Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern
Scopul:
Acordarea consultanţei şi furnizarea asigurării obiective privind eficacitatea sistemului de control intern managerial, oferind recomandări pentru perfecţionarea acestuia şi contribuind la îmbunătăţirea activităţii IP ODA.
Sarcini de bază:
- Planificarea procesului de evaluare a sistemelor de management organizațional, management financiar și control intern;
- Desfășurarea misiunilor de audit și raportarea în domeniu;
- Monitorizarea implementării recomandărilor oferite pentru prevenirea încălcărilor și abaterilor de la normele/cerințele stabilite în domeniu;
- Acordarea asistenței informaționale și consultative conducerii IP ODA.
- Evaluarea sistemului de control intern managerial.
Tip de angajare:
Perioadă nedeterminată.
Condițiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limba engleză. Cunoașterea limbii ruse reprezintă un avantaj;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile superioare/licență finalizate.
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite;
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: – superioare de licență sau echivalente în domeniile științe economice și/sau finanțe.
Certificare profesională:
constituie un avantaj- deținerea certificatului de calificare a auditului în domeniul public, eliberat de către Ministerul Finanțelor, sau certificat de calificare cu recunoaștere internațională în domeniul auditului intern.
Experiență: vechime în muncă în domeniul controlului financiar public intern minim 3 ani.
Cunoştinţe profesionale:
În domeniul specific de activitate:
- Cunoașterea Standardelor Naționale de Audit Intern;
- Codul etic al auditorului intern;
- Normele metodologice privind activitatea de audit intern în sectorul public;
- Cunoașterea actelor normative în domeniul auditului intern și controlului intern în sectorul public, inclusiv cele aprobate de către Ministerul Finanțelor.
În domeniul digital:
- Utilizator avansat al Microsoft Office.
Abilități:
- abilități în planificare, conducere și coordonare a activității subdiviziunii;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente:
- integritate, obiectivitate, independență în practica profesională;
- devotament și loialitate față de instituție;
- disciplină, punctualitate, conștiinciozitate, curaj și capacitate de a-și asuma răspunderi;
- discreție, perseverență, politețe;
- ținută și comportament echilibrat;
- spirit de inițiativă;
- echilibru emoțional și stabilitate comportamentală;
- orientare spre rezultat.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Documente ce atestă experiența profesională;
- Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare: 19 ianuarie 2024, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3
Date de contact: tel: 060067955
email: hr@oda.md
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, MD-2012, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et.3, bir. 322
Vor fi contactate prin email/telefon doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Alte anunturi de angajare
- Operator Ghișeu Bancar
- Dreamups angajează: Videograf/Companie de producție video
- Extended deadline. INSPIRED Moldova Project RFP: A study on CSO policy dialogue, advocacy, and digital capacities
- Project Assistant
- CRS Moldova is hiring Procurement Officer
- Post de șofer la Ambasada Greciei la Chișinău
- Public relations (Embassy of The State of Quatar)
- Specialist/-ă în Comunicare și Relații Publice, A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Keystone Moldova - Specialist(ă) în comunicare
- Termen extins: APSCF selectează prestator de servicii (persoană fizică sau juridică) pentru acordarea de asistență tehnică (instruire/mentorat/ coaching) pentru societatea civilă, în domeniul monitorizării și evaluării politicilor publice din educație