Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Centrul de Drept al Avocaților angajează specialist responsabil de modulul de criză
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul de Drept al Avocaților angajează specialist responsabil de modulul de criză
Centrul de Drept al Avocaților caută persoane calificate pentru funcția de specialist responsabil de modulul de criză ,acest post are rolul de a gestiona situațiile de criză și a dezvolta planuri de acțiune pentru a face față situațiilor de urgență sau de criză care ar putea afecta activitatea unității.
TERMENI DE REFERINȚĂ
|
Titlul postului: |
Centrul de Drept al Avocaților angajează specialist responsabil de modulul de criză |
|
Loc de serviciu: |
Chisinau , Moldova |
|
Tipul contractului: |
Contract de prestare de servicii |
|
Loc: |
|
|
Data publicării: |
7 aprilie 2023 |
|
Termenul limită de depunere a CV: |
21 aprilie 2023 |
Domenii-cheie ale responsabilității
- Elaborarea și implementarea de proceduri de gestionare a situațiilor de criză pentru a proteja angajații și interesele organizației.
- Dezvoltarea și actualizarea informației, planului de urgență și a altor documente relevante pentru a face față situațiilor de urgență sau de criză.
- Organizarea și coordonarea exercițiilor de simulare și a altor activități pentru a testa eficacitatea planurilor de acțiune pentru situațiile de criză.
- Colaborarea cu alte departamente sau organizații pentru a identifica și evalua riscurile potențiale și a dezvolta strategii pentru a le gestiona.
- Asigurarea unei bune comunicări interne și externe în timpul unei situații de criză, inclusiv cu presa și cu alte organizații sau autorități relevante.
- Furnizarea de formare și consultanță pentru angajați cu privire la procedurile de gestionare a situațiilor de criză și a altor aspecte relevante.
- Întreținerea și actualizarea Bazelor de Date , echipamentelor și a altor resurse necesare pentru gestionarea situațiilor de criză.
Calificări și competențe necesare:
Cerinte minime:
- Licență în domeniul IT, managementului de criză sau într-un domeniu relevant.
- Experiență profesională relevantă în gestiunea situațiilor de criză.
- Rezistență în situații de stres.
- Cunoașterea limbilor română și engleză, scris și vorbit.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare, capacitatea de a lucra în echipă și de a lucra sub presiunea termenelor limită.
- Cunoștințe solide despre politica și legislația națională și internațională în domeniul serviciilor sociale..
Vă rugăm să furnizați detalii în CV cu privire la angajările anterioare și două referințe.
Vă rugăm să trimiteți o scrisoare de intenție și CV-ul la law-center@cda.md . Solicitanții selectați vor fi contactați prin e-mail.
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Apel Public de selectare a 2 Traineri specializați în strategiile de asigurare a stării de bine și combaterii burnout-ului
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








