Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Centrul de Informații GENDERDOC-M angajează Asistent/ă a coordonatorilor de program
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul de Informații GENDERDOC-M angajează Asistent/ă a coordonatorilor de program
Durata proiectului: 1 an cu posibilitatea de prelungire
Scopul principal: Logistica tuturor evenimetelor organizației și lucrul cu contractele.
Responsabilități principale:
- Asigurarea logistică a tuturor evenimetelor organizației in conlucrare cu coordonatorii de eveniment
- Training-uri - rezervare hotel, comanda furshet, organizare transport, rezervare sala de conferinta, intocmirea listelor participantilor, informarea participantilor referitor la eveniment, interactiunea cu participantii;
- Evenimente in oras – rezervare sala de conferinta, comanda furshet, rezervare hotel, rezervare transport (avia, tren, etc), intocmirea listelor participantilor si interactiunea cu participantii;
- Evenimente in oficiu – comanda furshet, calcularea necesarului rechizitelor de birou, intocmirea listelor participantilor;
- Festivaluri – logistica totala, Conferinte – logistica totala, etc.
- Lucrul cu documentația și contractele. Intocmirea contractelor cu furnizorii, actele de prestare servicii, contractele cu persoane fizice ce presteaza servicii, pregatirea datelor bancare pentru transferuri.
- Pregătirea și expedierea e-mailurilor, gestionarea corespondenței cu participantii din alte tari, dar si din Moldova.
- Interacțiunea cu furnizorii și subcontractorii.
- Completarea tabelului de pontaj a orelor de lucru a angajaților organizatiei, pe proiecte.
- Predarea documentatiei finale legate de logistica evenimentelor catre contabilitate.
Calificări necesare:
- Experiență în logistică și managementul documentelor, intocmirea contractelor si actelor de prestare servicii;
- Cunoștințe de limbă română, rusă și engleză;
- Abilități de comunicare;
- Abilități organizatorice și atenție la detalii;
- Cunoștințe de utilizare a produselor software Microsoft Office inclusiv Excel;
- Abilitatea de a lucra în echipă și sub presiunea termenelor limită;
Detalii Contract:
Tip de angajare: Part-time;
Salariu: 8000 MDL (net) pe lună;
Locație: Oficiu Chișinău
Candidații interesați trebuie să trimită un CV și o scrisoare de intenție la adresa de email info@gdm.md până la 18.12.2023
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- CRS is hiring MEAL Project Officer
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









