Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Instituți Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA) anunță concurs pentru postul vacant de specialist superior, Direcția evaluare conformitate și riscuri prefinanțare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Scopul general al postului:
|
Realizarea obiectivelor instituției privind implementarea programelor de stat la etapa de prefinanțare prin evaluarea conformității și riscurilor |
Sarcinile de bază ale postului vacant, conform fișei postului:
- Evaluarea pre-finanțare a dosarelor în vederea corespunderii solicitanților și proiectelor investiționale cu obiectivele/prioritățile programelor de stat;
- Întocmirea fișelor de examinare a dosarelor solicitanților de suport din cadrul programelor de stat;
- Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii;
- Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic.
Experiență profesională:
- Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența în domeniu.
Cunoștințe necesare:
În domeniul specific de activitate:
- legislația economică în vigoare;
- legislația în domeniul activității de antreprenoriat și fiscală;
- metodologia, procedeele și tehnicile de analiză a activității economico-financiare;
- procesul de elaborare a planurilor de afaceri și evaluare a proiectelor investiționale;
- principiile de analiză și evaluare a riscurilor activității antreprenoriale;
- prevederile specifice programelor implementate de către ODA;
- manualele operaționale de implementare ale programelor de stat.
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română - avansat
- limba rusă - intermediar
- limba engleză - intermediar (constituie un avantaj)
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat.
Abilități:
- abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderii;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Regim de muncă:
40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.
Regim de muncă al instituției:
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
- Documente ce atestă experiența profesională
copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
03 noiembrie 2023, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail: hr@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3, bir. 322.
*Doar persoanele selectate vor fi contactate.
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Termen extins Asociația pentru Educație ”Neoumanist” anunță concurs de selactare a unei entități de audit pentru efectuarea auditului proiectului “Count Us In - Social protection and inclusion of older people through accessible social services
- NGO representative to develop the peer-to-peer support framework for home-based care
- Proimagine angajează Project Manager(ă) în Departamentul Comunicare
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







