Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Fundația „Regina Pacis” anunţă concurs pentru selectarea unui asistent de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația Regina Pacis este o organizație cu caracter umanitar, care activează în Republica Moldova începând cu anul 2001 (www.reginapacis.org).
Misiunea Fundaţiei este de a crea un mediu protejat pentru dezvoltarea copiilor și tinerilor în situație de risc, precum și creșterea calității vieții persoanelor în etate.
Strategia organizațională definește, în prezent, patru direcții de activitate:
- Asistența copiilor în situație de risc cu vârsta cuprinsă între 12-18 ani și integrarea socială a tinerilor aflați în dificultate;
- Implementarea programelor educaționale pentru copiii în situație de risc;
- Reintegrarea minorilor deținuți prin asigurarea accesului la instruirea profesională de calitate;
- Fundraising și ajutor social persoanelor în etate.
Obiectivele postului:
Sub coordonarea Directorului Fundației și coordonatorului de proiect, asistentul va fi responsabil de:
- Asigurarea pregătirii logistice în cadrul activităţilor de proiect;
- Respectarea tuturor procedurilor prevăzute în contractul de finanţare şi în desfăşurarea proiectului;
- Participare la elaborarea ofertelor pentru a fi prezentate spre finanţare întru realizarea proiectului;
- Elaborarea rapoartelor, pregătirea documentelor pentru ședințe;
- Contribuția la elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităţilor;
- Păstrarea confidenţialității cu privire la desfăşurarea proiectelor;
- Păstrarea în ordine a corespondenţei şi documentaţia proiectului;
- Executarea altor însărcinări adiacente legate de implementarea proiectului, la cererea coordonatorului de proiect şi/sau Directorului Fundației.
Cerinţe:
- Studii superioare de specialitate (drept, domeniul social sau alte studii relevante);
- Experienţă de lucru în domeniu minim 3 ani;
- Experienţa de lucru cu structurile de stat, organizaţiile internaţionale şi naţionale;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
- Calităţi personale: Responsabilitate, perseverenţă, aptitudini de comunicare interpersonală eficiente;
- Aptitudini de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer).
Locul de muncă: Chișinău
Dosarul candidatului va include:
- CV în formatul Europass;
- Scrisoarea de motivaţie;
- Două referinţe de la serviciile anterioare.
Procesul de recrutare
Depunerea dosarelor se va face prin email la adresa chisinau@reginapacis.org, cu specificarea „Aplicare_asistent de proiect” pînă la data de 20.10.2022.
Telefon de contact: 022 23 55 11.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza dosarelor.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








