Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs funcția de asistent Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară Cahul
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință concurs asistent Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară Cahul
Descrierea postului:
Asistentul va avea ca principala atribuție asistarea echipei de proiect pentru implementarea activităților din cadrul organizației sub ghidarea managerului de proiect.
Perioada de angajare este determinată.
Descriere proiect:
Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară este o asociație obștească care activează în domeniul comunitar de mai bine de 3 ani în zona de sud a Republicii, preponderent regiunea Cahul. Domeniile de expertiză sunt transparența decizională, dezvoltare comunitară, politici publice, tineret etc. În contextul reorganizării asociației, echipa este în căutare de asistent organizație care va asista managerul și se va implica în implementarea proiectelor Organizației.
Atribuții și responsabilități:
- Asistarea echipei în realizarea activităților organizației și de proiect;
- Asistarea managerului în sarcinile administrative ale proiectului;
- Participarea la ședințele echipei de proiect;
- Organizarea logistică a seminarelor, vizitelor de studiu, atelierelor de lucru, ședințelor de evaluare, meselor rotunde, elaborarea proiectelor etc.;
- Colectarea și păstrarea datelor, informației legate de proiect pentru documentare, clarificare, informare și raportare;
- Elaborarea, redactarea și expedierea scrisorilor, mesajelor către parteneri, instituții;
- Participare la crearea şi evaluarea procedurilor de lucru;
- Solicitarea şi selectarea ofertelor pentru prestarea serviciilor în cadrul proiectului (tipografii, birotică, alimentaţie, servicii etc.);
- Întocmirea rapoartelor de activitate la solicitarea managerului;
- Colaborare cu instituţiile, organizaţiile partenere, voluntari etc.
Cerințe:
- Studii medii sau superioare în domenii socio-umane, economie, administrație publică;
- Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituind un avantaj.
- Abilități excelente de utilizare Microsoft Word Office, Excel, PowerPoint, Outlook etc.
- Abilitatea de a acorda atenție la detalii;
- Capacități analitice
- Bune abilitați de comunicare și raportare;
- Abilitatea de a lucra în echipă;
- Abilitatea de a gestiona în mod eficient timpul;
- Experiența de lucru în proiecte constituie un avantaj, dar nu este un impediment de a fi angajat în funcția dată.
Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară este o organizație non-guvernamentală care oferă un mediu echitabil și non-discriminator de angajare.
Doritorii de a participa la concursul de angajare pot expedia CV-ul, scrisoarea de motivare inclusiv cu oferta de preț semnată și scanată în format PDF pe adresa asociatiacrdc@gmail.com, iar în CC- aoabtds@gmail.com .
Grafic de lucru part time.
Perioada de aplicare: 11.02.2023- 27.02.2023. Este încurajată depunerea dosarelor până la finalizarea perioadei de aplicare. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Pentru detalii puteți trimite mesaj la adresa asociatiacrdc@gmail.com.
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- Concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal al Serviciului Contabilitate și Raportare Financiară
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de supraveghere TIC și securitatea informației
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








