Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de inginer principal în domeniul administrare infrastructură TIC
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerinţe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale, cel puțin 1 an;
- Cunoașterea la nivel avansat a sistemelor de operare Windows, Linux;
- Cunoștințe în domeniul serviciilor partajare date, stocare date, rezervare date, delegarea drepturilor de acces;
- Cunoașterea standardelor și protocoalelor de bază LAN, WAN, SAN;
- Cunoștințe în gestionarea serverelor și dispozitivelor de stocare date;
- Cunoaşterea sistemelor de virtualizare, securitate, hardware, reţele de calculatoare (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP, DNS, DHCP);
- Cunoașterea fluentă a limbii române;
- Cunoașterea limbii engleze;
10. Capacități de analiză pentru a determina şi localiza problemele ce pot apărea la exploatarea sistemelor de operare de reţea şi a serviciilor acestora cu soluţionarea lor eficientă;
11. Atitudini: Responsabilitate, obiectivitate, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, flexibilitate, lucru în echipă, creativitate, disciplină, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, disponibilitate în cazuri de urgenţă în afară programului de muncă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Cunoştinţe în configurarea şi utilizarea echipamentelor de reţea Cisco;
- Cunoştinţe avansate despre sistem de operare Linux, Linux Shell;
- Posedarea avansată a limbajelor scriptice (PHP, Perl, Javascript, PowerShell);
- Experiența relevantă în domeniul gestiunii serviciilor TIC conform ITIL v3.
Principalele obligaţii funcţionale ale inginerului principal:
- Proiectarea, instalarea, configurarea, administrarea şi monitorizarea funcţionării la parametrii stabiliţi a echipamentelor şi serviciilor TIC
- Gestionarea și dezvoltarea resurselor de virtualizare Citrix XenServer, VMware vSphere;
- Gestionarea dispozitivelor de rețea HPE;
- Gestionarea dispozitivelor FC de tip Brocade;
- Monitorizarea și raportarea periodică a indicatorilor de performanţă cu privire la serviciile TI;
- Documentarea procedurilor operaţionale, testarea şi menţinerea în stare actuală a acestora;
- Asigurarea tuturor măsurilor necesare pentru înlăturarea incidentelor TI şi minimizarea impactului acestora;
- Implementarea politicilor de securitate pentru sisteme, utilizatori şi date.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală
· Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
· Mediu de muncă modern și prietenos
· Flexibilitate în programul de muncă
· Pachet salarial competitiv
· Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști
Termenul limita pentru depunerea CV-urilor este: 08 martie 2023.
! Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- Apel public pentru selectarea unei echipe de experți/experte
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









