Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Fundația Soros Moldova angajează Manager/ Manageră de Comunicare (part-time)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația Soros Moldova este o organizație neguvernamentală, nonprofit și apolitică, înființată în anul 1992 de către filantropul George Soros. Misiunea Fundației Soros Moldova este să promoveze valorile societății deschise, să sprijine democrația, susținând ideile inovative și încurajând vizionarii, care produc schimbări pozitive, pentru ca Moldova să devină un loc mai bun pentru trai.
În cadrul acestui concurs, urmează să fie selectat/selectată un manager/o manageră în comunicare pentru proiectul „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, finanțat de Uniunea Europeană, co-finanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu IP Keystone Moldova și AO Fondul de Inovații Sociale din Moldova. Proiectul are scopul de a dezvolta comunități eficiente energetic în Moldova, va demara la 1 februarie 2023 și va fi implementat pe o perioadă de 36 de luni.
Tipul contractului: contract individual de muncă cu perioada determinată, cu implicare part-time (50%).
Perioada de angajare: începând cu 5 februarie 2023, pentru 36 luni.
Sarcini și responsabilități
Persoana în funcția de Manager/Manageră de Comunicare este responsabilă de activitatea de comunicare în cadrul proiectului: creează, implementează și monitorizează planurile de comunicare care promovează activitățile desfășurate în proiect.
- Să contribuie la dezvoltarea și punerea în practică a planurilor de comunicare
- Să supravegheze și să contribuie la producerea materialelor de informare: broșuri, pliante, videoclipuri promoționale, filme și alte produse multimedia
- Să mențină și să actualizeze informațiile pe website-ul proiectului, pe măsură ce apar evenimente/informații noi; să identifice și să recomande soluții de îmbunătățire a conținutului și organizării site-ului și a modalităților de promovare on-line a activităților
- Să inițieze și să planifice campanii de relații publice
- Să participe la elaborarea comunicatelor de presă, newsletterelor, discursurilor, articolelor, rapoartelor anuale
- Să răspundă solicitărilor venite din partea publicului, inclusiv jurnaliștilor sau a altor persoane și organizații
- Să dezvolte și să mențină relații bune de colaborare cu mass-media.
Cerințe față de candidați
- Studii de licență sau masterat în Jurnalism, Științe ale Comunicării, Media, Relații Publice sau alte domenii relevante
- Experiență de lucru într-o poziție similară (cel puțin 2 ani)
- Abilități foarte bune de comunicare, organizare și coordonare
- Capacitate dovedită de gestionare eficientă a relațiilor cu reprezentanții mass-media, de organizare a evenimentelor publice și de scriere a texteșpr clare și concise
- Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în limba română și rusă. Cunoașterea limbii engleză este un avantaj
- Cunoștințe de bază despre instrumente de editare grafică, video, audio și machetare
- Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate
- Abilități de comunicare interpersonală
- Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de prioritizare, capacități de realizare a sarcinilor simultan (multitasking) și capacitate de lucru într-un mediu dinamic
- Respectarea termenilor-limită
- Abilități de lucru independent și în echipă
- Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă.
Procedura de depunere a dosarelor de participare
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








