Asociația Obștească „The Moldova Project” anunţă concurs de angajare pentru funcția de manager achiziții
Locul desfășurării activității: la birou, Chișinău
Perioada postului: pe termen lung
Disponibilitatea postului: imediată
Data limită pentru aplicare: 15.02.2023
Studii: Absolvent/ă de studii superioare în marketing/ logistică/ economie generală
Oferim:
- Un mediu de activitate plăcut și confortabil, într-un colectiv unit și prietenos
- Salariu motivant cu potențial de creștere
- Activități de teambuilding cu adevărat memorabile
- Posibilitatea de a participa la cursuri de perfecționare profesională
- Echipă pasionată de ceea ce face și determinată să producă cu adevărat schimbări în viețile copiilor și familiilor social-vulnerabile
- Oportunitatea de a te afirma și de a dezvolta propriile abilități și idei în cadrul Asociației, dar și de a dobândi cunoștințe noi în domeniul social
Cerințe:
- experiență în domeniul achizițiilor de cel puțin un an
- experiență de lucru cu documentele, întocmirea contractelor
- cunoașterea proceselor de planificare, organizare, raportare a activității administrative
- capacități de negociere și comunicare eficiente
- cunoștințe avansate MS Office (Powerpoint, Excel, Word etc.)
- este binevenită cunoașterea sectorului nonprofit, domenii precum: protecția drepturilor copiilor și voluntariatul
- dorința și disponibilitatea de a face parte din echipa noastră pe termen lung
- cunoașterea limbii ruse scrise și vorbite prezintă un avantaj
- cunoașterea limbii engleze scrise și vorbite prezintă un avantaj
- responsabilitate, punctualitate, creativitate, capacitate de lucru în echipă
- cunoașterea profilului și misiunii Asociației Obștești ”The Moldova Project”
- o atitudine respectuoasă față de persoane, indiferent de vârstă, gen, pătură socială, confesiune, etnie etc.
Responsabilități:
-
organizarea tenderelor și gestionarea furnizorilor
-
evaluarea, selectarea și crearea de acorduri contractuale formale, precum și gestionarea relațiilor cu furnizorii
-
selectarea celor mai buni furnizori, evaluând conformitatea, eligibilitatea, factorii de risc
-
coordonarea tuturor proceselor în efectuarea achizițiilor
-
asistarea directorului în comunicarea cu finanțatorii (la necesitate)
-
gestionarea corespondenței Asociației
Procesul de selecție a candidatului:
CV-ul şi scrisoarea de motivare ale candidatului/ei se vor expedia prin e-mail la adresa:
office.themoldovaproject@gmail.com, până la data de 15.02.2023.
Titlul mesajului trebuie să conţină numele/prenumele candidatului și funcția pentru care aplică.
Doar candidații preselectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Alte anunturi de angajare
- Apel Public pentru Selectarea a 2 Traineri și 1 Facilitator pentru Youth Summer Camp
- Social Protection & Digitalization Analyst (NPSA-9) - 18936
- IDLO is looking for a Communications Officer, Secretariat, Independent Anti-Corruption Advisory Committee (CCIA)
- People in Need Moldova is hiring a Finance Assistant
- Șef/șefă centru în cadrul Centrului Multifuncțional Dubăsarii Vechi din s. Dubăsarii Vechi, r-nul Criuleni, perioadă determinată
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist/ă principal/ă responsabil/ă de procesul de achiziții și raportare managerială
- ToR: Ilustrator de benzi desenate pentru tinerii consumatori de media
- Surface Water Quality National Consultant
- Financial Analyst
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern