Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist principal (depozit)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al funcției:
- Recepționarea, verificarea și înmagazinarea bunurilor materiale și întroducerea documentelor primare în (Sistemul Electronic a Gestiunei Bunurilor Materiale), eliberarea bunurilor materiale de la depozit conform actelor normative,
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare. În cazul unui calificativ mai mic de 8, condiția se consideră a fi întrunita dacă candidatul are o experiență în domeniul solicitat de minim 4 ani în domeniu. Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obținute în țara şi/sau instituțiile de învățământ respective.
- Experienţă de minim 2 ani în domeniu;
- Capacități organizatorice;
- Cunoașterea actelor normative din domeniu;
- Cunoştinţe de operare a programelor computerizate: Word, Excel și Power Point.
Principalele atribuții funcţionale:
1. Respectarea actelor normative în vigoare de înmagazinare, depozitare şi eliberare a bunurilor materiale, a regulamentelor şi instrucţiunilor privind modul de întocmire a tuturor documentelor de înmagazinare, depozitare şi eliberare a bunurilor materiale, a nomenclatorului materialelor din gestiunea sa;
2. Respectarea normelor de păstrare a diferitor grupuri de bunuri materiale Monitorizarea stocurilor bunurilor materiale depozitate şi evidenţa lor în documentele corespunzătoare;
3. Înmagazinarea, depozitarea bunurilor materiale în condiţii care împiedică alterarea, deteriorarea sau înstrăinarea lor;
4. Verificarea obligatorie la etapa recepționării bunurilor materiale privind:
a) corespunderea documentelor atașate la factura fiscală/de expediție cu prevederile din contract/solicitarea de livrare;
b) corespunderea denumirii fiecărui bun în parte cu denumirea indicată în factura fiscală/de expediție;
c) corespunderea cerințelor față de calitate și termenele de valabilitate;
5. Verificarea zilnică a bunurilor materiale în depozit;
6. Păstrarea şi evidenţa paşapoartelor tehnice ale bunurilor materiale depozitate pînă la ieșirea acestora din depozit;
7. Monitorizarea existenței permanente la depozit a bunurilor materiale care se eliberează conform normelor lunare pentru următoarele 2 luni;
8. Alegerea şi completarea loturilor de bunuri materiale conform documentelor de însoţire;
9. Elaborarea şi prezentarea lunară șefului de direcție a informaţiei privind bunurile materiale deteriorate, cu termen de valabilitate expirat, depozitate timp îndelungat;
10. Eliberarea bunurilor de la depozit în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare;
11. Introducerea informaţiei privind activele materiale în Sistemul de evidenţă şi gestiune a bunurilor materiale (SEGBM) sau un alt sistem existent, în baza documentelor de intrare, conform procedurii stipulate în actele normative interne şi prezentarea lor;
12. Prezentarea lunară pînă la data de 10 a fiecărei luni șefului de direcției următoarei informații:
a) Lista bunurilor materiale pentru următoarele 2 luni care se eliberează conform normelor lunare și care lipsesc din stocuri;
b) Lista bunurilor materiale care nu au fost eliberate conform normelor lunare pînă la data de 10 a fiecărei luni;
c) Lista bunurilor materiale care nu se utilizează timp îndelungat, deteriorate, cu termen de valabilitate care expiră în următoarele 2-3 luni;
d) Informația privitor la starea de păstrare a bunurilor materiale;
13. Păstrarea ordinii în depozite;
14. Executarea la necesitate a lucrărilor de descărcare a bunurilor materiale recepţionate de la furnizor, de transportare a bunurilor materiale depozitate, precum și a altor sarcini ce țin de activitatea direcției la dispoziția șefului de direcție;
15. Luarea măsurilor pentru prevenirea şi stingerea incendiilor; îngrijirea şi menţinerea în stare bună a materialelor de stingere a incendiilor;
16. Înaintarea către șeful de direcție a propunerilor ce țin de perfecţionarea activităţii;
17. Pregătirea şi prezentarea comisiei de inventariere a bunurilor materiale din depozit;
18. Elaborarea calculației și a altor documente ce țin de cantina BNM;
19. Elaborarea dării de seamă privind mișcarea valorilor mărfurilor (produselor) pentru cantina BNM;
20. Prezentarea către Departamentul Buget Finanţe şi Contabilitate (DBFC) a următoarelor documente conform dispoziției șefului de direcție/directorului de departament după caz:
a) Fișa zilnică de ridicare și lista de bucate (în cazul realizării bucatelor și altor produse în cantina BNM);
b) Actul și Factura internă (în cazul gestionării produselor alimentare utilizate la pregătirea zarzavatului) sau Cererea și Dispoziția de eliberare a bunurilor materiale (în cazul utilizării zarzavatului la pregătirea bucatelor);
c) Documentele primare cu privire la recepționarea produselor alimentare de către șeful de producție;
21. Montorizarea valabilităţii Autorizației sanitare veterinare de funcționare a cantinei și prelungirea ei în termen;
22. Întocmirea contractelor cu privire la serviciile de dezinsecție pentru cantină, servicii de laborator şi altor contracte la necesitate;
23. Executarea dispoziţiilor şefului direcţiei şi Departamentului;
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 14 noiembrie 2022.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Naționala a Moldovei, nr.548-XII din 21 iulie 1995;
- Actele normative ce țin de sfera de activitate a Direcției.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









