Centrul de Informații GENDERDOC-M angajează Asistent/ă a coordonatorilor de program

Centrul de Informații GENDERDOC-M angajează Asistent/ă a coordonatorilor de program

Centrul de Informații GENDERDOC-M angajează Asistent/ă a coordonatorilor de program

Durata proiectului: 1 an cu posibilitatea de prelungire

Scopul principal: Logistica tuturor evenimetelor organizației și lucrul cu contractele.

Responsabilități principale:

  • Asigurarea logistică a tuturor evenimetelor organizației in conlucrare cu coordonatorii de eveniment
  1. Training-uri - rezervare hotel, comanda furshet, organizare transport, rezervare sala de conferinta, intocmirea listelor participantilor, informarea participantilor referitor la eveniment, interactiunea cu participantii;
  2. Evenimente in oras – rezervare sala de conferinta, comanda furshet, rezervare hotel, rezervare transport (avia, tren, etc), intocmirea listelor participantilor si interactiunea cu participantii;
  3. Evenimente in oficiu – comanda furshet, calcularea necesarului rechizitelor de birou, intocmirea listelor participantilor;
  4. Festivaluri – logistica totala, Conferinte – logistica totala, etc.
  • Lucrul cu documentația și contractele. Intocmirea contractelor cu furnizorii, actele de prestare servicii, contractele cu persoane fizice ce presteaza servicii, pregatirea datelor bancare pentru transferuri.
  • Pregătirea și expedierea e-mailurilor, gestionarea corespondenței cu participantii din alte tari, dar si din Moldova.
  • Interacțiunea cu furnizorii și subcontractorii.
  • Completarea tabelului de pontaj a orelor de lucru a angajaților organizatiei, pe proiecte.
  • Predarea documentatiei finale legate de logistica evenimentelor catre contabilitate.

Calificări necesare:

  • Experiență în logistică și managementul documentelor, intocmirea contractelor si actelor de prestare servicii;
  • Cunoștințe de limbă română, rusă și engleză;
  • Abilități de comunicare;
  • Abilități organizatorice și atenție la detalii;
  • Cunoștințe de utilizare a produselor software Microsoft Office inclusiv Excel;
  • Abilitatea de a lucra în echipă și sub presiunea termenelor limită;

Detalii Contract:

Tip de angajare: Part-time;

Salariu: 8000 MDL (net) pe lună;

Locație: Oficiu Chișinău

Candidații interesați trebuie să trimită un CV și o scrisoare de intenție la adresa de email info@gdm.md până la 18.12.2023


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola