Instituți Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA) anunță concurs pentru postul vacant de specialist superior, Direcția evaluare conformitate și riscuri prefinanțare
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Scopul general al postului:
Realizarea obiectivelor instituției privind implementarea programelor de stat la etapa de prefinanțare prin evaluarea conformității și riscurilor |
Sarcinile de bază ale postului vacant, conform fișei postului:
- Evaluarea pre-finanțare a dosarelor în vederea corespunderii solicitanților și proiectelor investiționale cu obiectivele/prioritățile programelor de stat;
- Întocmirea fișelor de examinare a dosarelor solicitanților de suport din cadrul programelor de stat;
- Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii;
- Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic.
Experiență profesională:
- Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența în domeniu.
Cunoștințe necesare:
În domeniul specific de activitate:
- legislația economică în vigoare;
- legislația în domeniul activității de antreprenoriat și fiscală;
- metodologia, procedeele și tehnicile de analiză a activității economico-financiare;
- procesul de elaborare a planurilor de afaceri și evaluare a proiectelor investiționale;
- principiile de analiză și evaluare a riscurilor activității antreprenoriale;
- prevederile specifice programelor implementate de către ODA;
- manualele operaționale de implementare ale programelor de stat.
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română - avansat
- limba rusă - intermediar
- limba engleză - intermediar (constituie un avantaj)
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat.
Abilități:
- abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderii;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Regim de muncă:
40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.
Regim de muncă al instituției:
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
- Documente ce atestă experiența profesională
copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
03 noiembrie 2023, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail: hr@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3, bir. 322.
*Doar persoanele selectate vor fi contactate.