Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează contabil/ă



Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează contabil/ă

Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, care activează mai bine de 97 de ani și şi funcţionează în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, activitatea de baza fiind de a preveni şi alina suferintele bătrînilor solitari, persoanelor și copiilor cu dizabilități, copiilor orfani, familiilor cu mulţi copii și familiilor monoparentale din Moldova.

Denumirea postului: Contabil/a

Loc de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru

Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauza de masa 30 min

Experiență: minim 2 ani în domeniu

Principalele responsabilități:

  • Întocmirea și procesarea documentelor primare în conformitate cu reglementările legislației naționale precum și procedurile interne ale societatii;
  • Evidența continuă a documentelor primare și contabilizarea operațiunilor economice în sistemul de Contabilitate 1C (versiunea 8.3);
  • Completarea și menținerea registrelor contabile;
  • Perfectarea și procesarea documentelor salariale;
  • Înregistrarea tranzacțiilor financiare și a cheltuielilor conform liniilor bugetare aprobate de donator, gestionarea extraselor bancare și verificarea concordanței acestora cu documentele însoțitoare;
  • Perfectare și prezentarea în termenii stabiliți a dărilor de seamă contabile, fiscale și statistice, prevăzute de legislația în vigoare;
  • Elaborarea rapoartelor financiare către donator;
  • Propunerea soluțiilor de optimizare a procesului de evidență contabilă.

Calificări și abilități personale:

  • Studii superioare de specialitate;
  • Cunoștințe în domeniul financiar-contabil bazate pe legislația națională, cunoașterea normelor și reglementărilor legale privind contabilitatea în organizațiile non-guvernamentale;
  • Experiență minimă de 3 ani în domeniul contabilității, inclusiv un an în domeniul contabilității în sectorul necomercial/non-guvernamental;
  • Abilități bune de planificare, organizare și implementare a activităților;
  • Cunoștințe de operare la calculator: Microsoft office, Programul 1C (versiunea 8.3);
  • Cunoașterea limbilor române și ruse, engleza nivel minim B2 va fi considerat un avantaj.

Ce oferim

  • Salariul motivant, achitat la timp;
  • Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
  • Accesul la instruiri online/offline;
  • Accesorii de vestimentație corporativă

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze pana la 30.04.2024 CV-urile la hr.office@redcross.md cu indicarea în tema e-mail-ului funcția pentru care optați “Contabil”.