eficientizarea Proceselor Financiare
- Identificarea și evaluarea riscurilor financiare și implementarea strategiilor pentru minimizarea acestora.
- Asigurarea respectării standardelor și reglementărilor contabile și fiscale în vigoare și raportarea conformă a informațiilor financiare.
EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ NECESARĂ
- Absolvirea unei facultăți în domeniul contabilității sau finanțelor;
- Cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea financiară a ONG-urilor, incluzând planificare și raportarea financiară;
- Abilitatea de a lucra cu software-ul contabil 1C;
- Cunoașterea detaliată a legislației fiscale și financiare relevante;
- Capacitatea de a comunica fluent în limba română, limba rusă și competențe de scriere, comunicare în limba engleză;
- Abilități analitice solide și o atenție deosebită la detalii;
- Demonstrează responsabilitate, corectitudine și respectarea termenelor limită în gestionarea sarcinilor financiare.
- Experiența anterioară în colaborarea cu donatori străini este considerată un avantaj.
DETALII CONTRACTUALE
- Perioada contractului: determinată până la final de 2024, cu posibilitatea extinderii pe termen nelimitat;
- Program de lucru full-time sau part-time;
- Birou situat în centru orașului Chișinău, cu o curte superbă, cu opțiunea de a lucra la distanță o zi pe săptămână, pentru a susține un echilibru între mediul de lucru de la birou și flexibilitatea lucrului de acasă;
- Salariu brut: 36 300 MDL (pentru fulltime).
PROCEDURA DE APLICARE
Pentru a aplica la poziția de manager/ă financiar/ă în cadrul LAOLALTA, expediază dosarul de aplicare până la data de 9/07/2024, ora 21:00, la adresa de e-mail hr@laolalta.md, având ca subiect titlul „Manager/ă financiar/ă”, cu următoarele atașamente:
1. CV-ul: Transmite un CV, de maxim două pagini, detaliind experiența, educația, competențele și orice alte informații relevante pentru poziția respectivă, în română sau engleză.
2. Scrisoare de motivare: Include o scrisoare de motivare, care să nu depășească o pagină, în care să evidențiezi de ce ești interesat(ă) de această poziție, cum experiența și abilitățile tale se potrivesc cerințelor postului și cum ai contribui la organizație.
3. Referințe: Menționează în scrisoarea de motivare numele și contactele a două persoane care te pot recomanda și care pot oferi referințe despre experiența și aptitudinile tale în domeniul financiar sau în mediul profesional relevant.
Te așteptăm cu entuziasm în echipa noastră!
Vă informăm că AO „LAOLALTĂ” va procesa datele personale furnizate strict în scopuri de angajare.