IP ONIPM anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef al Serviciului operațional și control implementare proiecte



Instituția Publică „Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în domeniul Mediului” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef al Serviciului operațional și control implementare proiecte

1. Responsabilități generale ale funcției:

Coordonarea procesului de elaborare a proiectelor in domeniul managementului proiectelor investiționale de mediu și a Fondului Național de Mediu (FNM)

Asigurarea prezentării rapoartelor de monitorizare și evaluare a implementării PIM și a proiectelor finanțate din FNM

Planificarea activității Serviciului și controlul executării sarcinilor

Asigură cooperarea Serviciului cu autorități/instituții relevante

Coordonarea activității Serviciului

2. Șeful serviciului operațional și control implementare proiecte îndeplinește următoarele sarcini:

Coordonează elaborarea proiectelor în domeniul managementului proiectelor investiționale de mediu și a FNM

Coordonează elaborarea propunerilor pentru proiectul CBTM pe domeniul de competență al Serviciului

Asigură prezentarea proiectelor FNM în cadrul ședințelor cu diferite părți interesate

Asigură generalizarea și prezentarea rapoartelor de monitorizare și evaluare privind implementarea PIM

Asigură elaborarea și prezentarea rapoartelor de valorificare a mijloacelor alocate proiectelor finanțate din FNM

Asigură evidența evoluției implementării proiectelor finanțate din FNM

Asigură elaborarea notelor informative pentru a fi prezentate Consiliului de administrare a FNM

Elaborează planurile de activitate ale Serviciului, coordonează și controlează executarea sarcinilor atribuite colaboratorilor și îndeplinirea obiectivelor de performanță

Asigură desfășurarea ședințelor Consiliului de administrare a FNM

Asigură executarea deciziilor luate de către Consiliului de administrare FNM

Asigură elaborarea răspunsurile la demersurile parvenite în instituție și executarea sarcinilor curente

Reprezintă Serviciul și Instituția, la indicația conducerii, în relațiile cu instituțiile din exterior.

Asigură cooperarea Serviciul cu alte instituții/autorități/ beneficiari de granturi pe subiecte relevante activității instituției

Asigură comunicarea eficientă cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM, precum și cu serviciile de informare în masă pe subiecte relevante Serviciului

Asigură plasarea pe site-ul IP ONIPM a informației cu caracter public aferentă activității Serviciului

3. Cerințe minime obligatorii față de candidat:

Studii superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică sau altele ce au relevanță funcției expuse.

Cel puțin 5 ani de experiență în domeniul administrării fondurilor de investiție, un avantaj ar constitui funcție de conducere în administrare publică.

Deține experiență de participare/angajare în cadrul proiectelor de dezvoltare.

Cunoștințe de operare a calculatorului: Word, Excel, Outlook

Este abilitat cu capacități de planificare, organizare a lucrului în echipă, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă

4. Tip de angajare: perioadă nedeterminată

 

5. Salarizarea: conform Hotărârii de Guvern 743/2002

 

6. Acte ce urmează a fi prezentate:

Curriculum vitae (CV)

Copia Buletinului de identitate

Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;

Documente ce atestă experiența profesională: copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităților precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii

7. Modalitatea de depunere a documentelor:

Candidații depun documentele personal pe adresa: mun. Chișinău, str. Gheorghe Tudor 5,  sau e-mail la adresa cancelaria@onipm.gov.md.

Dosarul de participare la concurs, împreună cu documentele de suport indicate mai sus, trebuie prezentate până pe 17 februarie 2023 (inclusiv).