Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Analist Financiar, Secția Management Instituțional
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005.
Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată să atragă investiții strategice în Republica Moldova, să contribuie la creșterea exporturilor, să promoveze imaginea de țară și să dezvolte dimensiunea de diplomație economică.
Denumirea funcţiei vacante: Analist Financiar, Secția Management Instituțional.
Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:
- Organizarea și asigurarea ținerii evidenței contabile a Agenției,inclusiv a bunurilor Agenției și a procesului de achiziţii;
- Coordonarea elaborării bugetului Agenției și rectificării acestuia;
- Asigurarea transparenţei cheltuielilor mijloacelor bugetare;
- Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anuale;
- Elaborarea şi planificarea alocaţiilor bugetare pentru necesităţile Agenţiei;
- Coordonarea proceselor de management al documentelor în cadrul Agenţiei;
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare de licenţă în domeniul financiar-bancar, economie, preferabil în domeniul contabilităţii;
- Cunoştinţe de operare PC (1C contabilitate, MC Office Word, Excel, Internet Explore)
- Experienţă profesională: minimum 2 ani de activitate în domeniul contabilităţii.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă;
Dosarele incomplete nu vor fi admise în concurs.
Data-limită de depunere a documentelor: 31.05.2024, 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect: Aplicare contabil-șef, Secția management instituțional.
Date de contact: office@invest.gov.md sau +373 78 443 331.
Salariul minim de funcție: începând de la 15,000 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus în dependență de rezultatele evaluate trimestrial (până la 30 % din salariul fix), plus premii.
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








