Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect
Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectului: „Sprijin social, educational si psihologic pentru copii romi de virsta prescolara si scolara pentru integrarea cu succes in sistemul de invatamant general”. Anii de implementare: septembrie 2023 – august 2026.
Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.
La această etapă, Fundația anunță concurs de angajare a unui/unei expert/e în monitorizare și evaluare a activităților de proiect.
Scopul funcției: monitorizarea și evaluarea activităților planificate în cadrul proiectului.
Perioada de angajare: septembrie 2023 – august 2026.
Implicare: part-time (80%)
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Dezvoltarea unui sistem de instrumente M&E pentru o mai buna monitorizare (tracking) a indicatorilor proiectului;
- Colectarea regulată a datelor pentru monitorizarea nivelului de atingere a indicatorilor pentru Rapoartele periodice (semestriale, anuale);
- Întocmirea rapoartelor de progres semestriale, anuale și finale de M&E.
- Coordonarea activităților de monitorizare și evaluare cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate;
- Instruirea coordonatorilor locali/reprezentanților din școlile partenere privind completarea matricelor pentru colectarea datelor și monitorizarea activităților;
- Efectuarea vizitelor de monitorizare în școlile partenere proiectului pentru monitorizarea, măsurarea și verificarea în mod sistematic a obiectivelor și indicatorilor proiectului, precum și elaborarea măsurilor necesare pentru a atinge indicatorii propuși în diverse circumstanțe de implementare;
- Respectarea egalității de şanse și gen, evitarea discriminării pe criteriu de vârsta, religie, etnie etc.;
- Participarea la ședințele interne, evenimentele publice, instruirile din cadrul proiectului;
- Executarea altor sarcini în acord cu specificul funcției.
Studii: Studii superioare în următoarele domenii: științe socio-umane, sociologie, asistență socială, psihologie, științe ale educației, etc.
Cerințe față de candidat:
- Minim 5 ani de experiență profesională în managementul proiectelor, M&E, inclusiv managementul bazat pe rezultate, proiectarea cadrului M&E și colectarea de date.
- Cunoașterea sistemului de învățământ din Republica Moldova și a domeniului ce tine de cerințe educaționale speciale.
- Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial.
- Cunoașterea politicilor și strategiilor educaționale din țară.
- Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limba engleză
- Cunoașterea limbii ruse este un avantaj.
- Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
- Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
Abilități personale:
- Responsabil/ă, punctual/ă,
- Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
- Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
- Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
- Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori/profesori/colegi care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
- Oferta financiara
Dosarul va fi expediat la adresa de email ludmila.ivanov@fam.md cu indicarea în linia de subiect ”M&E expert”.
Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate
Termen limită de aplicare: 15 septembrie 2023.
Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 0698 444 11, persoana de
contact – Ludmila Ivanov.