IP ONIPM anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal al Serviciului operațional și control implementare proiecte
Instituția Publică „Oficiul Național de Implementare a Proiectelor în domeniul Mediului” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal al Serviciului operațional și control implementare proiecte
1. Responsabilități generale ale funcției:
Asigurarea implementării angajamentelor asumate din cadrul acordurilor privind proiectele investiționale de mediu
Generalizarea și elaborarea rapoarte de monitorizare și evaluare privind implementarea proiectelor de mediu
Executarea sarcinilor curente
2. Specialistul principal al Serviciului operațional și control implementare proiecte îndeplinește următoarele sarcini:
Participă la ședințele grupurilor de lucru pe subiectele proiectelor investiționale de mediu și informează conducerea Serviciului despre deciziile luate
Acordă asistență persoanelor interesate pe subiectele ce țin de proiectele investiționale de mediu, precum și pe cele finanțate din Fondul Național de Mediu (FNM)
Examinează solicitările de plată și elaborează cereri de plată aferente proiectelor FNM
Duce evidența evoluției proiectelor investiționale de mediu, cu prezentarea raportului final de implementare
Înregistrează corect și în termene utile în baza de date FNM actele prezentate de beneficiarii de granturi
Participă la generalizarea rapoartelor privind implementarea proiectelor de mediu
Prezintă trimestrial raport cu privire la starea proiectelor investiționale de mediu
Asigură ținerea evidenței proiectelor investiționale de mediu și raportează progresele pe marginea implementării acestora
Asigură implementarea angajamentelor asumate în cadrul acordurilor privind proiectele investiționale de mediu
Asigură comunicarea cu beneficiarii proiectelor finanțate din FNM
Examinează şi elaborează în termene optime răspunsuri la demersurile parvenite în Serviciu
Îndeplinește indicații curente ale conducătorilor superiori în domeniul de competență
3. Cerințe minime obligatorii față de candidat:
Studii superioare în domeniul economic, juridic, administrație publică sau altele ce au relevanță funcției expuse.
Cel puțin 2 ani de experiență în domeniul administrării fondurilor de investiție, un avantaj ar constitui funcție de conducere în administrare publică.
Deține experiență de participare/angajare în cadrul proiectelor de dezvoltare.
Cunoștințe de operare a calculatorului: Word, Excel, Outlook
Este abilitat cu capacități de planificare, organizare a lucrului în echipă, analiză și sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă
4. Tip de angajare: perioadă nedeterminată
5. Salarizarea: conform Hotărârii de Guvern 743/2002
6. Acte ce urmează a fi prezentate:
Curriculum vitae (CV)
Copia Buletinului de identitate
Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
Documente ce atestă experiența profesională: copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităților precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcția, durata muncii.
7. Modalitatea de depunere a documentelor:
Candidații depun documentele personal pe adresa: mun. Chișinău, str. Gheorghe Tudor 5, sau e-mail la adresa cancelaria@onipm.gov.md.
Dosarul de participare la concurs, împreună cu documentele de suport indicate mai sus, trebuie prezentate până pe 17 februarie 2023 (inclusiv).
Alte anunturi de angajare
- Junior Energy Efficiency expert in Moldova (M/W)
- Caritas Moldova is hiring Project Coordinator
- National Consultant for MoLSP Digital Transformation (UN Women)
- Programme Specialist, Ending Violence Against Women (EVAW) - UN Women
- Project HOPE Moldova is looking for a Monitoring, Evaluation, Accountability, Research and Learning (MEARL) Officer (full time, Chisinau)
- Concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție: Consultant/ă principal/ă Direcția examinarea cererilor și protecția persoanelor
- Primăria orașului Căușeni anunță concurs pentru selectarea a 2 experți/experte/NGO pentru organizarea unei consultări cu fermierii pentru elaborarea regulilor și procedurilor operaționale ale Agri-Hub
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal responsabil de procesul de achiziții și raportare managerială
- Șef/-ă centru, Centrul de Tineret „Casa Ignatius” din mun. Chișinău, or. Durlești, str. Livezilor 154A
- AO Prietena Mea angajează Consultant/ă în Comunicare