Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ADR Centru anunță prelungirea concursului pentru funcția de: Manager de oficiu / Specialist resurse umane
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Responsabilități:
- Asigurarea serviciilor de secretariat în anticamera ADR Centru;
- Receptarea, direcţionarea şi reproducerea apelurilor telefonice;
- Menţinerea sistemului general de evidenţă şi înregistrare a corespondenţei;
- Asistenţă în planificarea şi pregătirea şedinţelor, conferinţelor şi apelurilor telefonice de conferinţă, inclusiv deservirea oaspeților ceai/cafea;
- Menţinerea unui inventar adecvat al materialelor în cadrul agenției;
- Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ şi de secretariat;
- Întreținerea administrativă a oficiului;
- Organizează și coordonează întregul proces de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante;
- Urmărește și răspunde de activitatea de stimulare și instruire a personalului conform normelor legale și prevederilor Codului Muncii;
- Analizează periodic indicatorii calității proprii compartimentului și propune măsuri de îmbunătățire;
- Supervizează întreținerea bazei de date a angajaților;
- Responsabil de securitatea muncii;
- Responsabil de prezentarea în timp a informației privind raporturile de muncă ale angajaților (IRM19)
Calificări:
- Studii superioare în Economie/Drept/Management sau alte domenii relevante,
- Experienţa de lucru de cel puțin 2 ani în domeniul resurse umane,
- Abilități de operare la calculator la nivel avansat;
- Abilități excelente de cunoaștere a limbii române, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj,
Lista de referință pentru interviul de angajare:
- Constituția Republicii Moldova;
- Codul administrativ al Republicii Moldova;
- Codul Muncii al Republicii Moldova;
- Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
- Legea nr.27/2022 privind Fondul național pentru dezvoltare regională și locală;
- Hotărârea Guvernului nr. 127/2008 cu privire la măsurile de realizare a Legii nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs care va conține:
- CV- ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea nivelului educațional obținut;
- Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.
Data limită de depunere a dosarului de concurs este 10 octombrie 2022.
Tel./fax: (268) 2 26 92
E-mail: adrcentru@adrcentru.gov.md
Adresa poștală: MD-6801 or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33, et. IV
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









