BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal responsabil de dezvoltarea profesională
Scopul general al postului:
Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de dezvoltare a resurselor umane, în special în domeniul dezvoltării profesionale a angajaților, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare de licență, ciclul I (sau echivalente cu acestea) în domeniul economic, resurse umane, management sau social cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;
2. Experienţă de minim 1 an în domeniile dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane sau financiar-bancar;
3. Cunoştinţe de operare a calculatorului şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
4. Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze la un nivel intermediar;
5. Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
6. Alte abilități:
- a)organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă, abilități digitale, capacități de mediere și persuasiune;
- b)gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
- c)gândire procesuală și globală;
- d)capacitate avansată de comunicare verbală și în scris în română și engleză;
- e)cunoștințe și abilități de gestiune a evenimentelor;
- f)de analiză şi formulare a concluziilor.
Principalele atribuții funcționale:
1. Participarea la organizarea și coordonarea procesului de dezvoltare profesională a angajaților BNM;
2. Identificarea necesităților de dezvoltare profesională a angajaților, realizarea procesului de planificare a acesteia;
3. Identificarea partenerilor de dezvoltare profesională a angajaților;
4. Acordarea suportului metodologic și organizatoric în elaborarea materialelor și programelor de instruire internă și realizarea instruirilor interne de către formatorii interni;
5. Organizarea instruirilor interne cu participarea formatorilor externi, pliate pe necesitățile organizaționale specifice BNM, acolo unde BNM nu dispune de competențe interne;
6. Realizarea sesiunilor de instruire internă a angajaților BNM pe aspecte de resurse umane și competențe comportamentale.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 25 martie 2024.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Codul Muncii al Republicii Moldova (http://lex.justice.md/md/326757/)
- Legea cu privire la Banca Naţională a Moldovei (https://www.bnm.md/ro/content/lege-cu-privire-la-banca-nationala-moldovei-nr-548-xiii-din-21071995).
- Bune practici în domeniul dezvoltarii profesionale.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Comunitatea Mea Program vacancies - National Consultant - Public Relations and Communication
- Secretary (Embassy of The State of Quatar)
- Angajarea unui consultant juridic pentru Centrul European al Consumatorului din Republica Moldova
- Licitație pentru studiu tip Baseline în cadrul proiectului INSPIRED Moldova
- Project Associate (Roster NPSA-6) - UNDP Moldova Projects
- Council of Europe is hiring a Project Officer
- Apel Public privind selectarea unui expert/grup de experți pentru evaluarea curriculumului universitar la disciplina „Administrație Publică și alte ramuri conexe” în parte ce ține departiciparea tinerilor în procesele decizionale.
- The Creative Industries Association In Moldova (COR) hires Trainers in The Animation and Game Design Speciality within USM
- CCR is hiring Country Director for Moldova office
- Caritas Moldova is hiring a HR Officer