Caritas Cehia este în căutarea unui expert sau o entitate/organizație care să presteze servicii de consultanță privind elaborarea metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu



Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea a unui expert sau o entitate/organizație care să presteze servicii de consultanță privind elaborarea metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu

 

Organizația

Caritas Cehia

Tipul Contractului

Prestare servicii

Locație

Chișinău, Republica Moldova

Termenul limită de aplicare:

28 octombrie 2022

Proiectul de referință:

Caritas Cehia - „Tehnologii pentru viitor  - telemedicina în îngrijiri la domiciliu în Republica Moldova” 

Durata contractului

noiembrie 2022 – decembrie 2022

Zile de lucru

10 zile în total pentru prezenții termeni

Limba de lucru

Româna

 

  1. CONTEXT ORGANIZAȚIONAL

Caritas Cehia este o organizație non-profit cu sediul la Praga care implementează proiecte de ajutor umanitar și cooperare pentru dezvoltare în 15 țări din întreaga lume (Europa, Asia, Orientul Mijlociu și Africa).

Lucrăm în Moldova din 2004. De-a lungul anilor, am implementat 32 de proiecte de cooperare pentru dezvoltare în domeniul îngrijirilor la domiciliu și cel social, dezvoltarea afacerilor mici, capacitarea societății civile, agricultură și incluziune. În 2017, am fost înregistrați în Moldova prin partenerul nostru exclusiv - AO Pro-Development - și am început să implementăm proiecte direct prin intermediul unei echipe locale.

În prezent, implementăm:

proiecte de cooperare pentru dezvoltare; 

proiecte de ajutor umanitar.

Mai multe informații despre activitatea Caritas Cehia în Moldova pot fi găsite pe:

  1. INFORMAȚIE GENERALĂ DESPRE PROIECT

Caritas Cehia în parteneriat cu A.O. Homecare implementează proiectul „Tehnologii pentru viitor  - telemedicina în îngrijiri la domiciliu în Republica Moldova” finanțat de Agenția Cehă de Dezvoltare. Obiectivul specific al proiectului propus este de a sprijini și îmbunătăți funcționarea serviciilor de teleconsultații existente (platformă electronică) în sectorul îngrijirii la domiciliu prin dezvoltarea și/sau modificarea cadrului normativ (concept / standarde minime de calitate/ criterii de acreditare/contractare, metodologie de estimare a costurilor).

În acest scop, Caritas Cehia anunță concurs pentru selectarea unui expert sau o entitate/organizație, cu formare/experiență relevantă în următoarele domenii: economie, finanțe, drept, medical/sănătate, care să presteze următoarele servicii:     

  1. Elaborarea Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.
  2. Prezentarea metodologiei elaborate în cadrul grupului de lucru și definitivarea acestora în baza recomandărilor și sugestiilor membrilor grupului de lucru.
  • SARCINI ȘI ACTIVITĂȚI SPECIFICE

Sub îndrumarea managerului de proiect și a echipei de implementare, expertul/entitatea/organizația va fi responsabilă de:

  1. Studierea/analiza platformei electronice și prorietăților acesteia cu ghidarea companiei care a elaborat și asigură mentenanța platformei;
  2. Elaborarea - Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.
  3. Consultarea metodologiei cu managerul de proiect și echipa implicată și prezentarea actelor elaborate în cadrul grupului de lucru (cel puțin două ședințe);
  4. Definitivarea actelor elaborate și prezentarea acestora conform rigorilor.

 

Expertul selectat/entitatea va fi în comunicare constantă cu echipa Caritas Cehia, echipa Asociației Obștești „Homecare”, precum și specialiști implicați în dezvoltarea platformei electronice și în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu.

  1. DURATA PRESTĂRII SERVICIILOR ȘI PRODUSELE CE VOR FI FURNIZATE

Durata contractului pentru prestarea serviciilor menționate în acești termeni de referință este de max. 2 luni.

Produsele ce vor fi furnizate în perioada de implementare:

Nr.

Produsul ce va fi furnizat

Nr. de zile alocate

Termenul de prezentare a primei variante

Termenul limită

1.

Elaborarea Metodologiei de calcul al costului telemedicinei (teleconsultații) în prestarea serviciilor de îngrijire la domiciliu, în baza platformei existente și funcționale.

10 zile

15 decembrie  2022

25 decembrie 2022

 

  1. CERINȚE DE CALIFICARE, EXPERIENȚĂ ȘI COMPETENȚE ALE EXPERTULUI/ENTITĂȚII:
  • Experiență în domeniul economic/finanțe, estimare costuri în domeniul medical și social;
  • Experiență de elaborare a metodologiilor/instrucțiunilor sau oricare alt act normative;
  • Experiență în domeniul serviciilor de îngrijire integrată (medico-socială) la domiciliu;
  • Abilități de comunicare și interpersonale;
  • Abordare pro activă, orientată spre soluții și rezultate.

Competențe lingvictice și abilități IT ale expertului/entității:

  • Cunoașterea fluentă a limbii române;
  • Abilități avansate de lucru la calculator și domeniul IT pentru înțelegerea propietăților/parametrilor, capacităților de funcționare, fluxurilor de informație pe platforma electronică.
  1. CONDIȚII DE CONTRACTARE ȘI RAPORTARE

Se va încheia un contract de prestări servicii cu expertul sau entitatea/organizația selectată în conformitate cu oferta financiară negociată. Achitarea serviciilor va fi efectuară prin transfer bancar, în lei. 

  • PROCEDURA DE APLICARE

Propunerile urmează a fi expediate la următoarea adresă de e-mail: ccrm@caritas.cz cu indicarea mesajului „Concurs pentru selectarea expert în telemedicină” în linia Subiect. Atașamentele trebuie denumite după cum urmează:

Numele_prenume_Expert telemedicină_CV

Numele_prenume_Expert telemedicină_Oferta tehnică

Numele_prenume_Expert telemedicină_Oferta financiară

 

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

  • Oferta tehnică care să cuprindă viziunea asupra metodologiei de calcul;
  • Oferta financiară cu toate taxele incluse;
  • CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante domeniului de expertiză.

Termenul limită de depunere a aplicațiilor este 28 octombrie 2022. Doar candidații selectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail ccrm@caritas.cz sau la telefonul 079110337.

In orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, A.O. „Pro-Development” poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la A.O. „Pro-Development”.

 A.O. „Pro-Development” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul  de  selectare  și  de  a  respinge  toate  ofertele  în  orice  moment  înainte  de  atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.