CIDSR angajeaza Specialist Media si Comunicare
Centrul de instruire in domeniul sanatatii din Republica moldova angajeaza Specialist Media si Comunicare
CERINȚE DE COMPETENȚĂ:
Studii: studii superioare în economie, management si marketing.
Experiență profesională: experiență de muncă în cadrul organizațiilor neguvernamentale - minimum 2 ani.
Cunoștințe:
- Cunoașterea profilului, specificului și a domeniului de activitate al organizației;
- Cunoașterea finanțatorilor principali din țară și de peste hotare;
- Cunoașterea actelor normative și a politicelor interne;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română si engleză
- Cunoștințe avansate operare la calculator în programele: Microsoft Office si Google Docs
Abilități:
- Experiență de lucru cu societatea civilă şi în procese participatorii;
- Competențe manageriale (de planificare, organizare, delegare și de control);
- Abilități de cooperare cu reprezentanții instituțiilor de stat, ONG-uri şi mass-media;
- Competență de comunicare eficientă atât scris, cât și verbal;
- Abilități de relaționare interpersonală;
- Abilitate de a colecta date, de a le centraliza și a le prezenta sub formă de rapoarte narative.
Atitudini și comportamente:
- Responsabilitate;
- Integritate personală.
Obiectul postului:
- Pregătirea și organizarea logistică a activităților în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
- Implementarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.
- Inițierea și menținerea comunicării cu beneficiarii proiectului.
- Stabilirea și menținerea comunicării cu partenerii.
Specialist media si comunicare (proiect) poartă responsabilitate pentru:
- Implementarea eficientă și în termenii stabiliți a activităților proiectului;
- Gestionarea eficientă a resurselor alocate
- Folosirea eficientă a resurselor organizației;
- Corectitudinea datelor raportate;
- Evaluarea finală a proiectului;
- Respectarea prevederilor ROI, a politicilor interne şi a procedurilor de lucru.
Autoritate:
- Ia cunoștință de deciziile, documentele, necesare pentru îndeplinirea cu succes a sarcinilor sale ;
- Stabilește planurile de activități în cadrul proiectului;
- Participă în numele organizației la diferite evenimente specifice;
- Reprezintă organizația în relația cu alte organizații, instituții, în limitele proiectului.
Criterii de evaluare a performantei:
- Gradul de îndeplinire a activităților proiectului (numărul de activități realizate/numărul de activități planificate);
- Eficacitatea activității (gradul de implementare a activităților conform descrierii);
- Eficienţa activităţii (efort depus corelat cu resurse utilizate);
- Calitatea comunicării interne și externe.
Alte anunturi de angajare
- ADMA anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de jurisconsult / jurisconsultă în Secția juridică și resurse umane
- WV - Request for Selection of Consultants for Qualitative Research
- Manager Departament Comercial
- Oficiul Avocatului Poporului anunță concurs pentru ocuparea funcției publice de Consultant/ă principal/ă în cadrul Reprezentanței Bălți
- Logistics Officer Moldova
- UNFPA Human Resources Associate, G6 (FTA), Chisinau, Moldova
- WV Moldova - Request for Selection of Consultants
- IREX Moldova/Comunitatea Mea program vacancy - Procurement and Grants Officer (extended deadline)
- NRC is looking for Protection from Violence Officer Moldova Chisinau
- Centrul CONTACT angajează expert/expertă sau grup de experți în evaluarea finală a capacității în Advocacy a 3 Platforme de OSC-uri din republică