Specialist/ă procurări - Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară



Unitatea de implementare a Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF) este în căutarea unui specialist în procurări (servicii de consultanță, full-time) pentru o perioadă de un an, cu posibilitate de extindere.

Beneficii:

  • Salariu motivant;
  • Mediu de lucru prietenos;
  • Activitate diversă și interesantă;
  • Oportunitate de dezvoltare profesională într-un proiect cu finanțare internațională.

Consultantul va fi responsabil de desfășurarea activităților de procurare/achiziții, prin acordarea de asistență și supravegherea tuturor aspectelor proceselor de achiziție, inclusiv analiza pieței, strategia de achiziții, licitarea, negocierile, contractarea furnizorilor și managementul contractelor în cadrul proiectului. De asemenea, specialistul în procurări va oferi sprijin grupurilor de evaluare în procesul de achiziție/evaluare/selecție. 

Criterii de selecție:

Studii și cunoștințe:

  • Studii superioare în administrarea afacerilor, achiziții, marketing / finanțe și / sau economie sau alte domenii relevante;
  • Calificare profesională sau certificare recunoscută la nivel internațional în domeniul achizițiilor va constitui un avantaj;
  • Instruiri și cursuri în managementul achizițiilor conform procedurilor Băncii Mondiale va constitui un avantaj;
  • Certificare profesională în Managementul proiectelor sau un certificat de curs va constitui un avantaj.

   Experiență specifică sarcinii:

  • Cel puțin 2 ani de experiență în managementul achizițiilor (planificare, elaborare documente de achiziții, licitare și monitorizarea implementării contractelor) conform procedurilor de achiziție publică și/sau procedurilor instituțiilor financiare internaționale finanțate în Republica Moldova sau în regiune. 
  • Experiența în achiziții conform regulilor Băncii Mondiale - va constitui avantaj.  

Alte abilitați:

  • Abilități de comunicare scrisă și verbală în limbile engleză și română, inclusiv abilitatea de a redacta note, scrisori și rapoarte;
  • Competențe excelente în operarea cu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și utilizarea Internetului.

Obiectivele consultanței, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termenii de Referință care pot fi accesați pe site-ul Agenției Servicii Publice - http://asp.gov.md/ro/pief/procurari/anunturi

CV-ul și scrisoarea de intenție vor fi transmise pe adresa e-mail: pief.procurement@asp.gov.md, cu mențiunea „Specialist în procurări”, până la data de 30 septembrie 2022, ora 17:00.

Articol adaugat de: Olga Chimirciuc