Caritas Cehia este în căutarea unui expert sau o entitate/organizație care să presteze servicii de consultanță privind elaborarea metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu
Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea a unui expert sau o entitate/organizație care să presteze servicii de consultanță privind elaborarea metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu
Organizația |
Caritas Cehia |
Tipul Contractului |
Prestare servicii |
Locație |
Chișinău, Republica Moldova |
Termenul limită de aplicare: |
28 octombrie 2022 |
Proiectul de referință: |
Caritas Cehia - „Tehnologii pentru viitor - telemedicina în îngrijiri la domiciliu în Republica Moldova” |
Durata contractului |
noiembrie 2022 – decembrie 2022 |
Zile de lucru |
10 zile în total pentru prezenții termeni |
Limba de lucru |
Româna |
- CONTEXT ORGANIZAȚIONAL
Caritas Cehia este o organizație non-profit cu sediul la Praga care implementează proiecte de ajutor umanitar și cooperare pentru dezvoltare în 15 țări din întreaga lume (Europa, Asia, Orientul Mijlociu și Africa).
Lucrăm în Moldova din 2004. De-a lungul anilor, am implementat 32 de proiecte de cooperare pentru dezvoltare în domeniul îngrijirilor la domiciliu și cel social, dezvoltarea afacerilor mici, capacitarea societății civile, agricultură și incluziune. În 2017, am fost înregistrați în Moldova prin partenerul nostru exclusiv - AO Pro-Development - și am început să implementăm proiecte direct prin intermediul unei echipe locale.
În prezent, implementăm:
- proiecte de cooperare pentru dezvoltare;
- proiecte de ajutor umanitar.
Mai multe informații despre activitatea Caritas Cehia în Moldova pot fi găsite pe:
- site-ul nostru https://moldova.charita.cz/ și
- pe pagina noastră de fb: https://www.facebook.com/CCRinMoldova.
- INFORMAȚIE GENERALĂ DESPRE PROIECT
Caritas Cehia în parteneriat cu A.O. Homecare implementează proiectul „Tehnologii pentru viitor - telemedicina în îngrijiri la domiciliu în Republica Moldova” finanțat de Agenția Cehă de Dezvoltare. Obiectivul specific al proiectului propus este de a sprijini și îmbunătăți funcționarea serviciilor de teleconsultații existente (platformă electronică) în sectorul îngrijirii la domiciliu prin dezvoltarea și/sau modificarea cadrului normativ (concept / standarde minime de calitate/ criterii de acreditare/contractare, metodologie de estimare a costurilor).
În acest scop, Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea unui expert sau o entitate/organizație, cu formare/experiență relevantă în următoarele domenii: economie, finanțe, drept, medical/sănătate, care să presteze următoarele servicii:
- Elaborarea Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.
- Prezentarea metodologiei elaborate în cadrul grupului de lucru și definitivarea acestora în baza recomandărilor și sugestiilor membrilor grupului de lucru.
- SARCINI ȘI ACTIVITĂȚI SPECIFICE
Sub îndrumarea managerului de proiect și a echipei de implementare, expertul/entitatea/organizația va fi responsabilă de:
- Studierea/analiza platformei electronice și prorietăților acesteia cu ghidarea companiei care a elaborat și asigură mentenanța platformei;
- Elaborarea - Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.
- Consultarea metodologiei cu managerul de proiect și echipa implicată și prezentarea actelor elaborate în cadrul grupului de lucru (cel puțin două ședințe);
- Definitivarea actelor elaborate și prezentarea acestora conform rigorilor.
Expertul selectat/entitatea va fi în comunicare constantă cu echipa Caritas Cehia, echipa Asociației Obștești „Homecare”, precum și specialiști implicați în dezvoltarea platformei electronice și în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu.
- DURATA PRESTĂRII SERVICIILOR ȘI PRODUSELE CE VOR FI FURNIZATE
Durata contractului pentru prestarea serviciilor menționate în acești termeni de referință este de max. 2 luni.
Produsele ce vor fi furnizate în perioada de implementare:
Nr. |
Produsul ce va fi furnizat |
Nr. de zile alocate |
Termenul de prezentare a primei variante |
Termenul limită |
1. |
Elaborarea Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale. |
10 zile |
15 decembrie 2022 |
25 decembrie 2022 |
- CERINȚE DE CALIFICARE, EXPERIENȚĂ ȘI COMPETENȚE ALE EXPERTULUI/ENTITĂȚII:
- Experiență în domeniul economic/finanțe, estimare costuri în domeniul medical și social;
- Experiență de elaborare a metodologiilor/instrucțiunilor sau oricare alt act normative;
- Experiență în domeniul serviciilor de îngrijire integrată (medico-socială) la domiciliu;
- Abilități de comunicare și interpersonale;
- Abordare pro activă, orientată spre soluții și rezultate.
Competențe lingvictice și abilități IT ale expertului/entității:
- Cunoașterea fluentă a limbii române;
- Abilități avansate de lucru la calculator și domeniul IT pentru înțelegerea propietăților/parametrilor, capacităților de funcționare, fluxurilor de informație pe platforma electronică.
- CONDIȚII DE CONTRACTARE ȘI RAPORTARE
Se va încheia un contract de prestări servicii cu expertul sau entitatea/organizația selectată în conformitate cu oferta financiară negociată. Achitarea serviciilor va fi efectuară prin transfer bancar, în lei.
- PROCEDURA DE APLICARE
Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: ccrm@caritas.cz cu indicarea mesajului „Concurs pentru selectarea expert în telemedicină” în linia Subiect. Atașamentele trebuie denumite după cum urmează:
Numele_prenume_Expert telemedicină_CV
Numele_prenume_Expert telemedicină_Oferta tehnică
Numele_prenume_Expert telemedicină_Oferta financiară
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- Oferta tehnică care să cuprindă viziunea asupra metodologiei de calcul;
- Oferta financiară cu toate taxele incluse;
- CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante domeniului de expertiză.
Termenul limită de depunere a aplicațiilor este 28 octombrie 2022. Doar candidații selectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail ccrm@caritas.cz sau la telefonul 079110337.
In orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, A.O. „Pro-Development” poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la A.O. „Pro-Development”.
A.O. „Pro-Development” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de selectare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
Alte anunturi de angajare
- UNFPA Programme Manager on Administrative Data and GGS, Chisinau, Moldova, Service Contract (SB4.3)
- FAO: Programme Assistant position to assist FAO Moldova in administrative and operational issues and be part of the Field Operations Team
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de jurist principal (responsabil de achiziții publice), Secția juridica și achiziții
- Programme Specialist, Ending Violence Against Women (EVAW) - UN Women
- Îngrijitoare spații Casa ONU/UN House Cleaner (postul este cu jumătate de normă 50%, Ln-Vn program de muncă seral 17:30-20:30) - UNDP Moldova
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă, analiză, prognoză și emisiune a monedei naționale
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de traducător/oare de limbă engleză
- Consultant for Farm Accountancy Data Network (FADN)
- Concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție: Consultant/ă principal/ă (C 10), Serviciul resurse umane
- Hope4: Finance and Administration Manager