ABA ROLI Moldova, în parteneriat cu Ministerul Justiției al RM, angajează șeful Secretariatului pentru monitorizarea implementării Strategiei privind asigurarea independenței și integrității sectorului justiției pentru anii 2022-2025 și a Planului de acți
Funcția anunțată: Șeful Secretariatului pentru monitorizarea implementării Strategiei privind asigurarea independenței și integrității sectorului justiției pentru anii 2022-2025 și a Planului de acțiuni.
Locul: mun. Chișinău
Solicitant: A.O. Asociația Barourilor Americane Inițiativa pentru Supremația Legii din Moldova (ABA ROLI Moldova)
Tipul de contract: contract de prestări servicii pe termen determinat
Termen limită pentru aplicare: 01.11.2022
Informații generale:
În contextul susținerii dezvoltării sistemului justiției, A.O. Asociația Barourilor Americane Inițiativa pentru Supremația Legii din Moldova (ABA ROLI Moldova) implementează, cu sprijinul financiar al Biroului pentru Combaterea Traficului de Droguri și Aplicare a Legii al Departamentului de Stat al SUA (INL), Programul de Susținere a Reformei Justiției Penale și Combaterea Corupției. Unul din obiectivele prevăzute în acest program presupune acordarea suportului Ministerului Justiției pentru a implementa reformelor necesare în sectorului justiției.
Pentru susținerea inițiativelor și eforturilor de punere în aplicare a Strategiei privind asigurarea independenței și integrității sectorului justiției pentru anii 2022-2025, ABA ROLI Moldova, cu susținerea financiară a Biroului Combaterea Traficului de Droguri și Aplicarea Legii al Departamentului de Stat al SUA, în cooperare cu Ministerul Justiției va contribui la crearea Secretariatului care va monitoriza implementarea Strategiei privind asigurarea independenței și integrității sectorului justiției pentru anii 2022-2025 și a Planului de acțiuni.
Șeful Secretariatului va avea următoarele atribuții:
- Monitorizarea mersului implementării Strategiei, oferirea de recomandări/ suport secretarilor de stat întru facilitarea activității acestora;
- Dezvoltarea matricei partenerilor de dezvoltare și a donatorilor pe segmentul justiției în parteneriat sau în beneficiul Ministerului Justiției și subdiviziunilor sale;
- Cooperarea și asigurarea comunicării cu partenerii de dezvoltare pe segmentul implementării acțiunilor din Strategie;
- Oferirea de asistență la implementarea activităților de zi cu zi din proiectele parteneriate cu sau în care Ministerul Justiției este beneficiar, asigurându-se că calitatea și standardele sunt luate în considerare și respectate în timpul implementării proiectului;
- Facilitarea dialogului cu donatorii și stabilirea acordurilor de colaborare cu Ministerul Justiției, pe segmentul de asistență tehnică și de expertiză pe domeniile interesate din Strategia pe sectorul justiției în beneficiul Ministerului Justiției;
- Ducerea evidenței Registrului cu privire la necesitățile de asistență a Ministerului Justiției și asigurarea actualizării/ publicității acestuia.
- Organizarea, instruirile, supravegherea sarcinilor îndeplinite de personalul de birou de nivel inferior;
- Oferirea suportului și a asistenței tehnico-administrative la nivel înalt (Secretari de stat, Șefi de direcție), inclusiv ce ține de asistență tehnico-organizatorică cu privire la organizarea evenimentelor/ conferințelor /deplasărilor legate de implementarea acțiunilor prevăzute în Strategie;
- Înaintarea propunerilor cu privire la organizarea ședințelor cu Conducerea instituției și/sau Șefii de direcție;
- Elaborarea rapoartelor trimestriale/semestriale aferente Proiectului;
- Participarea la ședințele aferente Proiectului întru asigurarea unei monitorizări eficace și eficiente.
Calificări și experiență:
- studii de master în drept, administrare publică sau alte științe sociale (titlul de doctor va constitui un avantaj);
- experiență de cel puțin 5 ani de lucru cu instituții guvernamentale și ONG-uri în domeniul elaborării, implementării și/sau analizei strategiilor/planurilor de acțiuni;
- experiență de cel puțin 3 ani în domeniul managementului de proiecte;
- cunoașterea prevederilor Strategiei privind asigurarea independenței sectorului justiției pentru anii 2022-2025 și ale Planului de acțiuni pentru implementarea acesteia;
- cunoașterea fluentă a limbilor română și engleză;
- profesionalism, punctualitate;
- abilități analitice, gândire critică, capacitatea de a sintetiza și a prezenta cu claritate procese și aspecte complexe;
- abilități organizatorice;
- abilități de scriere și comunicare eficientă;
- capacitatea de a rezista situațiilor de stres.
Aplicare la concurs
Persoanele interesate vor depune dosarul de aplicare, care va conține în mod obligatoriu:
- Scrisoarea de intenție, în care va descriere inclusiv succint experiența relevantă funcției solicitate
- CV
Dosarul de aplicare va fi expediat la adresa electronică: ecaterina.vornicescu@americanbar.org
Pentru informații suplementare, apelați la nr. de telefon: +373 79996079. Persoana de contact: Ecaterina Vornicescu.
Alte anunturi de angajare
- Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER este în căutarea unui/unei specialist/e în comunicare (part-time)
- NRC is hiring a Partnership Coordinator
- Grants Coordinator (Analyst) - Building sustainable and inclusive peace, strengthening trust and social cohesion in Moldova Project and One UN Joint Action to Strengthen Human Rights in the Transnistrian region of the Republic of Moldova Project
- Finance Associate (GS6) - UNDP Moldova Country Office - 16615
- Call of interest. Announcement: Provision of Entrepreneurship and Business Development Training Services (Angajari)
- Caritas Moldova is hiring Project Coordinator
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de contabil coordonator, responsabil de operațiuni monetar-valutare
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777
- National Communication Consultant to support the Parliament leadership on strategic communication
- Project Associate (multiple posts) - NPSA7 - UNDP Moldova/Flood Management - 15777