Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Angajăm șef serviciu dezvoltare personală la Centrul Municipal de Tineret Chișinău
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerințe:
- să cunoască particularitățile de dezvoltare psiho-socială și fiziologică pentru diferite etape de dezvoltare a adolescenților și tinerilor;
- să cunoască drepturile tinerilor și a necesităților acestora;
- să posede tehnici de observare a tânărului în mediul său de viață, în relațiile și acțiunile sale cotidiene;
- să cunoască abilități de aplicare a metodelor educative care favorizează dezvoltarea personală,comunicarea,mobilitatea,autocontrolul, deprinderi de viață, capacitatea de integrare socială a tinerilor;
- abilități de planificare,de lucru în echipă, de cooperare și comunicare;
- adaptabilitate și flexibilitate în exercitarea atribuțiilor;
- alte cerințe stipulate în fișa postului.
Responsabilități:
- asigură și organizează activitatea secției;
- elaborează Planul de activitate al secției și poartă responsabilitatea îndeplinirea acestuia
- aprobă planurile de activitate ale specialiștilor principali angajați în secție;
- colaborează cu specialiștii principali din Centrele de tineret din sectoare privind implementarea calitativă a programelor și activităților pentru tineri;
- elaborează fișa de post a angajaților din cadrul secției;
- gestionează documentația secției;
- întocmește rapoarte despre activitatea secției;
Depunerea actelor:
Formularul de participare (conform anexei nr.1 la Instrucțiune), copia buletinului de identitate și declarația prin care confirmă că a luat cunoștință de condițiile legale și criteriile de organizare a interviului, vor fi depuse la adresa: str. M.Dosoftei,99, biroul nr.13, Direcția managementul resurselor umane sau la adresa electronică cadredgets@gmail.com, până la data de 15 mai 2023, ora 17:00. Pentru mai multe detalii, rugăm să ne contactați la telefonul: 022 923 555
În ziua interviului candidații prezintă documentele personale pentru verificarea veridicității datelor indicate în formularul de participare, după cum urmează:
- copia buletinului de identitate;
- copia carnetului de muncă și alte acte ce atestă vechimea în muncă și activitatea de voluntariat;
- copiile documentelor ce justifică studiile, perfecționări și stagii;
- scrisoare de motivație;
- scrisoare de recomandare;
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Project Coordinator within PIU
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








