Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect

Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectului: „Sprijin social, educational si psihologic pentru copii romi de virsta prescolara si scolara pentru integrarea cu succes in sistemul de invatamant general”. Anii de implementare: septembrie 2023  – august 2026.

Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.

La această etapă, Fundația anunță concurs de angajare a unui/unei expert/e în monitorizare și evaluare a activităților de proiect.

Scopul funcției: monitorizarea și evaluarea activităților planificate în cadrul proiectului.

Perioada de angajare: septembrie 2023 – august 2026.

Implicare: part-time (80%)

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:

  • Dezvoltarea unui sistem de instrumente M&E pentru o mai buna monitorizare (tracking) a indicatorilor proiectului;
  • Colectarea regulată a datelor pentru monitorizarea nivelului de atingere a indicatorilor pentru Rapoartele periodice (semestriale, anuale);
  • Întocmirea rapoartelor de progres semestriale, anuale și finale de M&E.
  • Coordonarea activităților de monitorizare și evaluare cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate;
  • Instruirea coordonatorilor locali/reprezentanților din școlile partenere privind completarea matricelor pentru colectarea datelor și monitorizarea activităților;
  • Efectuarea vizitelor de monitorizare în școlile partenere proiectului pentru monitorizarea, măsurarea și verificarea în mod sistematic a obiectivelor și indicatorilor proiectului, precum și elaborarea măsurilor necesare pentru a atinge indicatorii propuși în diverse circumstanțe de implementare;
  • Respectarea egalității de şanse și gen, evitarea discriminării pe criteriu de vârsta, religie, etnie etc.;
  • Participarea la ședințele interne, evenimentele publice, instruirile din cadrul proiectului;
  • Executarea altor sarcini în acord cu specificul funcției.

Studii: Studii superioare în următoarele domenii: științe socio-umane, sociologie, asistență socială, psihologie, științe ale educației, etc.

Cerințe față de candidat:

  • Minim 5 ani de experiență profesională în managementul proiectelor, M&E, inclusiv managementul bazat pe rezultate, proiectarea cadrului M&E și colectarea de date.
  • Cunoașterea sistemului de învățământ din Republica Moldova și a domeniului ce tine de cerințe educaționale speciale.
  • Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial.
  • Cunoașterea politicilor și strategiilor educaționale din țară.
  • Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limba engleză
  • Cunoașterea limbii ruse este un avantaj.
  • Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
  • Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,

Abilități personale:

  • Responsabil/ă, punctual/ă,
  • Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
  • Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
  • Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori/profesori/colegi care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
  • Oferta financiara

Dosarul va fi expediat la adresa de email ludmila.ivanov@fam.md cu indicarea în linia de subiect ”M&E expert”.

Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate

Termen limită de aplicare: 15 septembrie 2023.

Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 0698 444 11, persoana de
contact – Ludmila Ivanov.

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola