BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert coordonator responsabil de reglementarea evidenței contabile în BNM
Atribuțiile secției: participarea la procesul de elaborare a cerinţelor metodologice de reglementare a evidenţei contabile în BNM.
Obiectivele postului: Participarea la elaborarea şi realizarea acţiunilor privind adaptarea şi dezvoltarea sistemului informaţional de evidenţă contabilă în BNM
Expertul coordonator pe parcursul îndeplinirii atribuţiilor sale, descrise mai jos, urmăreşte atingerea următoarelor obiective:
- eficienţă sporită prin distribuirea optimă a resurselor de timp şi cele la nivel de sistem informaţional;
- respectarea SIRF şi cadrului legal în vigoare;
- dezvoltare profesională continuă;
- creşterea calităţii activităţii.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau evidenţei contabile cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare; Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
- Cunoştinţe aferente actelor normative şi legislative ale Republicii Moldova în vigoare în domeniul evidenţei contabile, în special SIRF;
- Cunoştinţe de operare cu calculatorul la nivel de utilizator şi cunoaşterea medie a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
- Competențe lingvistice: cunoaşterea fluentă a limbii române, ruse și limbii engleze - la nivel intermediar;
- Competențe: Integritate, responsabilitate, profesionalism, orientare către rezultate, perseverență;
- Alte abilități și atitudini: de planificare, comunicare, analiză, gestionare eficientă a timpului, spirit de inițiativă și de echipă.
Principalele atribuții funcţionale:
- Participarea la elaborarea şi dezvoltarea cadrului metodologic şi normativ aferent reglementării evidenţei contabile în BNM;
- Examinarea practicilor internaţionale în domeniul contabilităţii în băncile centrale;
- Participarea la elaborarea proiectelor regulamentelor, instrucţiunilor şi dispoziţiilor BNM privind problemele aferente contabilităţii;
- Participarea la examinarea proiectelor de acte normative elaborate de către subdiviziunile BNM şi organele de stat ale Republicii Moldova;
- Participarea la elaborarea şi realizarea acţiunilor privind adaptarea şi dezvoltarea sistemului informaţional de evidenţă contabilă în BNM.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 29 aprilie 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995;
- Legea contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017;
- Standardele internaționale de raportare finaciară;
- Regulamentul privind inventarierea nr.60 din 29 mai 2012 (aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor).
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
https://www.bnm.md/ro/content/recrutare-0
Alte anunturi de angajare
- Termeni de referință pentru selectarea a unui mentor pentru Centrele de Tineret din regiunea Cahul și Ungheni
- Oportunitate de angajare: Dorești să deschizi o creșă de tip familial? Programul nostru îți oferă mentoratul și finanțarea de care ai nevoie - până la 50 000 MDL
- (RO) People in Need este în căutarea facilitatorilor pentru Centrele de Educație Digitală/ (RU) People in Need проводит набор фасилитаторов для Центров Цифрового Образования
- Deadline extended: UNICEF Moldova is contracting a National Individual Consultant to assess and adjust/develop law implementing the International Code of Marketing of Breast-milk Substitutes
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Coordonatoare/unui Coordonator pentru programul de sprijin psihosocial pentru femeile și fetele care au experiența violenței în bază de gen
- Psiholog/-ă, A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, Departament Tineret
- Senior Programme Associate Housing, IOM Moldova
- People in Need Moldova angajează Coordonator pentru educație în zona de centru
- Centru de Drept al Avocatilor hires Legal and policy Consultant on EU integration in employment and labor migration field for the Implementation Unit within MLSP
- IDLO is looking for a Communications Officer, Secretariat, Independent Anti-Corruption Advisory Committee (CCIA)