IP ONIPM anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef al Serviciului operațional și control implementare proiecte
Instituția Publică „Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în domeniul Mediului” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef al Serviciului operațional și control implementare proiecte
1. Responsabilități generale ale funcției:
Coordonarea procesului de elaborare a proiectelor in domeniul managementului proiectelor investiționale de mediu și a Fondului Național de Mediu (FNM)
Asigurarea prezentării rapoartelor de monitorizare și evaluare a implementării PIM și a proiectelor finanțate din FNM
Planificarea activității Serviciului și controlul executării sarcinilor
Asigură cooperarea Serviciului cu autorități/instituții relevante
Coordonarea activității Serviciului
2. Șeful serviciului operațional și control implementare proiecte îndeplinește următoarele sarcini:
Coordonează elaborarea proiectelor în domeniul managementului proiectelor investiționale de mediu și a FNM
Coordonează elaborarea propunerilor pentru proiectul CBTM pe domeniul de competență al Serviciului
Asigură prezentarea proiectelor FNM în cadrul ședințelor cu diferite părți interesate
Asigură generalizarea și prezentarea rapoartelor de monitorizare și evaluare privind implementarea PIM
Asigură elaborarea și prezentarea rapoartelor de valorificare a mijloacelor alocate proiectelor finanțate din FNM
Asigură evidența evoluției implementării proiectelor finanțate din FNM
Asigură elaborarea notelor informative pentru a fi prezentate Consiliului de administrare a FNM
Elaborează planurile de activitate ale Serviciului, coordonează și controlează executarea sarcinilor atribuite colaboratorilor și îndeplinirea obiectivelor de performanță
Asigură desfășurarea ședințelor Consiliului de administrare a FNM
Asigură executarea deciziilor luate de către Consiliului de administrare FNM
Asigură elaborarea răspunsurile la demersurile parvenite în instituție și executarea sarcinilor curente
Reprezintă Serviciul și Instituția, la indicația conducerii, în relațiile cu instituțiile din exterior.
Asigură cooperarea Serviciul cu alte instituții/autorități/ beneficiari de granturi pe subiecte relevante activității instituției
Asigură comunicarea eficientă cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM, precum și cu serviciile de informare în masă pe subiecte relevante Serviciului
Asigură plasarea pe site-ul IP ONIPM a informației cu caracter public aferentă activității Serviciului
3. Cerințe minime obligatorii față de candidat:
Studii superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică sau altele ce au relevanță funcției expuse.
Cel puțin 5 ani de experiență în domeniul administrării fondurilor de investiție, un avantaj ar constitui funcție de conducere în administrare publică.
Deține experiență de participare/angajare în cadrul proiectelor de dezvoltare.
Cunoștințe de operare a calculatorului: Word, Excel, Outlook
Este abilitat cu capacități de planificare, organizare a lucrului în echipă, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă
4. Tip de angajare: perioadă nedeterminată
5. Salarizarea: conform Hotărârii de Guvern 743/2002
6. Acte ce urmează a fi prezentate:
Curriculum vitae (CV)
Copia Buletinului de identitate
Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
Documente ce atestă experiența profesională: copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităților precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii
7. Modalitatea de depunere a documentelor:
Candidații depun documentele personal pe adresa: mun. Chișinău, str. Gheorghe Tudor 5, sau e-mail la adresa cancelaria@onipm.gov.md.
Dosarul de participare la concurs, împreună cu documentele de suport indicate mai sus, trebuie prezentate până pe 17 februarie 2023 (inclusiv).
Alte anunturi de angajare
- Specialist/-ă în îmbunătățirea proceselor (servicii sociale), A.O.”CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- USAID MISRA is looking for a Legal Consultant - Mapping of the obligations and processes stipulated by the regulatory framework of the economic sector of transportation
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, Direcția decontări interbancare
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal gestiune procese, pe durată determinată
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială
- Business Development Project Manager (NPSA-9) - UNDP Moldova/Green Transition - 17060
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal al Direcției Fintech
- Federația familiilor - ffuplm - anunță tender de achiziționare servicii educator alfabetizare digitală și robotică
- Instituția Publică Centrul de Consiliere Agricola și Rurală anunță concurs pentru postul vacant de Cercetător științific