CIDSR angajeaza Specialist Media si Comunicare



CIDSR angajeaza Specialist Media si Comunicare

Centrul de instruire in domeniul sanatatii din Republica moldova angajeaza Specialist Media si Comunicare

 

CERINȚE DE COMPETENȚĂ:

Studii: studii superioare în economie, management si marketing.

Experiență profesională: experiență de muncă în cadrul organizațiilor neguvernamentale - minimum 2 ani.

Cunoștințe:

  • Cunoașterea profilului, specificului și a domeniului de activitate al organizației; 
  • Cunoașterea finanțatorilor principali din țară și de peste hotare;
  • Cunoașterea actelor normative și a politicelor interne;
  • Cunoașterea excelentă a limbilor română si engleză
  • Cunoștințe avansate operare la calculator în programele: Microsoft Office si Google Docs

Abilități:

  • Experiență de lucru cu societatea civilă şi în procese participatorii;
  • Competențe manageriale (de planificare, organizare, delegare și de control);
  • Abilități de cooperare cu reprezentanții instituțiilor de stat, ONG-uri şi mass-media;
  • Competență de comunicare eficientă atât scris, cât și verbal;
  • Abilități de relaționare interpersonală;
  • Abilitate de a colecta date, de a le centraliza și a le prezenta sub formă de rapoarte narative.

Atitudini și comportamente:

  • Responsabilitate;
  • Integritate personală.

Obiectul postului:

  • Pregătirea și organizarea logistică a activităților în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
  • Implementarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate.
  • Inițierea și menținerea comunicării cu beneficiarii proiectului.
  • Stabilirea și menținerea comunicării cu partenerii.

Specialist media si comunicare (proiect) poartă responsabilitate pentru:

  • Implementarea eficientă și în termenii stabiliți a activităților proiectului;
  • Gestionarea eficientă a resurselor alocate 
  • Folosirea eficientă a resurselor organizației;
  • Corectitudinea datelor raportate;
  • Evaluarea finală a proiectului;
  • Respectarea prevederilor ROI, a politicilor interne şi a procedurilor de lucru.

Autoritate:

  • Ia cunoștință de deciziile, documentele, necesare pentru îndeplinirea cu succes a sarcinilor sale ;
  • Stabilește planurile de activități în cadrul proiectului;
  • Participă în numele organizației la diferite evenimente specifice;
  • Reprezintă organizația în relația cu alte organizații, instituții, în limitele proiectului.

Criterii de evaluare a performantei:

  • Gradul de îndeplinire a  activităților proiectului (numărul de activități realizate/numărul de activități planificate);
  • Eficacitatea activității (gradul de implementare a activităților conform descrierii);
  • Eficienţa activităţii (efort depus corelat cu resurse utilizate);
  • Calitatea comunicării interne și externe.