Specialist/ă procurări la Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară
Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea unui specialist în procurări (servicii de consultanță, full-time) pentru o perioadă de un an, cu posibilitate de extindere.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru prietenos;
- Activitate diversă și interesantă;
- Oportunitate de dezvoltare profesională într-un proiect cu finanțare internațională.
Consultantul va fi responsabil de desfășurarea activităților de procurare/achiziții, prin acordarea de asistență și supravegherea tuturor aspectelor proceselor de achiziție, inclusiv analiza pieței, strategia de achiziții, licitarea, negocierile, contractarea furnizorilor și managementul contractelor în cadrul proiectului. De asemenea, specialistul în procurări va oferi sprijin grupurilor de evaluare în procesul de achiziție/evaluare/selecție.
Criterii de selecție:
Studii și cunoștințe:
- Studii superioare în administrarea afacerilor, achiziții, marketing / finanțe și / sau economie sau alte domenii relevante;
- Calificare profesională sau certificare recunoscută la nivel internațional în domeniul achizițiilor va constitui un avantaj;
- Instruiri și cursuri în managementul achizițiilor conform procedurilor Băncii Mondiale va constitui un avantaj;
- Certificare profesională în Managementul proiectelor sau un certificat de curs va constitui un avantaj.
Experiență specifică sarcinii:
- Cel puțin 2 ani de experiență în managementul achizițiilor (planificare, elaborare documente de achiziții, licitare și monitorizarea implementării contractelor) conform procedurilor de achiziție publică și/sau procedurilor instituțiilor financiare internaționale finanțate în Republica Moldova sau în regiune.
- Experiența în achiziții conform regulilor Băncii Mondiale - va constitui avantaj.
Alte abilitați:
- Abilități de comunicare scrisă și verbală în limbile engleză și română, inclusiv abilitatea de a redacta note, scrisori și rapoarte;
- Competențe excelente în operarea cu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și utilizarea Internetului.
Obiectivele consultanței, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termenii de Referință care pot fi accesați pe site-ul Agenției Servicii Publice - http://asp.gov.md/ro/pief/procurari/anunturi
CV-ul și scrisoarea de intenție vor fi transmise pe adresa e-mail: pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Specialist în procurări”, până la data de 30 septembrie 2022, ora 17:00.
Alte anunturi de angajare
- AAH is hirig a MEAL Manager
- National Consultant to provide gender-related trainings for private and public sector partners (UN Women)
- People in Need is hiring a MEAL (Monitoring, Evaluation) Assistant
- Concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție: specialist/ă principal/ă (C 20), Direcția gestionarea documentelor și audiență
- Project HOPE anunță concurs pentru selectarea a unui/unei expert/e, echipe de experți sau o entitate care va furniza servicii de instruire în domeniul sănătății mintale și comunicării
- Dreamups angajează: Videograf/Companie de producție video
- Head of Programs
- Helvetas is hiring Communication Assistant
- Specialist/specialistă în activitatea de lobby (advocacy, parteneriate și rețele) în cadrul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă, statistica serviciilor internaționale