Inspectoratul Social de Stat anunță concurs pentru suplinirea funcțiilor publice vacante



Inspectoratul Social de Stat (Chișinău, Șoseaua Hâncești, 53, Bloc ”B”, etajul 6)  prelungește concursul pentru suplinirea funcțiilor publice vacante de:

  • Inspector superior, (fpe), Direcția inspecția prestațiilor de asistență socială, - 3 unități;
  • Inspector , (fpe), Direcția inspecția prestațiilor de asistență socială, - 1 unitate;
  • Inspector principal, (fpe), Direcția inspecția serviciilor sociale - 1 unitate;
  • Inspector superior, (fpe), Direcția inspecția serviciilor sociale - 2 unități;
  • Inspector, (fpe), Direcția inspecția serviciilor sociale - 1 unitate;
  • Specialist principal, (fpe), Secția acreditare - 1 unitate;
  • Specialist principal, (fpe), Serviciul Economic - 1 unitate.

Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:

  • Formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009), Anexa nr. 1;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și /sau specializare;
  • Documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
  • Cazierul judiciar;

Alte documente necesare:

  • Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Notă: Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în

termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

  • Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității acestora. (Candidații care au depus dosarul prin poștă sau e-mail vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare, în caz contrar dosarul de concurs se respinge).

 

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

  • Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este de până la 02 august 2023, Dosarele se vor depune personal, prin poștă sau prin e-mail, la sediul Inspectoratului Social de Stat, (mun. Chișinău, șos. Hâncești 53, bloc B, etajul 6, biroul 617, telefon de contact: 022-999-239),

       e-mail:eleonora.plesca@iss.gov.md

Cerințe generale față de candidați:

  1. Deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. Cunoașterea limbii române;
  3. Are capacitate deplină de exercițiu;
  4. Nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  5. Studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  6. În ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcție publică conform art. 64, alin. (1), lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  7. Nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvîrșite cu intenție;
  8. Este apt, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  9. Nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a seentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  10. Nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză și sinteză, comunicare eficientă, inițiativă, lucru în echipă, spirit organizatoric.

 

Atitudini/comportamente: respect față de oameni, profesionalism, responsabilitate, corectitudine,imparțialitate, disciplină, tendință de perfecționare profesională continuă, receptivitate la noi idei, rezistență la stres și efort.

Posedarea cunoștințelor de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.

              

                 Inspector superior, (fpe),  Direcția inspecția prestațiilor de asistență socială

Scopul general al funcției:

Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea prestațiilor de asistență socială.

Sarcini de bază:

  1. Exercitarea controlului de stat asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și la acordarea prestaţiilor de asistență socială;
  2. Întocmirea şi prezentarea rapoartelor în care se consemnează constatările   misiunii   de   control   efectuate, măsurile dispuse privind remedierea deficiențelor constatate, precum şi propunerile de aplicare a măsurilor legale;

 

3.  Constatarea contravențiilor privind acordarea prestațiilor de asistență socială și a serviciilor sociale;

4. Consilierea celor supuşi controlului în ceea ce priveşte îmbunătăţirea activităţii acestora;

  1. Examinarea petiţiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

Cerințe specifice:

 

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Hotărârea Guvernului nr.802 /2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;

 

            Inspector superior, (fpe),  Direcția inspecția prestațiilor de asistență socială

Scopul general al funcției: Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea prestațiilor de asistență socială.

Sarcini de bază:

1.       Exercitarea controlului de stat asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și la acordarea prestaţiilor de asistență socială;

2.       Întocmirea şi prezentarea rapoartelor în care se   consemnează   constatările   misiunii   de   control   efectuate, măsurile dispuse privind remedierea deficiențelor constatate, precum şi propunerile de aplicare a măsurilor legale;

3.                                               3. Constatarea contravențiilor privind acordarea prestațiilor de asistență socială și a serviciilor sociale.

4.   Consilierea celor supuşi controlului în ceea ce priveşte îmbunătăţirea activităţii acestora;

  1. Examinarea petiţiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

 

Cerințe specifice:

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Hotărârea Guvernului nr. 802/2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;

              Inspector superior, (fpe),  Direcția inspecția prestațiilor de asistență socială

Scopul general al funcției: Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea prestațiilor de asistență socială.

Sarcini de bază:

1.Exercitarea controlului de stat asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și la acordarea prestaţiilor de asistență socială;

2.  Întocmirea şi prezentarea rapoartelor în care se   consemnează   constatările   misiunii   de   control   efectuate, măsurile dispuse privind remedierea deficiențelor constatate, precum şi propunerile de aplicare a măsurilor legale;

3.   Constatarea contravențiilor privind acordarea prestațiilor de asistență socială și a serviciilor sociale;

4. Consilierea celor supuşi controlului în ceea ce priveşte îmbunătăţirea activităţii acestora;

  1. Examinarea petiţiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

Cerințe specifice:

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Hotărârea Guvernului nr.802 /2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;

 

Inspector , (fpe), Direcția inspecția prestațiilor de asistență socială

Scopul general al funcției: Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea prestațiilor de asistență socială.

    

Sarcinile de bază:

1.   Exercitarea controlului de stat asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și la acordarea prestaţiilor de asistență socială;

2.   Întocmirea şi prezentarea rapoartelor în care se    consemnează   constatările   misiunii    de   control    efectuate, recomandările de îmbunătăţire a activităţii, precum şi propunerile de aplicare a măsurilor legale;

3.   Constatarea contravențiilor privind acordarea prestațiilor de asistență socială și a serviciilor sociale

  1. Examinarea petiţiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

Cerințe specifice:

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Hotărârea Guvernului nr.802/2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;
  1. Inspector principal, (fpe), Direcția inspecția serviciilor sociale

Scopul general al funcției:

    Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale.

 

Sarcinile de bază:

  1. Exercitarea controlului de stat asupra implementării actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale, îndemnizațiilor pentru unele categorii de copii și tineri, a îndemnizațiilor zilnice pentru copii și a îndemnizațiilor pentru creșterea și îngrijirea copiilor plasați în serviciile de tutelă/curatelă, serviciul de asistență parentală profesionistă și serviciul social ”Casa de copii de tip familial”;
  2. Realizarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative cu privire la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale;
  3. Elaborarea rapoartelor în care se consemnează constatările misiunii de control efectuate, precum și propunerile de aplicare a măsurilor legale;
  4. Evaluarea și monitorizarea impactului activității de control asupra entităților supuse controlului de stat în domeniul serviciilor sociale;
  5. Constatarea contravențiilor privind acordarea prestațiilor de asistență socială și a serviciilor sociale;
  1. Examinarea petiţiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului Social de Stat şi Ministerului Muncii și Protecției Sociale.

Cerințe specifice:

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;
  • Hotărârea Guvernului nr.802/2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 760 din 09.2014 pentru aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului de asistenţă parentală profesionistă şi a standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea  Guvernului nr. 1034 din 31.12.2014 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru al Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social „Asistenţă personală” şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 722 din 22.09.2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și funcționarea Serviciului social „Echipa mobilă” și a standardelor minime de calitate.

                       Inspector superior, (fpe), Direcția inspecția serviciilor sociale

Scopul general al funcției:

 

           Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale.

Sarcinile de bază:

 

  1. Exercitarea controlului de stat asupra implementării actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale, indemnizațiilor pentru unele categorii de copii și tineri, serviciul de asistență parentală profesionistă și serviciul social”Casa de copii de tip familial”;
  2. Monitorizarea și dispunerea efectuării măsurilor necesare în vederea remedierii deficiențelor constatate;
  3. Elaborarea rapoartelor în care se consemnează constatările misiunii de control efectuate, precum și propunerile de aplicare a măsurilor legale;
  4. Constatarea contravențiilor privind acordarea serviciilor sociale;
  5. Examinarea petițiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

Cerințe specifice:

 

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;
  • Hotărârea Guvernului nr.802 /2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 760 din 09.2014 pentru aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului de asistenţă parentală profesionistă şi a standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea  Guvernului nr. 1034 din 31.12.2014 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru al Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social „Asistenţă personală” şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 722 din 22.09.2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și funcționarea Serviciului social „Echipa mobilă” și a standardelor minime de calitate.

             Inspector superior, (fpe), Direcția inspecția serviciilor sociale

Scopul general al funcției:

 

           Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale.

Sarcinile de bază:

  1. Exercitarea controlului de stat asupra implementării actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale, indemnizațiilor pentru unele categorii de copii și tineri, serviciul de asistență parentală profesionistă și serviciul social”Casa de copii de tip familial”;
  2. Monitorizarea și dispunerea efectuării măsurilor necesare în vederea remedierii deficiențelor constatate;
  3. Elaborarea rapoartelor în care se consemnează constatările misiunii de control efectuate, precum și propunerile de aplicare a măsurilor legale;
  4. Constatarea contravențiilor privind acordarea serviciilor sociale;
  5. Examinarea petițiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

Cerințe specifice:

 

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;
  • Hotărârea Guvernului nr.802 /2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 cu privire la punerea în aplicare a Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 760 din 09.2014 pentru aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului de asistenţă parentală profesionistă şi a standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea  Guvernului nr. 1034 din 31.12.2014 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru al Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social „Asistenţă personală” şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 722 din 22.09.2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și funcționarea Serviciului social „Echipa mobilă” și a standardelor minime de calitate.

              Inspector , (fpe),  Direcția inspecția serviciilor sociale

Scopul general al funcției:

           Contribuirea la exercitarea controlului asupra implementării prevederilor actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale.

Sarcinile de bază:

  1. Exercitarea controlului de stat asupra implementării actelor normative referitoare la stabilirea dreptului și acordarea serviciilor sociale, indemnizațiilor pentru unele categorii de copii și tineri, serviciul de asistență parentală profesionistă și serviciul social”Casa de copii de tip familial”;
  2. Elaborarea rapoartelor în care se consemnează constatările misiunii de control efectuate, precum și propunerile de aplicare a măsurilor legale;
  3. Constatarea contravențiilor privind acordarea serviciilor sociale;
  4. Examinarea petițiilor, adresărilor, demersurilor şi interpelărilor ce ţin de competenţa direcţiei, parvenite în adresa Inspectoratului şi a Ministerului.

Cerințe specifice:

Studii: superioare în domeniul asistenței sociale,  juridice, sau alte domenii relevante;

Experiență profesională: în domeniu este un avantaj;

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea nr.547 din 25.12.2003 asistenței sociale;
  • Legea nr. 123 din 18.06.2010 cu privire la serviciile sociale;
  • Hotărârea Guvernului nr. 760 din 09.2014 pentru aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului de asistenţă parentală profesionistă şi a standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 1034 din 31.12.2014 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru al Serviciului de îngrijire socială la domiciliu şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea cu privire la instituirea Inspecției Sociale nr.802 din 28.10.2011 ;
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 314 din 23.05.2012 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social „Asistenţă personală” şi a Standardelor minime de calitate;
  • Hotărârea Guvernului nr. 722 din 22.09.2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și funcționarea Serviciului social „Echipa mobilă” și a standardelor minime de calitate.

                           Specialist principal, (fpe),  Secția acreditare

Scopul general al funcției:

        Elaborarea proiectelor de instrucțiuni, indicații metodice privind acreditarea prestatorilor de servicii sociale;

         

Sarcinile de bază:

 

  1. Elaborarea proiectelor de instrucțiuni, indicații metodice privind acreditarea prestatorilor de servicii sociale;
  2. Eliberarea certificatului de acreditare, suspendarea și/sau retragerea certificatului de acreditare;
  3. Notificarea prestatorului de servicii sociale privind decizia de acreditare sau neacreditare;
  4. Efectuarea vizitelor de evaluare a prestatorilor de servicii sociale;
  5. Examinarea sesizărilor referitor la procedura de acreditare adresate direct sau prin intermediul instituțiilor/persoanelor fizice sau juridice.
  6. Acordarea consultanței în domeniul acreditării prestatorilor de servicii sociale.

Cerințe specifice:

Studii: Superioare de licență sau echivalente în domeniul de asistență socială.

Experiențaă profesională: Experiență în domeniu ar fi un avantaj.

 

Bibliografie:

  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal   133/2011;
  • Legea nr. 123 din 18.06.2010 cu privire la serviciile sociale;
  • Legea nr. 129 din 08.06.2012 privind acreditarea prestatorilor de servicii sociale;
  • Legea 982/2000 privind accesul la informație.
  • Codul Administrativ al Republicii Moldova;
  • Hotărârea Guvernului nr. 95 din 07.02.2014 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la procedura de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
  • Hotărârea Guvernului nr.802/2011 cu privire la organizarea și funcționarea Inspectoratului Social de Stat;

                                Specialist principal, (fpe),  Serviciul Economic

Scopul general al funcției:

                Asigurarea organizării corecte a evidenței contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilității și altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.

Sarcinile de bază:

  1. Efectuarea cheltuielilor și evidenței contabile prin aplicarea Programului 1 C Contabilitate și alte tehnici de calcul;
  2. Colectarea, gruparea, sistematizarea informației privind existența și mișcarea activelor în expresie valorică;
  3. Confirmarea documentară a operațiunilor economice prin întocmirea documentelor primare și centralizatoare;
  4. Reflectarea informației în conturile contabile;
  5. Întocmirea registrelor;
  6. Inventarierea elementelor contabile.

Cerințe specifice:

Studii: superioare în domeniul contabilității, finanțe, economie,  juridice;

Experiență profesională: 2 ani de experiență profesională în domeniu;

Cunoștințe: Legislația și cadrul normativ în domeniu.

Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivelul B1.

Bibliografie:

  • Legea nr.158 din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea privind Codul de Conduită a funcționarului public nr. 25-XVI din 22.02.2008;
  • Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  • Legea integrității nr. 82/2017;
  • Legea privind protecția datelor cu caracter personal  133/2011;
  • Legea contabilității nr. 113-XVI din 27 aprilie 2007;
  • Legea nr. 270 din 23.11.2018 privind sistemul de salarizare în sectorul bugetar;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 1231 din 12.12.2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
  • Hotărârea cu privire la instituirea Inspecției Sociale nr.802 din 28.10.2011 ;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 216 din 28.12.2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar.