Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist/ă procurări la Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea unui specialist în procurări (servicii de consultanță, full-time) pentru o perioadă de un an, cu posibilitate de extindere.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru prietenos;
- Activitate diversă și interesantă;
- Oportunitate de dezvoltare profesională într-un proiect cu finanțare internațională.
Consultantul va fi responsabil de desfășurarea activităților de procurare/achiziții, prin acordarea de asistență și supravegherea tuturor aspectelor proceselor de achiziție, inclusiv analiza pieței, strategia de achiziții, licitarea, negocierile, contractarea furnizorilor și managementul contractelor în cadrul proiectului. De asemenea, specialistul în procurări va oferi sprijin grupurilor de evaluare în procesul de achiziție/evaluare/selecție.
Criterii de selecție:
Studii și cunoștințe:
- Studii superioare în administrarea afacerilor, achiziții, marketing / finanțe și / sau economie sau alte domenii relevante;
- Calificare profesională sau certificare recunoscută la nivel internațional în domeniul achizițiilor va constitui un avantaj;
- Instruiri și cursuri în managementul achizițiilor conform procedurilor Băncii Mondiale va constitui un avantaj;
- Certificare profesională în Managementul proiectelor sau un certificat de curs va constitui un avantaj.
Experiență specifică sarcinii:
- Cel puțin 2 ani de experiență în managementul achizițiilor (planificare, elaborare documente de achiziții, licitare și monitorizarea implementării contractelor) conform procedurilor de achiziție publică și/sau procedurilor instituțiilor financiare internaționale finanțate în Republica Moldova sau în regiune.
- Experiența în achiziții conform regulilor Băncii Mondiale - va constitui avantaj.
Alte abilitați:
- Abilități de comunicare scrisă și verbală în limbile engleză și română, inclusiv abilitatea de a redacta note, scrisori și rapoarte;
- Competențe excelente în operarea cu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și utilizarea Internetului.
Obiectivele consultanței, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termenii de Referință care pot fi accesați pe site-ul Agenției Servicii Publice - http://asp.gov.md/ro/pief/procurari/anunturi
CV-ul și scrisoarea de intenție vor fi transmise pe adresa e-mail: pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Specialist în procurări”, până la data de 30 septembrie 2022, ora 17:00.
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









