Asistent Personal
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții și furnizorii (e-mail, corespondență);
- Înregistrarea și transmiterea informației clienților existenți și clienților noi;
- Monitorizarea și raportarea feedback-ului, solicitărilor, documentelor primite din parte clienilor;
- Organizarea întîlnirilor, primirea, delegațiilor, clienților, partenerilor;
- Monitorizarea întîlnirilor, apelurilor, controlul sarcinilor directorului (folosirea platformei de introducere a sarcinilor);
- Organizarea călătoriilor de afaceri, participarea la expoziții;
Cerinţe:
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – C1;
- Experiență Office Manager, Aministrator, Asistent Personal – va constitui avantaj;
- Bune cunoștințe de operare PC, MS Office;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
Beneficii:
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- Grafic comod 09:00-18:00 (luni-vineri);
- Salariu de la 12 000 mdl net + bonus
Vă rugăm să ne expediați CV-ul la e-mail tt60@search4staff.com
Mai multe detalii la nr 069638007