CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
06/09/2023

Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectului: „Sprijin social, educational si psihologic pentru copii romi de virsta prescolara si scolara pentru integrarea cu succes in sistemul de invatamant general”. Anii de implementare: septembrie 2023  – august 2026.

Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.

La această etapă, Fundația anunță concurs de angajare a unui/unei expert/e în monitorizare și evaluare a activităților de proiect.

Scopul funcției: monitorizarea și evaluarea activităților planificate în cadrul proiectului.

Perioada de angajare: septembrie 2023 – august 2026.

Implicare: part-time (80%)

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:

  • Dezvoltarea unui sistem de instrumente M&E pentru o mai buna monitorizare (tracking) a indicatorilor proiectului;
  • Colectarea regulată a datelor pentru monitorizarea nivelului de atingere a indicatorilor pentru Rapoartele periodice (semestriale, anuale);
  • Întocmirea rapoartelor de progres semestriale, anuale și finale de M&E.
  • Coordonarea activităților de monitorizare și evaluare cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate;
  • Instruirea coordonatorilor locali/reprezentanților din școlile partenere privind completarea matricelor pentru colectarea datelor și monitorizarea activităților;
  • Efectuarea vizitelor de monitorizare în școlile partenere proiectului pentru monitorizarea, măsurarea și verificarea în mod sistematic a obiectivelor și indicatorilor proiectului, precum și elaborarea măsurilor necesare pentru a atinge indicatorii propuși în diverse circumstanțe de implementare;
  • Respectarea egalității de şanse și gen, evitarea discriminării pe criteriu de vârsta, religie, etnie etc.;
  • Participarea la ședințele interne, evenimentele publice, instruirile din cadrul proiectului;
  • Executarea altor sarcini în acord cu specificul funcției.

Studii: Studii superioare în următoarele domenii: științe socio-umane, sociologie, asistență socială, psihologie, științe ale educației, etc.

Cerințe față de candidat:

  • Minim 5 ani de experiență profesională în managementul proiectelor, M&E, inclusiv managementul bazat pe rezultate, proiectarea cadrului M&E și colectarea de date.
  • Cunoașterea sistemului de învățământ din Republica Moldova și a domeniului ce tine de cerințe educaționale speciale.
  • Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial.
  • Cunoașterea politicilor și strategiilor educaționale din țară.
  • Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limba engleză
  • Cunoașterea limbii ruse este un avantaj.
  • Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
  • Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,

Abilități personale:

  • Responsabil/ă, punctual/ă,
  • Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
  • Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
  • Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori/profesori/colegi care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
  • Oferta financiara

Dosarul va fi expediat la adresa de email ludmila.ivanov@fam.md cu indicarea în linia de subiect ”M&E expert”.

Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate

Termen limită de aplicare: 15 septembrie 2023.

Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 0698 444 11, persoana de
contact – Ludmila Ivanov.



Articol precedent: Fundația pentru dezvoltare angajează asistent/ă de proiect full-time Precedent Articolul următor: BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal control și evaluare riscuri Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • SKAT Moldova is looking for a Consultant/Specialist on Strengthened Policy for Decentralized Sanitation
  • BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția conformitate
  • Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
  • National Legal Expert for Drafting the Law on Renewable Energy
  • Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Kotlin developer)

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md