Asistent Administrativ, MITP (concurs prelungit)
Moldova Innovation Technology Park (MITP) este în căutare a unei persoane pozitive, conștiincioase și de încredere pentru a ni se alătura echipei dedicate dezvoltării sectorului IT din poziție de Asistent Administrativ.
Tipul postului: Contract pe perioadă determinată (preferabil cu începere de la 22 mai 2023), cu posibilitatea extinderii ulterioare.
Orar de muncă: Full – time, 8 ore pe zi, 5 zile în săptămână
Salariu: Pachet salarial competitiv
Locație: Centru, Chișinău
Despre noi / Context: Moldova Innovation Technology Park este unul din cele mai ambițioase proiecte de țară din ultimii ani cu cea mai mare comunitate antreprenorială IT și o istorie de succes derivată din angajamentul statului și contribuția mediului privat în dezvoltarea industriei IT și sporirea competitivității acesteia la nivel regional.
MITP a fost lansat la 1 ianuarie 2018, fiind creat de Guvern pentru o perioadă de 10 ani. În prezent, Moldova Innovation Technology Park este primul e-Park din Europa, numărând peste 1,300 companii rezidente, care generează peste 17000+ locuri de muncă și beneficiază de facilitățile prevăzute de legislația aferentă parcurilor IT.
Obiectivul principal al postului este asigurarea eficienței fluxului de lucru de birou a Administratorului și a echipei.
Cerințe privind studiile, experiența și aptitudinile profesionale:
1. Studii superioare.
2. Experienţă de lucru în activități administrative, de protocol de cel puţin 2 ani;.
3. Cunoașterea comunicării și a eticii de afaceri.
4. Competențe de comunicare cu claritatea și coerență în exprimarea scrisă și verbală;
5. Capacități de planificare, organizare, coordonare și atenția sporită la detalii.
6. Aptitudini ce reflectă responsabilitate, diplomație, ascultare activă, răbdare și empatie;
7. Deschidere în a accepta noi responsabilități, conștiinciozitate și de încredere;
8. Spirit de echipă;
9. Limbi cunoscute: limba română - fluent; bune cunoştinţe de limbă engleză şi rusă.
10. Cunoștințe aprofundate de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.).
Responsabilități de bază:
- Este responsabil de desfășurarea activităților de protocol pentru rezidenți, vizitatori, ș.a., astfel încât să asigure confortul acestora și buna desfășurare a acestor activități.
- Organizează și aranjează călătorii în scop de serviciu, inclusiv comandarea de bilete și rezervarea de cazare, transport, și toate serviciile și costurile aferente, etc.;
- Gestionează apelurile telefonice externe și interne, inclusiv ghidarea apelanților privind utilizarea platformei digitale ale parcului, navigarea pe site-ul organizației sau valoare a ofertei, proiectelor și activităților parcului;
- Gestionează adresele de e-mail ale organizației, agenda și calendarul activităților comune ale echipei, implicit ale administratorului și, după caz, ale altor posturi de reprezentare a organizației.
- Gestionează corespondența externe și interne (scrisori, colete, etc. ) astfel încât să se asigure comunicare promptă și diplomată; evidența și trasabilitatea precum și confidențialitatea;
- Creează, revizuie, actualizează baze de date / contacte interne în mod constant, cu date corecte, pe diferite tipuri de stakeholderi;
- Oferă suport organizatoric și tehnic managementului și echipei organizației pentru a crește eficiența fluxului de lucru de birou.
- Asigură comunicarea și buna relaționare cu toate echipele de proiect, membrii echipei în particular, astfel încât să se asigure un climat organizațional favorabil unei munci eficiente;
- Participă la pregătirea rapoartelor interne și contribuie la prezentarea rezultatelor organizației în aceste rapoarte;
- Evaluează valorificarea bugetului din gestiune astfel încât să se previzioneze eventualele depășiri ale resurselor stabilite inițial și să identifice soluții de redistribuire pentru încadrarea în resursele alocate;
- Evaluează rezultatele activităților din gestiunea sa și comunică aceste rezultate către echipă și superiori;
- Cunoaște și respectă politicile interne ale organizației, regulamentele și instrucțiunile, scrise sau verbale, specifice ariei de activitate și alte acte de reglementare internă în care are responsabilități;
- Se implică proactiv în implementarea activităților care derivă din Strategia de dezvoltare a MITP, în special oferind suport în implementarea proiectelor și/sau evenimentelor organizației;
- Îndeplinește și alte îndatoriri suplimentare furnizate de către superiorul ierarhic, corespunzător competențelor profesionale relevante, pentru realizarea corectă, completă și în termen a obiectivelor alocate.
- Alte atribuții menționate în fișa postului.
Noi apreciem oamenii care:
- Au o atitudine pozitivă, entuziasm față de schimbare, agilitate în situații dificile și manifestă mândrie față de apartenența la organizație;
- Își asumă rolurile în echipă, cooperează și manifestă dorința de a se dezvolta individual și în grup;
- Pot asculta activ, oferă feedback constructiv și comunică deschis.
Procesul de aplicare:
Dacă te regăsești în cerințele de mai sus și vrei ca parcursul tău profesional să aibă impact asupra comunității cu cea mai exponențială creștere din ultimii ani, transmite-ne dosarul de aplicare care va include:
- CV-ul în limbile română sau engleză și 2 referințe profesionale;
- Scrisoarea ta de motivare.
Dosarele de aplicare vor fi transmise la adresa de e-mail mihaela.negru@moldovaitpark.md pana la data limita de 12 mai 2023.
Titlul mesajului trebuie să conțină numele, prenumele candidatului și numele postului: Asistent Administrativ.
Vom răspunde tuturor candidaților care ne vor transmite dosare de aplicare complete.
Important: Administrația MITP își rezervă dreptul de a prelungi perioada de aplicare pentru acest post în cazul în care dosarele de aplicare primite nu satisfac nevoile organizației.
Mult succes tuturor candidaților!
Alte anunturi de angajare
- EcoContact: Extended Deadline International Consultant to support in development and amendment of the Law on Protected Areas in republic of Moldova
- Project Manager (NPSA-9) - UNDP Moldova/Just Energy Transition Project - 17117
- Project Manager (NPSA-10) - UNDP Moldova/Digitalization in Support of the Ministry of Labour and Social Protection’s “Restart” Reform" - 15967
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal responsabil de supraveghere bancară continuă
- People in Need is hiring a Procurement Officer/Assistant
- Country Representative - Moldova (IWPR)
- UNIDO is hiring International Technical Advisor
- UPDATE - termen limită - 29 ianuarie - Dreamups anunță tender pentru elaborarea și dezvoltarea funcționalităților platformei UpFactory
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal responsabil de raportarea financiară
- ICT Capacity Development Consultant