CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Fundația pentru dezvoltare angajează asistent/ă de proiect full-time

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
06/09/2023

Fundația pentru dezvoltare angajează asistent/ă de proiect full-time

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova (Fundația) cu suportul Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), implementează faza II al proiectul: „Sprijin social, educational si psihologic pentru copii romi de virsta prescolara si scolara pentru integrarea cu succes in sistemul de invatamant general”. Anii de implementare: septembrie 2023  – august 2026.

Proiectul se axează pe trei obiective majore: accesul copiilor romi la învățământ preșcolar, crearea unui mediu inclusiv pentru copii romi din treptele preșcolar și primar, fortificarea cunoștințelor și abilităților părinților romi de a susține copii pe parcursul procesului educațional și acordarea suportului APL și serviciilor subordonate pentru a oferi servicii sociale și educaționale mai bune pentru familiile de romi.

La această etapă, Fundația pentru dezvoltare anunță concurs de angajare a unui/unei persoane pentru funcția de asistent/ă  de proiect.

Perioada de angajare: 15 septembrie 2023 – august 2026.

Implicare: full – time (100%)

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:

În cadrul proiectului responsabilitatea de bază a asistentei/asistentului se referă la oferirea suportului administrativ şi logistic echipei de implementare a proiectului pentru realizarea în timp a tuturor activităților planificate întru atingerea scopului de baza a proiectului.

  • va participa la ședințele de planificare și coordonare
  • va oferi sprijin logistic și va asista, din punct de vedere tehnic, în procesul organizării activităților planificate (ateliere de lucru, evenimente etc.)
  • va participa în procesul documentării evenimentelor și la procesarea chestionarelor de evaluare
  • va elabora contractele pentru experții de scurtă durată, implicați în implementarea proiectului
  • va solicita oferte de produse și / sau servicii ce urmează a fi achiziționate
  • va acorda suport în comunicarea cu partenerii, beneficiarii proiectului, prestatori de servicii și cu alți actori;
  • va oferi suport în elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităților;
  • va realiza alte sarcini în acord cu specificul funcției.

Studii: Studii superioare în domeniul: social/economic/sociologic, etc.

Cerințe față de candidat:

  • Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale de minimă de 2 ani. Experiența de lucru în cadrul organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
  • Abilități de a lucra în echipă şi independent;
  • Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
  • Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel gimnazial constituie un avantaj.
  • Cunoștințe avansate de comunicare verbală și scrisă în limbile engleză și rusă va constitui un avantaj.

Abilități personale:

  • Responsabil/ă, punctual/ă,
  • Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
  • Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
  • Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante poziției (max. 3 pagini);
  • Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele profesionale și personale etc.
  • Oferta financiara

Dosarul va fi expediat la adresa de email ludmila.ivanov@fam.md, cu indicarea în linia de subiect ”Asistent de proiect”

Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate

Termen limită de aplicare: 15 septembrie 2023.

Pentru orice informații adiționale ne puteți contacta la tel. 0698 444 11, persoana de
contact – Ludmila Ivanov.



Articol precedent: ACTED is hiring Infrastructure Assistant - Chisinau Precedent Articolul următor: Selectarea unui expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist/ specialistă în eficiență energetică
  • Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
  • BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
  • Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
  • Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md