Administrator aplicații bancare



Misiune post:  
Realizează activități specifice privind asigurarea funcționarii sistemelor Internet Banking, Core Banking, Microsoft SQL Cluster, Virtualizare.

Responsabilități specifice:

  • Configurare, testare și suportul serverelor si a serviciilor aferente.
  • Identificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor legate de servere si aplicații.
  • Mentenanța zilnică și rezolvarea problemelor aplicațiilor bancare in producție. Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.
  • Asigura funcționarea si gestionează procesul de creare a copiilor de rezerva pentru toate sistemele informaționale aflate in gestiune.
  • Asigura menținerea la zi a documentației detaliate a tuturor sistemelor implementate si gestionate inclusiv, scheme de principiu ,scheme de lucru, ghiduri de administrare, cu deschierea detaliata a soluțiilor implementate, si structurilor bazelor de date.
  • Participa la implementarea uneia sau mai multor pârți componente din cadrul proiectului sau aplicației descrise în specificație: analiză, elaborare TI, funcționare în regim de test și de producere, validarea tehnică, documentarea, instrucțiunea de utilizare, etc.
  • Asigura testarea procesului de Backup si Restabilire a serverelor si sistemelor gestionate conform procedurilor si planului de restabilire in caz de dezastru.
  • Participa la soluționarea incidentelor/ evenimentelor de securitate informaționala in colaborare cu persoanele responsabile.


Experiență profesională și studii:

  • Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor de operare.
  • Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor Baze de Date, Microsoft SQL Server Cunoștințe temeinice si experiența de identificare a erorilor in lucrul aplicațiilor cu bazele de date.
  • Cunoștințe in instalarea si administrarea Microsoft IIS Server a aplicațiilor bazate pe tehnologii Microsoft.
  • Cunoștințe in instalare si identificarea erorilor in funcționarea aplicațiilor.
  • Cunoștințe bune a nivelului tehnic a limbii Engleze.
  • Limba  Română - Fluent.

 
Constituie avantaj:

  • Cunoștințe în instalarea configurarea si exploatarea centrelor de certificare.
  • Cunoștințe in configurarea si gestionarea aplicațiilor ce utilizează Certificate si Token.
  • Reguli și noțiuni de securitate informațională.
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informaționala.


Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză și comunicare.
  • Capacitate de organizare personală și concentrare.
  • Capacitate de a lucra în echipă.
  • Capacitate de folosire eficientă a timpului.
  • Inițiativă, autocontrol, autodezvoltare.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV prin e-mail: marta@search4staff.com