Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Ofițer de Programe
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, care activează mai bine de 97 de ani și şi funcţionează în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, activitatea de baza fiind de a preveni şi alina suferintele bătrînilor solitari, persoanelor și copiilor cu dizabilități, copiilor orfani, familiilor cu mulţi copii și familiilor monoparentale din Moldova.
Denumirea postului: Ofițer de program, raportare și evaluare
Loc de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru
Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauza de masa 30 min
Experiență: minim 1 an în domeniu
Principalele responsabilități:
- responsabil/ă de conceperea și implementarea sistemelor de monitorizare și evaluare a programelor, asigurându-se că datele sunt colectate, analizate și raportate cu acuratețe și în timp util.
- supraveghează colectarea datelor și efectuează vizite de monitorizare periodice la locațiile proiectelor pentru a se asigura că activitățile programului sunt puse în aplicare conform planificării.
- responsabil/ă de analiza datelor programului și de întocmirea rapoartelor privind rezultatele și impactul programului. Aceasta include utilizarea de programe statistice pentru a analiza datele și a interpreta rezultatele.
- creează și gestionează baze de date pentru stocarea și analiza datelor programului. Aceasta include asigurarea faptului că datele sunt exacte, actualizate și sigure.
- oferă asistență tehnică personalului programului și partenerilor, inclusiv colectarea, analiza și raportarea datelor.
- concepe și implementează evaluări ale programului pentru a evalua eficacitatea și impactul programului.
- asigură că activitățile programului sunt conforme cu cerințele și reglementările donatorilor.
- este responsabil/ă de elaborarea de rapoarte periodice privind activitățile și rezultatele programului, inclusiv rapoarte de progres, rapoarte ale donatorilor și alte rapoarte, după necesitate.
- În general, joacă un rol esențial în asigurarea faptului că activitățile programului sunt eficiente și că se obțin rezultatele dorite, precum și că datele sunt utilizate pentru a informa deciziile programului și pentru a îmbunătăți performanța acestuia.
Calificări și abilități personale:
- Studii superioare în domenii aferente (relațiilor internaționale, management ș.a.);
- Experiență în domeniile relevante va constitui avantaj;
- Cunoștințe speciale – legislația națională și internațională relevantă domeniului;
- Abilități de comunicare orală și scrisă;
- Cunoașterea la nivel avansat a limbii engleze/ române;
- Abilități bune de raportare, de planificare, organizare și implementare a activităților;
- Cunoștințe de operare PC (MS Office, Windows, Internet).
Ce oferim
- Salariul motivant, achitat la timp;
- Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
- Instruiri on-line și off-line.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze pana la 24.04.2024 CV-urile la hr.office@redcross.md cu indicarea în tema e-mail-ului funcția pentru care optați “Ofiter raportare”.
Dacă sunteți pasionat de a conduce schimbări pozitive prin practici incluzive și implicarea comunității și îndepliniți cerințele prezentate mai sus, vă încurajăm să aplicați pentru această oportunitate interesantă la Societatea de Cruce Roșie din Moldova.