Asistent Personal

Asistent Personal

Responsabilități:

  • Coordonarea relațiilor cu clienții și furnizorii (e-mail, corespondență);
  • Înregistrarea și transmiterea informației clienților existenți și clienților noi;
  • Monitorizarea și raportarea feedback-ului, solicitărilor, documentelor primite din parte clienilor;
  • Organizarea întîlnirilor, primirea, delegațiilor, clienților, partenerilor;
  • Monitorizarea întîlnirilor, apelurilor, controlul sarcinilor directorului (folosirea platformei de introducere a sarcinilor);
  • Organizarea călătoriilor de afaceri, participarea la expoziții;

Cerinţe:

  • Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – C1;
  • Experiență  Office Manager, Aministrator, Asistent Personal – va constitui avantaj;
  • Bune cunoștințe de operare PC, MS Office;
  • Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;

Beneficii:

  • Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
  • Grafic comod 09:00-18:00 (luni-vineri);
  • Salariu de la 12 000 mdl net + bonus

 

Vă rugăm să ne expediați CV-ul la e-mail tt60@search4staff.com 

Mai multe detalii la nr 069638007

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola