CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Asistent administrativ la Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară
S.R.L. PROACTIVE CONSULTING




Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
27/09/2022

Asistent administrativ la Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea unui asistent administrativ (servicii de consultanță) pentru o perioadă de un an, cu posibilitatea extinderii contractului.

Beneficii:

  • Salariu motivant;
  • Mediu de lucru prietenos;
  • Activitate diversă și interesantă;
  • Oportunitate de dezvoltare.

Asistentul va oferi suport administrativ personalului unității în gestionarea activităților din proiect, inclusiv prin coordonarea și cooperarea cu departamentele relevante ale Agenției Servicii Publice care este agenția implementatoare a proiectului, agențiile de sprijin, etc.

Sarcinile administrative de bază includ:

  • Să acorde asistență personalului proiectului în aspecte administrative ale activităților de implementare ale Proiectului;
  • Să fie responsabil de înregistrarea, monitorizarea şi prezentare documentației actuale către destinatari (utilizatori);
  • Să stabilească şi să mențină un registru a corespondenței oficiale și să urmărească ca răspunsurile sunt remise în termenii necesari (să contribuie la pregătirea scrisorilor);
  • Să acorde asistență administrativă/logistică personalului UIP în pregătirea rapoartelor, proceselor verbale şi altor documente necesare proiectului;
  • Să coordoneze activitatea altor angajați UIP ce oferă suport administrativ (de ex. traducători, dereticători, etc.) pentru a acorda asistență PÎEF:
  • Să fie persoană de legătură dintre UIP şi Consultanții Proiectului/DC/ASP pe de o parte, şi traducători angajați pe de altă parte;
  • Să  ducă evidența traducerilor, să verifice calitatea materialelor primite şi să primească şi sa aprobe actele de predare-primire remise de traducători;
  • Să acorde asistență la organizarea vizitelor misiunilor BM (pregătirea și diseminarea informațiilor aferente, logistica ședințelor, etc.);
  • Să fie responsabil ca personalul/spațiile UIP sunt asigurate cu rechizite necesare și să contribuie la funcționarea optimă a oficiului UIP;
  • Alte sarcini de ordin administrativ-secretarial ce pot fi solicitate de managerul de proiect.

Sarcinile de traducere includ:

  • Traducerea corespondenței primite, ieșite şi interne (la necesitate);
  • Traducerea corespondenței oficiale, a documentației solicitate de membrii UIP, de asemenea, pentru angajații ASP/DC care nu cunosc limba engleză;
  • Traduceri orale ad-hoc (în lipsa traducătorului);

Divizarea estimativă a timpului este următoarea:

Pentru traducerea scrisă – 15 %;  pentru traducerea orală – 5 % din tot lucrul (restul 80% - suport administrativ).

Criterii de calificare

  • Studii superioare (în filologia engleză reprezintă un avantaj);
  • Experiență anterioară (cel puțin 1 an) in calitate de asistent administrativ și/sau traducător (în proiecte finanțate de organizații financiare internaționale va constitui un avantaj);
  • Posedarea excelentă a limbilor română și engleză (rusa – un avantaj);
  • Abilități bune de lucru la computer.

CV-ul și scrisoarea de intenție vor fi transmise pe adresa e-mail: pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Asistent administrativ”, până la data de 30 septembrie 2022, ora 17:00.

Despre proiect: Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanțare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.



Articol precedent: Specialist/ă procurări la Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară Precedent Articolul următor: UCIP IFAD în căutarea unui stagiar cu specializare în „Finanțe și Bănci” Următor
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
  • Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
  • Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii


S.R.L. PROACTIVE CONSULTING

Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md