Instituți Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA) anunță concurs pentru postul vacant de specialist superior, Direcția evaluare conformitate și riscuri prefinanțare


IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.

 

Scopul general al postului:

Realizarea obiectivelor instituției privind implementarea programelor de stat la etapa de prefinanțare prin evaluarea conformității și riscurilor

 

Sarcinile de bază ale postului vacant, conform fișei postului:

  • Evaluarea pre-finanțare a dosarelor în vederea corespunderii solicitanților și proiectelor investiționale cu obiectivele/prioritățile programelor de stat;
  • Întocmirea fișelor de examinare a dosarelor solicitanților de suport din cadrul programelor de stat;
  • Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii;
  • Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.

 

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată

                                                                                                                                                              

Condiții aferente funcției:

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
  5. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

Cerințe specifice funției:

Studii: Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic.

 

Experiență profesională:

-     Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența în domeniu.

 

Cunoștințe necesare:

 

În domeniul specific de activitate:

  • legislația economică în vigoare;
  • legislația în domeniul activității de antreprenoriat și fiscală;
  • metodologia, procedeele și tehnicile de analiză a activității economico-financiare;
  • procesul de elaborare a planurilor de afaceri și evaluare a proiectelor investiționale;
  • principiile de analiză și evaluare a riscurilor activității antreprenoriale;
  • prevederile specifice programelor implementate de către ODA;
  • manualele operaționale de implementare ale programelor de stat.

În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:

  • limba română - avansat
  • limba rusă - intermediar
  • limba engleză - intermediar (constituie un avantaj)

În domeniul digital:

pachet Microsoft Office - utilizator avansat.

 

Abilități:

  • abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderii;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • capacitate de a lucra în echipă;
  • capacitate de relaționare interumană;
  • capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
  • de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
  • de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
  • de urmărire și atingere a scopului;
  • echilibru emoțional;
  • excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.

Atitudini/comportamente:  corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.

Regim de muncă:

40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.

 

Regim de muncă al instituției:

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

Documente ce urmează a fi prezentate

  • CV
  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
  • Documente ce atestă experiența profesională
    copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Termen de aplicare:

03 noiembrie  2023, ora 17:00.

Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3

Date de contact: tel: 060067955, 022211658;

email: hr@oda.md

Persoana de contact: Natalia Onici

 

Modalitatea de depunere a documentelor:

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012

  • Personal

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3, bir. 322.

 

*Doar persoanele selectate vor fi contactate.




NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola