Audit intern

Responsabilități:
 - Evaluarea adecvării şi funcţionalităţii sistemului de control intern şi a altor elemente ale sistemului de guvernanţă;                                                                           - Auditarea strategiilor şi regulilor privind managementul riscurilor, cel puţin o dată pe an;                                                                                                                   - Transmiterea către organele de conducere a constatărilor şi recomandărilor;                                                                                                                                   - Monitorizarea realizării acţiunilor stabilite de către organele de conducere în urma constatărilor şi recomandărilor transmise;                                                         - Coordonarea cu entitatea de audit a societăţii a informaţiilor privind riscurile identificate şi măsurile întreprinse.


Cerințe:
- Studii superioare în domeniul ştiinţelor economice şi/sau al auditului;
- Experienţă, de cel puţin 3 ani, în domeniul efectuării auditului, exercitării funcţiilor de control intern, gestionării unor procese financiare, efectuării controalelor şi/sau întocmirii situaţiilor financiare în entităţile din sectorul financiar (dintre care experiență cel puţin 1 an în domeniul asigurărilor - în calitate de şef sau şef adjunct al unei subdiviziuni antrenate în desfăşurarea unor astfel de activităţi, şi/sau experienţă managerială);                                                                            - Gândire ordonată, tact şi pricepere în munca cu oamenii, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;                                                                                                                                                                    - Capacitate de a comunica verbal şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Cunoașterea legislației la nivel național;
- Cunoașterea limbii de stat și rusă la nivel avansat (limba străină constituie un avantaj); 
- Cunoștințe avansate de lucru în aplicațiile Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, etc.;
- Persoană organizată, comunicativă, responsabilă, capabilă de a lucra în echipă.

Oferim:
- Salariu motivant;
- Program de muncă stabil;
- Pachet social;
- Echipă tânără.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: info@moldasig.md  cu indicarea funcției.

La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola